POTRZEBNY SCHEMAT

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Prezes »

Postaram się poprawic w najbliższym czasie :wink:
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Matheus
Posty: 2
Rejestracja: 2010-07-02 09:21
Samochód: Mazda 323f FE3T

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Matheus »

odgrzeję kotleta.
Pilnie potrzebuję schemat do probe gt
ewentualnie chociaż oznaczenia pinów w kompie. Mógł by ktoś podrzucić?
Mazda 323f 2.2T
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Robert »

Opisy wtyczek (w tym od kompa) znajdziesz w wątku "dziwne wtyczki".
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
kkmcihas
Posty: 2
Rejestracja: 2010-09-11 13:10

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: kkmcihas »

Witam,
mam prośbę. potrzebuje kompletne schematy i opisy elektryki do probe 2.2 turbo. Kostki, przekaźniki itp...gdzie się znajdują....wszystko z prądem...
Jestem "nowy" w świecie probe a powiem że auto mi się spodobało to kupiłem za grosze z myślą o odrestaurowaniu i odnowieniu. Ponieważ mam rodzinę to będzie jednak trochę trwało i nie ukrywam że co mogę to sam chcę zrobić przy tym samochodzie.
Konkretnie chodzi mi sterowanie pasami zapinania...w ogóle nie działają tylko świeci kontrolka...,
reflektory mi się nie zamykają...tylko po odpięciu klemy i ponownym założeniu...
i przy kostkach do radia też mam namięszane....
poprzedni właściciel nieźle zajechał samochód pod tym względem...
są też mostki na bezpiecznikch tych obok akumulatora.....
też potrzebuje schematy co od czego i czym steruje dany przewód...gdzie powinien być prąd a gdzie nie....

Czytałem też że wymagacie aktywności na forum czego niestety nie mogę zapewnić ze względu na brak czasu...rodzina, praca i samochód też pochłąnia czas.... ile będę mógł tyle się pojawię.

Jeśli możeci to pomóżcie:)
z góry dziękuję za pomoc...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: OLEY »

kkmcihas pisze:Czytałem też że wymagacie aktywności na forum czego niestety nie mogę zapewnić ze względu na brak czasu...rodzina, praca i samochód też pochłąnia czas.... ile będę mógł tyle się pojawię.
Heh...
:idea: Jedź do serwisu, tam stracisz mniej czasu niż wchodząc tutaj i czekając, aż ktoś wrzuci
schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas... :twisted:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Prezes »

OLEY pisze: :idea: Jedź do serwisu, tam stracisz mniej czasu niż wchodząc tutaj i czekając, aż ktoś wrzuci
schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas... :twisted:
OLEY rozwaliłeś mnie tym stwierdzeniem :mrgreen: :1111_ok:!
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: adrian_seki »

Prezes pisze:
OLEY pisze: :idea: Jedź do serwisu, tam stracisz mniej czasu niż wchodząc tutaj i czekając, aż ktoś wrzuci
schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas... :twisted:
OLEY rozwaliłeś mnie tym stwierdzeniem :mrgreen: :1111_ok:!
Dopisuje się jako drugi bo samo HEHE nie miało sensu - popieram kolegę :D
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Natan »

Już mnie nic tu nie zdziwi....... :shock: Ale na zarejestrowanie się był czas ????? Jeszcze gorący post a już tak ogromna prośba a po uzyskaniu brakującej wiedzy za dzień lub dwa będzie SPRZEDAM FP ................. itd dobre nie powiem !!!!!!!!!!!!!!! Słuszna uwaga PREZIA #-o
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Robert »

Schematy są w strefie - jeśli ktoś naprawdę chce, to odsyłacz znajdzie na forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: OLEY »

Ale żeby znaleźć odsyłacz, to najpierw trzeba znaleźć czas... :twisted: :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
kkmcihas
Posty: 2
Rejestracja: 2010-09-11 13:10

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: kkmcihas »

wiecie co...jesteście beznadziejni....
i Wy się nazywacie "F... P.. klub polska" -porażka. Byłem w innym klubie mając samochód innej marki, znam kilka klubów zaprzyjaźnionych ale takiej porażki jak u Was nigdzie nie spotkałem....zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
widocznie pomyliłem kluby.......
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Kocureq »

kkmcihas pisze:zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
W obydwie strony. Zwykle jedni pomagają drugim i vice versa.

Ty wpadasz i mówisz "pomóżcie mi, a ja Was potem oleję bo nie mam na nic czasu".
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Robert »

Napisałem wcześniej, że jeśli zechcesz, to znajdziesz zrarowane schematy. W innym wątku masz położenie i wygląd wtyczek. Więcej nie mogę pomóc, ze względu ma brak czasu - sam doskonale rozumiesz: rodzina, praca, samochód, przyjaciele, forum i jego użytkownicy, którzy zwrócą innym z nawiązką zainwestowany w nich czas, więc naprawdę szkoda mi go trwonić dla dzieci neostrady.

