Amortyzator w Probe 2,5 a 2,0

WojtekProbe
Posty: 69
Rejestracja: 2005-04-09 10:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Amortyzator w Probe 2,5 a 2,0

Post autor: WojtekProbe »

Czy pomiędzy modelami występowały różnice w tylnim zawieszeniu? Chodzi mi przede wszystkim o amortyzator, czy mogę kupić od 2,0 do 2,5?[/img]
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Amortyzatory są takie same. Różne są sprężyny.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

Maciucha pisze:Amortyzatory są takie same. Różne są sprężyny.
tak, sprężyny różne są napewno, chodzi o wysokość ale nie znacznie się różnią, ostatnio wymieniałem u siebie.

pzdr. Kamil
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Kamil_01 pisze:
Maciucha pisze:Amortyzatory są takie same. Różne są sprężyny.
tak, sprężyny różne są napewno, chodzi o wysokość ale nie znacznie się różnią, ostatnio wymieniałem u siebie.

pzdr. Kamil
Nie tylko wysokością
Maciucha w innym temacie pisze:Jak na razie mam tylko wymiary sprężyn do dwójki

H: - wysokość
B: - grubość pręta
O: - średnica zewnętrzna


2.0
przednie

H: 316mm
B: 13,25mm
O: 176mm

tylne
H: 288mm
B: 12mm
O: 122-155mm (stożkowy kształt)


2.5
przednie

H: 271mm
B: 14mm
O: 176mm

tylne
H: 303mm
B: 11,75mm
O: 122-155mm (stożkowy kształt)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

W 2.0 SE USA są te same sprężyny i amory co w 2.5 GT.
W 2.0 BASE USA i 2.0 EURO sprężyny były inne niż w 2.5 GT.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
WojtekProbe
Posty: 69
Rejestracja: 2005-04-09 10:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: WojtekProbe »

Mam jeszcze dodatkowe pytanie odnośnie różnicy pomiędzy lewą a prawą stroną zawieszenia z tyły. Mam możliwość zakupu kompletnego lewego amora ze sprężyną. Potrzebuje jednak wymienić amortyzator z prawej strony. Czy będę musiał wymonotować teleskop z tego kupionego czy uda się zmienić całość? Może to naiwne pytanie, ale może jednak da sie to zrobić.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Kolumna McPersona różni się prawa od lewej więc musiałbyś przełożyć sam amorek :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

wejdz sobie na www.ford-probe.net i tam masz nawet schematy zawieszenia probaka 2.0 i 2,5
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

Witam czy amortyzator na tył do probe 2.5 podpasuje z jakiejś mazdy 626?pozdrawiam
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

mam pytanie, warto kupowac sprężynki jamex? czy taniej i porównywalnie z utwardzeniem starczą sprężynki od v6?
Awatar użytkownika
witson
Posty: 19
Rejestracja: 2007-04-09 13:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Jędrzejów
Kontakt:

Post autor: witson »

Nie kupuj jameksów, miałem u siebie i tragedia, bardzo sztywne, zawieszenie nie pracuje prawidłowo, ale wygląda git ;)
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

Witam panowie czy któryś z tych amorków podejdzie mi do probe na tył?
http://moto.allegro.pl/item377828111_am ... okazja.htm

http://moto.allegro.pl/item375919066_am ... _1991_1997]_tyl.html

http://moto.allegro.pl/item378587679_am ... ancji.html

doradzcie dzięki

EDIT:

dzięki za odzew-jestescie bardzo pomocni
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Przepraszam, ale Tobie się nie chce, to czemu komuś miałoby się chcieć? :shock: To chyba nie tak, że dorwiesz byle wątek ze słowem "amortyzator" i spoczywasz na laurach, bo nie znalazłeś odpowiedzi, więc dajcie, dajcie, dajcie, mi, mi, mi!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
cede84
Posty: 7
Rejestracja: 2008-06-27 21:03
Samochód: Probe II 94 2,5 24V KL-ZE i 1/2 ;P
Lokalizacja: kęty/krk

Post autor: cede84 »

witam jestem tu nowy i mam w planie kupic probaska 2,5 24V prod.1994/12 chce sie na poczaek zorientowac jak wyglada sprawa z czesciami ... prawda jest ze zawieszenie z mazdy 626 pasooje do probka?? z gory dzieki :) za odpowiedz :)
bylo 2,5 24V KL-DE
jest 2,5 24V KL-ZE i 1/2;P
w planie jako 2gi przy domku 2,0 24V KF-ZE
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Bez trudu sam znajdziesz odpowiedź na to pytanie - wystarczy wpisać zawie* mazd* w wyszukiwarce (zaznaczając szukanie wszystkich słów i ograniczając do II gen.). Więcej szczegółów :arrow: tutaj.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”