12/13 litrów gazu dużo ???

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

12/13 litrów gazu dużo ???

Post autor: Kristofer »

Witam :o Chciałbym się dowiedzieć ile wam palą probaski gazu chodzi o Probe 2.0 l
Mi spala ok 13 litrów przy mieszanej jeździe ( miasto , trasa :wink: ) i uważam że to trochę dużo , przecież niema jeszcze ostrej zimy. :oops:
Instalacje mam nową , regulacje na bieżąco, wydaje się że wszystko jest ok , a więc dlaczego tyle pali :?: :?: :?: :(
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Mi potrafi i 15 wciągnąć :)
Ale ja mam inny silnik i być może cięższą nogę.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

1. Czy zapala Ci się czasem CHECK ENGINE? Jeśli nie to mieszanka jest ok.
2. Czy czujesz różnice mocy pomiędzy gazem i benzyną?
3. Filtr gazu i przede wszystkim powietrza
4. Czy gazole zdjęli Ci może dolot?? Idioci często to robią żeby zaciągał powietrze z komory silnika - nic głupszego probkowi nie mozna zroibć. Potem - żeby zrekompensować ubytek mocy walą bogatą mieszankę.
5. Co u ciebie znaczy jazda po mieście - jeżdzisz dynamicznie czy
spokojnie, masz dużo korków po drodze czy nie itd itp.
6. Co u Ciebie znaczy trasa? Zupełnie inne spalanie jest przy 120km/h i przy 180km/h

Mój (2,5V6) pali średnio 13-14 po mieście. Jeżdzę dość dynamicznie, nieraz sportowo. Twój powinien palić coś koło 12-13 po mieście, 9-11 trasa.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Maciucha. pisze:Mi potrafi i 15 wciągnąć :)
Ale ja mam inny silnik i być może cięższą nogę.
przy automacie to zupełnie usprawiedliwione spalanie. :lol:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Toteż się nie skarżę :)
Najgorsze jest to, ze teraz spalanie spadło do zera :( :? :( :? :(
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

A cóż się stało? Mi też tyle pali...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Re: 12/13 litrów gazu dużo ???

Post autor: FlasH »

Kristofer pisze:Witam :o Chciałbym się dowiedzieć ile wam palą probaski gazu chodzi o Probe 2.0 l
Mi spala ok 13 litrów przy mieszanej jeździe ( miasto , trasa :wink: ) i uważam że to trochę dużo , przecież niema jeszcze ostrej zimy. :oops:
Instalacje mam nową , regulacje na bieżąco, wydaje się że wszystko jest ok , a więc dlaczego tyle pali :?: :?: :?: :(
W trasie przy jeździe 140-160 km/h pali mi ok 11.5, a jak jeżdze do pracy (15 km w jedną stronę z czego ok 2 km po mieście), to wychodzi 13 litrów przy jeździe w okolicach 140 km/h.

Aha... raz byłem w szoku - jechałem do Szczecina, w drodze powrotnej już nie padało, więc grzałem ~180 km/h... wyszło 11 na setke :-D
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
ESCort
Posty: 16
Rejestracja: 2004-10-12 07:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ESCort »

A co powiecie na to: Na baku 35 litrów gazu zrobiłem aż 130 km? Nadal jeżdżę bez przepływomierza...
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:45 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Witam! :D

Ja ostatnio wracałem z Poznania.
Zalałem do pełna butlę, po dojechaniu do chaty pojechałem zalać do pełna żeby sprawdzić ile pali.
Zrobiłem dokładnie 200km, a zatankowałem 17.85L gazu :D , co oznacza że spalił niecałe 9l/100km :D

Tylko że należy wziąć pod uwagę fakt, iż silnik w momencie wyruszenia był nagrzany, no i tankowałem na Shell-u (być może lepsza mieszanka).

Jeżeli chodzi o jazdę to oczywiście nie omieszkałem zabłądzić i pokręciłem się trochę po Poznaniu, a na trasie wcale mu nie żałowałem.

