Amortyzatory 2.2 GT

asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: asdero »

Kupiłem ! :lol:
Aby wszystkim bylo wiadomo gdzie, co, jak i za ile:

gdzie: ASO Ford Kraków ul. Telewizyjna
co: amortyzatory regulowane Probe I gen 2.2 GT.
-tyl prawy i lewy: E92Z 18125-C (AM 97-G)
jak: Sprowadzone (Motorcraft)
za ile: 963,53 zl za dwie sztuki

Teraz biore u nich przednie :)
Dla zainteresowanych:
lewy - F02Z 18124-F (AM 158-G)
prawy - F02Z 18124-C (AM 151-G)

Nie mogę się powstrzymać aby nie napisać, że obsługa i zainteresowanie moją sprawą w pełni profesjonalne. Sprowadzili specjalnie Microcata z amerykańcami!.
Gość

Post autor: Gość »

poczekaj ja je moge zalatwic za mniejsze pieniadze jakies 800 -850 zlotych
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

No problem. 100 zl. roznicy, mysle, ze nie oplaca sie zawracac Ci glowy.
Ale dzieki za propozycje. Mysle, ze przyda sie to innym w przyszlosci.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

amorki

Post autor: AXEL »

Kto w I robił regulowane amorki?
regenerował,wstawiał nowe,wstawiał zwykłe ?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Ja mam zamiar zregenerować ale po to aby je utwardzić bo dla mnie są za mińkie.

Dodam tylko że wydruki ze stacji diagnostyczną są rewelacyjne 80% - LP 82% - PP 88% - LT 90% - PP

Chodzi mi o to aby je utwardzić a nie to że coś się z nimi dzieje.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Więc sprawa jest prosta:dam ci swoje i je sobie utwardzisz,a mi wystarcza twoje :twisted: ?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Witam

Jak kupiłem probasa miał oba prawe amory do wymiany. Ponieważ po kupnie kupa wydatków (wydział komunikacji, ubezpieczenie itd.) postanowiłem zregenerować amortyzatory. Zregenerowane były wszystkie cztery (cena 600 zł). Tylne padły po 8 miesiącach (gwarancja tylko na 6 miesięcy) a przedni prawy właśnie zaczoł przeciekać.

Tył kupiłem Kayaby i się świetnie trzymają, na przód już tyle kasy nie mam więc jeśli ktoś ma w dobrym stanie do odstąpienia w dobrej cenie to chętnie skorzystam.

Osobiście już nigdy nie zregeneruje amortyzatorów nawet w rowerze :lol:

Pozdrawiam

PS. amorki mam bez regulacji
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Papciu ,a ile km zrobiłeś po regeneracji zanim ci padły?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Witam

Wtedy robiłem ok 1000 miesięcznie i jeden miesiąc wypada bo cały grudzień stał u mechanika. czyli jakieś 6-7 tys

Nie chciał bym oskarżać wszystkich, którzy regenerują amortyzatory, że partaczą robotę. Ale ja na takiego trafiłem, a czy to że padły była wina majstra czy faktu regeneracji tego już nie wiem.

Po prostu uważam że lepiej kupić używki niż regenerować.

Pozdrawiam
Gość

Post autor: Gość »

AXEL pisze:Więc sprawa jest prosta:dam ci swoje i je sobie utwardzisz,a mi wystarcza twoje :twisted: ?
He he nie ma mowy. Te amortyzatory są orginały jeszcze nie tykane nawet regeneracją. A wiem napewno że nie były robione ponieważ:

1 mam liste części które były robione w samochodzie
2 rozmawiałem z poprzednim właścicielem, jedynym, i nie były robione a dodam iz rozmawiałem z byłym właścicielem dwa miesiące po kupnie samochodu a samochód kupiłem w komisie
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Zobaczcie sobie tutaj

Cena całkiem niezła jak na regulowanie elektronicznie. Trzeba by było znaleźć tylko kogoś kto by je przysłał. Średni kurs NBP z wczoraj to 3,5877 wiec szt. wychodzi po 198 zeta plus koszty przesyłki.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Ja tez bym sie nie bawił w regenerowane bo nawet nie wiem jaki dobry warsztat to akurat wasze moga puscic.
Ja sie dowiaduje o amory, jak cos bede wiedział to dam znac
Kollek znalazł też niezłe
Pozdrawiam
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Gość

