jak wyrzuce srodkowy tlumnik spalanie wzrosnie?

Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

jak wyrzuce srodkowy tlumnik spalanie wzrosnie?

Post autor: jedrek2006 »

koledzy powietrzcie mi jak wyrzuce srodkowy tlumnik to spalanie w probku 2 generacji wzrosnie?? prosze o informacje
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

rezonator ? sprobuj :)
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

mowisz ze trzeba zobaczyc sproboweac hehe
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wywal wszystko - zrób przelot. Wtedy dopiero spalanie spada! :twisted:


Nie masz odwagi dodać gazu!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

ok spoko oto mi chodzilo o te slowa hehe :D
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

doczytaj to co Robert napisal mikro literkami
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Tak - ale jak pisał MISIEK - trzeba spróbować na własnej skórze (uszach). :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Galeria: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell »

Dlaczego miało by wzrosnąć?
Ja z każdego auta jakie miałem wyrzucałem tłumiczki i było tylko lepiej ;-)
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Robert się chyba po jednym dniu jazdy wyleczył z przelotowych wydechów :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

zrobilem przelotowke i fajny basowe brzmienie no i zobaczymy co dospalania :D
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Galeria: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell »

jedrek2006 pisze:zrobilem przelotowke i fajny basowe brzmienie no i zobaczymy co dospalania :D
I jakie wnioski?
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Awatar użytkownika
jedrek2006
Posty: 153
Rejestracja: 2006-03-26 18:36
Galeria: viewtopic.php?t=7993
Lokalizacja: Brzeźnica

Post autor: jedrek2006 »

zadnej roznicy jedynie bardziej zywsze sie auto zrobilo
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Jak bez znaczącej różnicy to i ja się chyba pozbędę bo i tak miałem go wymieniać.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Cześć,

Mam pytanko dotyczące wydechu przelotowego.

Otóż zbliża się nowy sezon i w końcu muszę założyć kolektory wydechowe z USA, które do tej pory spokojnie leżały sobie w piwnicy z braku czasu. Skoro i tak prawie wszytko będzie wyciągane to tak sobie pomyślałem czy nie warto zrobić wydechu przelotowego. Czyli u mnie byłoby to następująco:
kolektory USA -> przelot -> rozgałęzienie na dwie strony na końcówki wydechów (oczywiście bez tłumików końcowych).

Chciałbym uzyskać konkretne odpowiedzi, czy warto, co mi to da oprócz większego hałasu no i najważniejsze ile cali zastosować?

Z góry dzięki za odpowiedz.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

A Ty masz w ogóle jakiś tłumik w tej chwili ?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Coś na środku jest...chyba :?

Zabiłeś mnie teraz tym pytaniem :lol: :lol:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Z tego co kojarzę to blacharz mówił że tam nic nie ma :lol:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich »

A to dobre... :D
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Kędziorek :P A da się głośniej niż to co masz ?? :D
Nie masz na co pieniędzy wydawać ?? JOKE :P
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

crupek pisze:Kędziorek :P A da się głośniej niż to co masz ?? :D
Wcale nie jest głośno, jak są wolne obroty to nawet nie słuchać, że chodzi, dopiero jak się wciśnie gaz do oporu to ryczy :)

No to ile cali zrobić, żeby było dobrze? 2,5 czy 2,25?
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich »

Zrób 2,25 i będzie dobrze :P
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

ja wyrzuciłem kata dobrego z escorta i żałowałem potem, bo głośny był i spaliny bardziej śmierdziały
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Kędziorek czy ty chcesz mi wmówić że twój cały planowany wydech to kolektor rura końcówki :shock:
Ty jesteś szalony :wink:
Ja mam strumienice zamiast kata, na końcu przelot ultera, środkowy to i tak jest przelot i do 3 tyś jest masakra. Tzn jedyną osobą która za mną jechała i nie stwierdzała że p******o mnie z tym wydechem jest Shadow. :mrgreen:
Za to powyżej 3tyś jest ciszej niż poprzedniu na bosalu. Osiągi nie spadły a czy się poprawiły ciężko powiedzieć. Jedyna zaleta że mi spadło spalanie :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Galeria: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell »

Kędziorek jeśli nie masz nic dłubane w silniku to proponuję zachować standardową średnic wydechu :wink:
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Dee Jay pisze:Kędziorek czy ty chcesz mi wmówić że twój cały planowany wydech to kolektor rura końcówki
Ty jesteś szalony


Dokładnie :twisted:

Roswell pisze:Kędziorek jeśli nie masz nic dłubane w silniku to proponuję zachować standardową średnic wydechu :wink:
Tnz.?
Obstanę chyba przy 60mm średnicy.
ObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”