Jeżeli chodzi o spalanie w jeździe mieszanej do pracy i z powrotem to pali ok.11l/100km
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Witka

Cynki napisał:
ja na zbiorniku 36litrów gazu zrobiłem 420km.



i mam turbinkę...


i działa...
To brachu musiałeś nieźle pocinać tym probkiem jak spalił ci tylko 8L. :wink:
Mojego ostatnio troche przykrecilem bo nie schodził mi poniżej 15,5L (nawet przy normalnej jeździe) i teraz pali mi w granicach 13L. Uważam, że to jest niezły wynik jak na szalenie po mieście. Średnio robie na zbiorniku 36L jakieś 250-280km
pozdro..
Probe II 2,5 V6
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

Andrzej pisze:Witam! :D

Jeżeli chodzi o spalanie w jeździe mieszanej do pracy i z powrotem to pali ok.11l/100km
Dużo zależy od tego jak sie jeździ (o sekwencji nie wspomne). Średnio z jaką prędkością sobie śmigasz?

hehe.... kiedyś jechałem do zielonej góry i chciałem po drodze sprawdzić jak będzie wyglądało spalanie przy ekonomicznej jeździe... nawet do cybinki nie wytrzymałem :twisted:
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Ja nie mam z tym problemu bo mam raczej ciężką nogę i nie żałuję mu na przyspieszeniu, tak więc na niskich biegach można powiedzieć że dostaje po zaworach, oczywiście dopiero gdy się nagrzeje! :lol:

Jeżeli chodzi o drogę to mam tylko jeden odcinek ok.8km prostej drogi, pozostała część to jazda przez wioski.

Normalna rzecz, że teraz będzie więcej palił, bo trochę mija zanim się woda zagrzeje, a to ma oczywiście duży wpływ na gaz. :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

Post autor: Kristofer »

MiH napisał :
1. Czy zapala Ci się czasem CHECK ENGINE? Jeśli nie to mieszanka jest ok
Na szcęście nie zapala się :)
2. Czy czujesz różnice mocy pomiędzy gazem i benzyną?
na benzynie wogóle niechce mi jeździć ( przepływomierz :? )

3.
Filtr gazu i przede wszystkim powietrza
już by się zasyfił filtr gazu , mam instalację od 4 tygodni, powietrza filtr wymieniałem jakieś 5 tyś km temu.
4. Czy gazole zdjęli Ci może dolot?? Idioci często to robią żeby zaciągał powietrze z komory silnika - nic głupszego probkowi nie mozna zroibć. Potem - żeby zrekompensować ubytek mocy walą bogatą mieszankę
dolot cały nie ruszony, mieszankę wyregulowali bo na początku mi strzelał w rurę przy zdejmowaniu nogi z gazu :)
5. Co u ciebie znaczy jazda po mieście - jeżdzisz dynamicznie czy
spokojnie, masz dużo korków po drodze czy nie itd itp.
raczej spokojnie ,może czasami jak jakaś calibra... :D korki jak wszędzie ,w końcu Kraków
6. Co u Ciebie znaczy trasa? Zupełnie inne spalanie jest przy 120km/h i przy 180km/h
Jazda w przedziale 100km/h - 130km/h 8)
Pozdrawiam :wink:
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

Andrzej pisze:Witam! :D

Jeżeli chodzi o spalanie w jeździe mieszanej do pracy i z powrotem to pali ok.11l/100km
Taką drogę do pracy jak ty masz, ja traktuję jako "trasę".
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Mi pali jakieś 15 litrów ale turbinke mam zrąbaną :cry:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

No więc też napisze o moim Probku.
Ja niestety już chyba przestanę walczyć z tym spalaniem bo nikt nie potrafi mi pomóc.
Spalanie na trasie ok 11l i prędkości 120/130km.
Spalanie po mieście 18l!!!!
I nie jestem w stanie zejść niżej nawet jeśli jeżdżę normlanie i nie używam turbiny.

I co Wy na to.
Nikt pewnie nie ma pomysłu więc......
Szkoda pisać.
Wk....ia mnie to wszystko i koniec.
Nie wiem co i gdzie mam kręcić żeby zmniejszyć to ... spalanie.
Mam zwykłą instalację, chodzi ok.Turbo pracuje bardzo ładnie, tylko czasami na starcie jak jade długo na 2 się zmula-jakby za mała mieszanka (check Engine sie nie zapala).
Podkeciłem śrubę na wężu dolotowym gazu za silniczkiem krokowym na maksa chyba bo zostało może pół obrotu śruby.Spalanie na mieśćie spadło z 25 na 18.I co dalej kręcić żeby zmniejszyć to bardziej>>
Przecież to się nie opłaca gazu zakładać!!!!A nie wspomnę ,że chciałbym sobie szybciej po mieście polatać moją bryką i co??