Post autor: Gość »

Witam

Mam u siebie zwykłe amortyzatory.
Czy istnieje możliwość zamontowania regulowanych?
Jakie jeszcze elementy musiał bym kupić poza amorkami aby to wszystko działało?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

przełącznik,komp...
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

kollek pisze:Zobaczcie sobie tutaj

Cena całkiem niezła jak na regulowanie elektronicznie. Trzeba by było znaleźć tylko kogoś kto by je przysłał. Średni kurs NBP z wczoraj to 3,5877 wiec szt. wychodzi po 198 zeta plus koszty przesyłki.
Stary super cena.Tańsze od zwykłych.Może ktoś jeszcze by chciał,to zamówimy razem?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

chętnie bym zamówił tylko ja nie mam adjustable suspension :) :twisted:
Ale cena faktycznie zarąbista. I na dodatek KYB. Zobaczcie sobie na inne rzeczy: świece NGK lub Splitfire, filtry K&N. Ceny rewelka!!!
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Panowie jest taki temat:
Ja się piszę na te amorki,których link podał kollek,jeżeli by ktoś też chciał,to paczka wyszłaby taniej.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

AXEL pisze:Panowie jest taki temat:
Ja się piszę na te amorki,których link podał kollek,jeżeli by ktoś też chciał,to paczka wyszłaby taniej.
Hmmm może ja bym się pisał ale to w przyszłym miechu dopiero
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ja tam nie chcialbym sie wypowiadac... ale czy "exc." nie oznacza excluded? :twisted: czyli - za wyjatkiem?
hyh... nie zebym tego... ale sa tzw. pewne "ramki" cenowe.. i tego sie przeskoczyc nie da... taki niestety real..
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Nawet jak są bez regulacji - to i tak niezła cena dla kogoś kto ma na przykład GL :D .
Tylko jest mały szczegół w postaci kosztów przesyłki. Prawie 80 $ za przesłanie 2 amorków do Polski w terminie kilku tygodni to lekka przesada. Oczywiście nie licząc ewentualnego cła :twisted: .
Nie sprawdzałem stawek ale sądzę, że bardziej opłaca się przesłać znajomemu do USA, który potem przepakuje usuwając ceny, pudełko itp. (brak cła :D ) i wyśle stateczkiem (jakieś 4 tygodnie) do Polski :D .

Ps: Już znam koszt przesłania na terenie USA (przynajmniej do Orlando Hills w IL) - wynosi 17 $.

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=28442363

wiem ze opel... polecam zapytanie o mazde odpowiedni rocznik i typ ;p
dalej sadzicie, ze taki biznes?? i to za KYB?? bo do KAYABA to ma tyle co Panascanix do Panasonic.... pomijam tez kwestje gwarancji...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

Tomi pytales gościa z allegro o amorki do probe?
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

nie bo ja mam zdrowe, ale widze po relacji cenowej, ze zaczelo sie typowe myslenie polaka z lat 80... Jesli bedziemy 30 pln do przodu na amorze to wydaje nam sie ze zrobilismy za je bis ty biznes... tyle, ze serwis, gwarancja i czasodostepnosc poszczegolnych rzeczy w ramach reklamacji - o tym zapominamy robiac ten interes zycia... naprawde czasem trzeba poszukac tej okazji. A przy zmianie na normalne to wybralbym KAYABA mimo, ze ciut twardawe... koszt kolo 750 pln dla probasa... jakos podobna cena do okazji KYB ze stanuff...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

Tomi pisze:i to za KYB?? bo do KAYABA to ma tyle co Panascanix do Panasonic....
to tak w malej kwestii spornej :D
http://www.kyb.co.jp/english/menu_e.html
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

no popa3 jak to czlowiek cos chlapnie bez sprawdzenia... hyhyhy cofam tego panascanixa :> co nie zmienia faktu, ze cena wcale nie taki woow :)
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”