duracell pisze:wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Po pierwsze część KLASYKA zamontowana do obłej (=seksownej

) dwójki zwiększa jej wartość emocjonalną i historyczną
Po drugie - po 2 latach mieszkania na wsi upewniłem się, że wszystko może się przydać i wszystko można jakoś wykorzystać
duracell pisze:
-wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
No i właśnie... kontaminujesz Waść - połóż się z powrotem spać jak Ci radzą koledzy
KrecioPL pisze:To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Oczywiście
Liczę też na Order Podwiązki FPKP nadany przez Kapitułę
BTW: przed chwilą waśnie gadałem z Busterem - potwierdził z tym, że mocowanie trzeba zamienić i być może wtyczka jest inna
Ano pażywiom - uwidim