Jeżeli znajdzie się ktoś odważny i coś napisze to będę wdzięczny.

Pozdrawiam i zazdroszczę spalania.......

p.s.Gaz mam około miesiąca, przejechane ok 2000 km.
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

neo61 pisze: Spalanie na trasie ok 11l i prędkości 120/130km.
No to nienajgorzej...

neo61 pisze:Spalanie po mieście 18l!!!!
[...]

Jeżeli znajdzie się ktoś odważny i coś napisze to będę wdzięczny.
A co na to gazownik? On zalozyl, niech reguluje!
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:00 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Ja jak zacząłem używać turbiny to wraz z lepszym przyspieszeniem spadło mi spalanie.
Jaki z tego morał?
Używanie turbiny zmniejsza a nie zwiększa zużycie paliwa.
Tylko bez przesady. Nie gaz w podłodze i ale też nie spalanie sprzęgła.
Radzę spróbować
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

neo61 -> tyle razy Ci piasłem zebyś zadzwonił, że już mi się nie chce.
Masz spartoloną instalację i zamiast coś z tym zrobić to płaczesz tutaj. Weż się w garść, dupę w troki i zrób z tym porządek a nie pisz "zazdroszczę spalania". Z tego co piszesz wynika że masz bardzo płaską charakterystykę. Do tego punkt zerowy podniesiony wysooooko. Co to jest i jak to się je? Regulację gazu robi się nie tylko tą dużą śrubką. Jest jeszcze śruba regulująca naprężenie membrany a więc koryguje się nią stosunek ciśnień ssania z miksera do kompensacji. Wpływa ona na kształt charakterystyki - to czy jest ona pionowa czy pozioma. Poza tym jest jeszcze punkt zerowy - czyli niezależny obwód od membrany którym podawany jest gaz dla utrzymania obrotów minimalnych silnika.
Ta duża śruba zmienia tylko wysokość charakterystyki i jej zakrzywienie w górnym zakresie obrotów.

W sumie neo61 - nie wiem dla kogo to pisze...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

mi pali 13-15 w miescie przy szbkiej jezdzie
gdy mam czasami momenty ze jezdze bardzo spokojnie, np z moja dziewczynka spalami ok10-11 wiec jesli chodzi o mnie to ja jestem zadowoliny z winiku :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

jak to w ogóle rozumieć "używam turbiny"???
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ale podczas doładowania turbiny zwieksza sie dawka paliwa to w jaki sposób może zmniejszyc się spalanie :roll:
Obrazek
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam

MiH dzięki za info.Tyle ,że Ci którzy mi ją założyli nie potrafią nic więcej zrobić i twierdzą ,że jeżeli na trasie pali ok to na mieście też powinno i nie da się nic więcej wyregulować.
Na paliwie palił na trasie 9 więc jeśli spali gazu 11 to myślę ,że dobry wynik:)))
I to nie tak,że nic z tym nie robię.Poprostu nie mam narazie kasy ,żeby pojechać do i innego gazownika , który mi to wyreguluje za odpłatą.

Poza tym nie wierzę do końca w to co pisze np. Cynki.
Pisze ,że spalanie gazu w mieście 10??Producent podaje spalanie paliwa 11,2 l a użytkownicy około 14 l .A Cynkiego Probe Pali gazu 10??Wg mnie nie możliwe biorąc pod uwagę to ,że spalanie gazu powinno wzrosnąć o ok.20%(chyba ,że jest to sekwencja).

No ale jeśli już tak jest naprawdę ,to bardzo dobrze.
Nie tyle ,że chciałęm zaoszczędzić na oszczędzaczu- ale nie mam 4tys. do wydania na pie.....oną instalację gazową!!

Dzięki za rady , w najbliższym czasie coś z tym zrobię:)

Pozdrawiam
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”