WYDECH / TŁUMIK

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Sqad pisze:
Możesz podać nr katalogowe bosala?
ale to już było
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=bosala[/quote]

Tak, ale te są do GL
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

WIcie co to gdzie wy kupujecie oryginałki rozumiem drogie ale ja za rudę łączącą ostatni tłumik z srodkowym dałem 72 zeta czy coś koło tego a nie jak wy piszecie takie ceny że aż się w głowie nie mieści a rury w swoim mam aluminizowane. :? :? :? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Bogdan9999 pisze:WIcie co to gdzie wy kupujecie oryginałki rozumiem drogie ale ja za rudę łączącą ostatni tłumik z srodkowym dałem 72 zeta czy coś koło tego a nie jak wy piszecie takie ceny że aż się w głowie nie mieści a rury w swoim mam aluminizowane. :? :? :? :?
Kupiłeś pewnie płóciennika, polskie i aluminiowane.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Gość

Post autor: Gość »

Aluminizowane tylko pewnie ocynk.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No akurat ją spawałem bo miałem jedną rzecz do niej do przyspawania i ocynku nie miała.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

To jeśli rzekomo, pokryte bylo jakimś stopem aluminium, to w miejscu gdzie spawałeś powinno popękać, no chyba że robiłeś to specjalnie dobrany drutem aluminiowym, albo alumin pro, ale to inna bajka. A domyślam się że robiłeś to drutem miedzianym
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ja tego osobiście nie spawałem bo migomata nie mam tylko mój wujek a on już wie czym spawać i nic nie pękało A rurka na była aluminizowana sam mówił.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Barti
Posty: 12
Rejestracja: 2005-06-16 22:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Barti »

Witam. Nie chcę robić nowego tematu więc pytam się tutaj. Przy dzwonie ucięło mi końcowy wydech. Chcę założyć dobry, trwały , lekko sportowy wydech ( ma nie buczeć od samego dołu lecz lekko mruczeć przy wysokich obrotach, ma po prostu nie męczyć). Czy możecie mi doradzić co wybrać i gdzie zakupić? Pozdrawiam serdecznie!!!
Ford Probe 2.2 Turbo GT
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Najlepszym rozwiązaniem dla ciebie jest tłumik z regulowaną głośnością, mażesz znaleść takie na allegro. jak wyczaję troche czasu to poszukam i ci wkleje linki a może juz wcześniej ktoś mnie uprzedzi :? :? :? :? :) :) :) :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

wydech GT

Post autor: diabolo »

Ja osobiście jeździłem z katalizatorem na początku , potem go wyrzuciłem i wstawiłem strumiennice - uwierzcie mi strata kasy. Natomiast teraz od jakiś 2 miesięcy wyrzuciłem wszystko za wyjątkiem ostatniego tłumika (i to nie najwyższych lotów - mam LORBI) i powiem wam ze poza ładnym basem i trochę głośną (ale miłą dla ucha) pracą układu przy wchodzeniu na obroty i podczas schodzenia z obrotów nie widać - aczkolwiek niedługo wybieram się na hamownie to napiszę wam jakie są wyniki. też jak ktoś ma trochę czasu i nie chce niepotrzebnie tracić kasy proponuje wywalić wszystko i zostawić ostatni tłumik , a jak nie będzie się podobać to później dodawać resztę......
Probe GT 2.2 Turbo '89
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Jeśli wstawisz jakąkolwiek puszke rezonansową gdzieś na wydechu to nie uzyskasz takiego przyrostu jak na idealnym przelocie (sama rura).
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

tłumik I gen

Post autor: raven »

w związku z tym, że Żenia odstąpi mi swój super seryjny tłumik pragnę zapytać czy on Żeniowy (Żeniony ??) tłumik od LX bedzie chciał wisieć i pasować w moim GT ??
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

jak nie będzie chciał wisieć w co wątpię,to zawsze można podspawać
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

pomijając fakt, że LX nie ma turbiny i ma tylko pojedyńczy wylot... nie pamiętam już jak jest ze średnicami.... ale generalnie zawsze cośtam można udrożnić, nie? :twisted:
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Ale wydaje mi się że nie jest to doby pomysł....GT ma o wiele większe ciśnienie wylotu spalin i przez założenie tłumika od LX możesz odczuć spadek mocy nie mówiąc już o możliwości uszkodzenia KATALIZATORA (cofanie spalin)
\\

Przynajmiej tak mi się wydaje ....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

:(

ale wiecie ze LX ma podwójny wylot z tłumika??


edit: bynajmniej tez Żeniowy ma bo widziałem jego fotki (w szafroku zresztą)

prosze nie dyskutować na temat szlafroka.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

To seryjny tłumik od innego modelu - ja bym się nie ładował. Wziąłbym jakiś sportowy, pisałeś, że nie chcesz głośno? Kup z regulacją głośności.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

RX pisze:Witam,

To seryjny tłumik od innego modelu - ja bym się nie ładował. Wziąłbym jakiś sportowy, pisałeś, że nie chcesz głośno? Kup z regulacją głośności.

Pzdr.
http://www.toptuner.com/go/_category/in ... d_row=long

polecam...! "burczy", ale dyskretnie...

ps. nawet fajna ta stronka...i nawet nie droga!!!
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ciekawe tłumiki. Jak coś to na allegro można dostać KM'y i Ultery za pół darmo niekiedy - warto popatrzeć.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
swirek
Posty: 11
Rejestracja: 2005-11-25 19:56

Wydech

Post autor: swirek »

Witam. Czy orientujecie sie od czego spasuje srodkowy tlumik do Probe 2.2 GT z 1992r.? Dodam ze w katalogach(przynajmniej u mnie w Lodzi) maja tylko drugie generacje Probe. Przy okazji co moze byc przyczyna tego, ze nie dzialaja mi dlugie i podgrzewanie tylnej szyby? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Najlepiej puścić prostą rurę i wywalić też kata- się samochód odmuli.
Powiniem przypasować od mazdy 626 coupe z tych lat
Ogrzewanie? bezpiecznik, albo na szybie ściezki sie poprzerywały. Przycisk się zanieczyścił.
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Marcos pisze:Najlepiej puścić prostą rurę i wywalić też kata- się samochód odmuli.
no to teraz żeś dowalił....i może jeszcze taką rurę od rynny...

Jedynym słusznym rozwiązaniem jest udać się do firmy która robi tłumiki.
Oni na podstawie:
-mocy
-pojemności
-ciśnienia wylotu spalin

dobiorą odpowiednią długość i średnicę...
Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

cevinek pisze: Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
Pierwsze słyszę, Wiele osób tak miało i było zadowolonych Jakoś nie narzekali. Zabójstwo dla silnika?? Możesz napsiać dlaczego?? Chodzi oczywiście o 2,2 Turbo.
GG:9377317 white GT1 90'
Gość

Re: Wydech

Post autor: Gość »

swirek pisze:Witam. Czy orientujecie sie od czego spasuje srodkowy tlumik do Probe 2.2 GT z 1992r.?
Mazda GD 626 GT silnik 2.0 16V

http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=05008555

albo
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... highlight=

pozdro.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

cevinek pisze: Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
Że co?? :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”