Drążek zmiany biegów....

Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Gallery: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Drążek zmiany biegów....

Post autor: ADTOM » 2007-02-12 14:57

Witam!!!

Wczoraj rozbierałem w połowie mojego probka i zauważyłem że drążek zmiany biegów jest nieco pogrubiony tak jaby jakaś tulejka byla na niego włożona z gwintem na końcu. Chciałem założyć nową gałkę biegów ale mi nie wchodzi przez to ze otwór jest mały. wiem ze Drzymek ma gałkę nisko i ma to zmienione. Nie wiecie czy da sie to jakos ściagnąć ?? albo poprostu to uciąć piłką na dlugość i pilnikiem przejechac.

no to prosze o jakieś rady.... z góry serdecznie dziekuje
Obrazek

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2007-02-12 15:15

U mnie nieseryjna gałka pasowala bez kłopotu, masz gałeczke z małym otworkiem he he, fajnie to brzmi :)

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2007-02-12 15:26

Ja rozwiercałem swoją gałkę, a drążek ciąłem piłą do metalu :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2007-02-12 16:20

piłka do metalu to jest podstawowe narzędzie w tuningu :) , możesz sobie gałke skrócić, sprężyny dociąć heheehe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”