duracell pisze:wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki. 
Po pierwsze część KLASYKA zamontowana do obłej (=seksownej  
  
  
 ) dwójki zwiększa jej wartość emocjonalną i historyczną  
  
 
Po drugie - po 2 latach mieszkania na wsi upewniłem się, że wszystko może się przydać i wszystko można jakoś wykorzystać  
 
duracell pisze:
-wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
No i właśnie... kontaminujesz Waść - połóż się z powrotem spać jak Ci radzą koledzy  
  
 
KrecioPL pisze:To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Oczywiście  
 
Liczę też na Order Podwiązki FPKP nadany przez Kapitułę  
  
 
BTW: przed chwilą waśnie gadałem z Busterem - potwierdził z tym, że mocowanie trzeba zamienić i być może wtyczka jest inna  
 
Ano pażywiom - uwidim  