OLEY serio Ci pisał - jedź do elektryka i mechanika, bo grzebiąc sam, nawet ze schematami, stracisz bez sensu masę czasu. Tak samo czytając bezsensowne rady beznadziejnych użytkowników forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: OLEY »

kkmcihas pisze:wiecie co...jesteście beznadziejni....
Wiesz co? Sam jesteś beznadziejny...
kkmcihas pisze:Wy się nazywacie "F... P.. klub polska" -porażka.
Ty się nazywasz "kkmcihas" - porażka.
kkmcihas pisze:Byłem w innym klubie mając samochód innej marki, znam kilka klubów zaprzyjaźnionych ale takiej porażki jak u Was nigdzie nie spotkałem....
Obrazek
Jestem (a nie jak u Ciebie, że: "byłem") w innych klubach, znam wiele
(nie tylko kilka, jak Ty) klubów, ale takiej porażki jak Ciebie, to nigdzie nie spotkałem...
kkmcihas pisze:zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
Zwykle klubowicze pomagają, ale osobom, które zasługują na tę pomoc...
I potrafią pomóc, gdy tylko widzą, że temu, który tej pomocy potrzebuje, naprawdę zależy,
a nie pitolą tu o braku czasu... :evil:
kkmcihas pisze:widocznie pomyliłem kluby.......
Najzwyczajniej TAK!!!
Jedź do serwisu i tam im nawytykaj, jak śmią zwać się serwisem, bo przecież serwis powinien
Ci serwisować auto... ( ZA DARMO!!!!!!)

A najlepiej, to sprzedaj Probe i kup sobie auto marki takiej, jak w klubach, gdzie miałeś naiwnych
przyjaciół, co to zawracali sobie d... o każdej porze dnia i nocy, żeby Ci pomóc.

Ciekawe dlaczego do nich teraz nie należysz... Bo masz inne auto? Taki z Ciebie klubowicz? Obrazek

Jesteś chłopie słabiutki, jeśli wydaje Ci się (a wydaje Ci się!!!), że kluby istnieją dla takich, jak Ty.

Jak dorośniesz (rozumem) do tego, to wtedy zapraszamy.

:1111_bye:

I tak, jak napisał Robert:
Robert pisze:użytkownicy, którzy zwrócą innym z nawiązką zainwestowany w nich czas, więc naprawdę szkoda mi go trwonić dla dzieci neostrady.
Żegnam.

A w ogóle, to:
Obrazek

:wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
brolly72
Posty: 74
Rejestracja: 2011-06-23 14:13
Samochód: 2.2 turbo GT 91r. Black
Galeria: viewtopic.php?t=19219
Lokalizacja: Koszalin

Re: Schemat instalacji elektrycznej

Post autor: brolly72 »

Siemka , wiem ze jestem nowy ale potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do Probka 2.2 turbo GT z 91r. prosze o wyslijcie mi jakis schemat ktory bedzie pomocny gdyz za chiny nie moge dojsc do tego ktory gdzie kabel podlaczyc i do czego jest bo dzialaja mi tylko halogeny , dlugie czy mijania do jazdy dziennej mi nie dzialaja nawet lampy sie nie podnosza(silniczki zdrowe) a wymienilem wszystkie bezpieczniki i przekazniki jak cos o skype Brolly72 z gory dziekuje za pomoc


spoko Robert nastepnym razem bede dokladniej czytal tematy.Poczytalem wczesniejsze watki/posty i znalazlem to czego szukalem ;]
Ostatnio zmieniony 2011-07-12 18:00 przez brolly72, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Robert »

[r]W przyszłości zwróć uwagę, w dziale której generacji piszesz, bo przecież nie chodzi o to, by znaleźć pierwszy lepszy temat, a pasujący. :idea:

Przejrzyj poprzednie strony wątku, do którego trafił teraz Twój post, to znajdziesz odsyłacz do spakowanych schematów.[/r]
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
glodzillaryki
Posty: 116
Rejestracja: 2011-06-23 16:33
Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: glodzillaryki »

-- oryginalny post 2011-07-23 15:45 --

ludzie jak czytam jaką chec pomocy macie nowym na tym forum to sie nie dziwie ze słabo sie ono kreci :1111_bicz: postaram sie wrzucic tu pare schematów

-- dodano 2011-07-23 15:54 --

nie jest to wszystko co potrzebne niestety ale reszte sie wynajdzie :arrow: w sieci :D
Załączniki
FORD PROBE 1989.pdf
(788.86 KiB) Pobrany 145 razy
... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Prezes »

Z tym ''kręceniem'' to zależy jak kto co odbiera, a co do tej pomocy to cóż.. widzisz - Ty jesteś chętny do dzielenia się swoją wiedzą z innymi, inni rejestrują się tu tylko po to jak im się auto zepsuje i potrzebują pomocy ''na gwałt'' a jeszcze inni uważają, że wszystko co mogło zostac napisane o Probe jest już na forum i odsyłają do szukajki.. A propos schematów, był kiedyś jakiś kolega na Forum, który udostępnił publicznie serwisówkę, ale i tak już pewnie linki wygasły.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
glodzillaryki
Posty: 116
Rejestracja: 2011-06-23 16:33
Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: glodzillaryki »

no cóż masz racje :mrgreen: z tylu tu zarejestrowanych to stosunkowo malo sie udziela co nasuwa pewne podejrzenia ze -o-| zagoscili tu raz czy dwa po jakis schemacik :lol: no ale.... z drugiej strony tak to w wiekszosci sie pewnie zaczyna :arrow: od grzebania w necie w poszukiwaniu czegos tam :D
tak czy inaczej to raczej ciezko cos wyszperac nawet na forum :?
:slon:
hmmm i jak ktos uwaza ze jest tu juz wszystko to bardzo sie myli :arrow: dział schematy to koszmar :1111_bicz: instrukcje obsługi, schemati itp :1111_bicz:
osobiscie zastanawiam sie nan nowym watkiem :arrow: pliki do pobrania w pdf-ach w którym by było cos do wzbogacenia wiedzy o silniku elektryce itd- ale...... przydało by sie cos konkretnie do forda a z tym ciezko :arrow: no ale jak sie nagromadzi to moze by sie to przydało innym :? chociaz..... własciwie po co zakładac nowy wątek skoro mamy instrukcje ,mamy schematy :arrow: w których nic nie ma :evil: #-o
... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .
Awatar użytkownika
FFLORO
Posty: 57
Rejestracja: 2011-10-05 16:40
Samochód: był Ford Probe GT Mk1 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=20129
Lokalizacja: Szczecin

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: FFLORO »

No niestety zgadzam się z kolegą wyżej...Przyznam szczerze, że spędziłem trochę czasu na forum, szukałem, ale schematy które udało mi się znaleźć są albo złej jakości sprzed ładnych paru lat, albo np do GT 89-91, co w moim przypadku gdy mam I gen. z 93r może robić znaczną różnicę...Problem mam taki - Probek nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie świecą się żadne kontrolki, działają światła mijania, ale np. kierunki już nie. Logicznym wg. mnie wnioskiem jest to, że część elektryki po prostu odmówiła posłuszeństwa, lecz przydałyby się schematy elektryczne, jakiekolwiek związane z odpaleniem silnika GT 92/93r I gen...Posiada ktoś może ich skany i może je tu wrzucić? Z góry dzięki za pomoc :) niestety potrzebne w trybie pilnym... -.-
był Ford Probe GT Mk1 2.2 Turbo 1993r...cudowne auto
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Eli »

co w moim przypadku gdy mam I gen. z 93r może robić znaczną różnicę
Chyba najwyższa pora przestać wierzyć w baśnie zapisane w dowodzie rejestracyjnym i rozkodować VIN. To nie boli :|
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Robert »

FFLORO pisze:Lokalizacja: Szczecin
Wiele osób w Szczecinie posiada serwisówkę do rocznika 1992.
Tak, jak napisał Eli, 1993 rok to na 100% nie ten dział. :P
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: OLEY »

Eli pisze:Chyba najwyższa pora przestać wierzyć w baśnie zapisane w dowodzie rejestracyjnym i rozkodować VIN. To nie boli :|
:D
Robert pisze:Wiele osób w Szczecinie posiada serwisówkę do rocznika 1992.
Racja.

FFLORO - umówmy się na jakiś dzień i spróbujemy rozwiązać problem. Oczywiście problem nieodpalania, bo problem rocznika, to nie problem. :wink: - na pewno nie masz '93 :wink: )

To może być błahostka.
Oczywiście mogą też być popalone wiązki, wtedy na nic schematy. Najprościej będzie wymienić całe wiązki, a nie bawić się w sztukowanie przewodów.

Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Jedrek »

A że tak się zapytam - bezpieczniki sprawdziłeś? zwłaszcza te koło akumulatora?

Może trochę więcej danych:
- czy jest iskra
- czy pracuje pompa paliwa? - bezpiecznik w bagażniku

Brak kontrolek świadczy o braku zasilania na tablicy, a kto wie czy nie również sterownika wtrysku.
Opisz co się stało że przestał odpalać?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Xenia44
Posty: 7
Rejestracja: 2011-08-03 17:15
Samochód: Ford Probe I, vw new beetle, suzuki grand vitara 2008r
Galeria: viewtopic.php?t=19374
Lokalizacja: Pisarzowice koło Bielska

Re: POTRZEBNY SCHEMAT

Post autor: Xenia44 »

Witam czy moze mi ktos wysłac na meila schemat instalacji elektrycznej?? mó meil to pplawny@wp.pl z góry dzieki za pomoc
Xenia
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”