gaz juz jest

emo
Posty: 22
Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

gaz juz jest

Post autor: emo »

witam dzis udało mi się założyć gaz jak narazie rewelacja autko śmiga jak trzeba i z portwela się nie wylewa , polecam zakładajcie dałem za instalacje 1700 zł butla w koło 45l odjazd jeszcze tylko blacha i będę już mógł śmigać na całego pozdrawiam i życze zadowolenia z probków... :D :D :D :D
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Będziesz w Borkach? Byś pokazał...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jookerr »

A mam takie skromne pytanie.
Masz jedyneczke bez turbinki czy z turbinka ?
Bo 1700 zl to raczej zwykla instalacja a do turbinki czegos takiego bym nie zalozyl.
(Ja ogolnie nie lubie gazu) :evil: :evil: :evil:
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ja bym po wcześniejszych wypowiedziach emo obstawiał turbinkę i dlatego chętnie obejrzę :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jookerr »

Sorki cofam pytanie.
Wiec jezeli to zwykla instalacja to zycze ci aby twoj probek pojezdzil jak najdluzej bez awarii.
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)
emo
Posty: 22
Rejestracja: 2004-12-15 17:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

spoko

Post autor: emo »

mam probka 1 z turbinką instalacja jutro napiszę części instalacji bo nie mam papierów przy sobie opisze teraz tak bez nazw ; zaraz przy wylocie z filtra powietrza jest wtryskiwacz gazu idzie do turbiny poczym z turbinki do interkulera i goli lepiej niz na benzyncebutla w kole i komputerek tez jest zrobię fotki to wyślę i pokarze naprawde jest rewelacja pozdrawiam was :D :D :D :D
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Borki?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
zimek
Posty: 40
Rejestracja: 2004-11-04 10:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Głogów

Post autor: zimek »

witam.

Ja też mam zamiar zagazować swojego 2,2 GT i z miłą chęcią rzuciłbym oczkiem na "gatunek" i montaż Twojej instalacji.


Pozdrawiam.


Czekam na opis i fotki to może też taką sobie sprawię :?:
2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Robert pisze:Borki?
chyba nie.... :? :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:39 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Emo -> Cynki ma rację. Jeśli masz założony tak jak mówisz gaz to strach pomyśleć co będzie jak Ci....... J E B N I E (przepaszam za wulgaryzm ale w tym przypadku jest on nieodzowny).
Po pierwsze - dlaczego. Ano mianowicie przy w pełni rozgrzanym aucie i po kiku urzyciach turbinki, ta właśnie turbinka potrafi podgrzać powietrze nawet do 300st C. Jeśli zamiast powietrza będzie tam mieszanka wybuchowa (bo taką jest mieszanina probanbutanu z powietrzem) oraz ciśnienie powiedzmy 8-9 PSI to nawet iskra nie jest potrzebna..........
Ja bym obstawiał następujące zniszczenia:
- rozwałka wirnika turbiny
- rozwałka intercoolera
- rozwałka wszystkich przewodów powietrza
- uszkodzona chłodnica odłamkami
- podniesiona maska

Wniosek drugi - to że 90% gazowników to partacze - to wszyscy wiedzą. Ale to że są w śród nich zamachowcy - to nie wiedziałem. LUDZIE! POWIEM SZCZERZE! JAKBYM TAKIEGO DOSTAŁ W SWOJE ŁAPY, TO WŁASNORĘCZNIE BYM MU JE Z D U P Y POWYRYWAŁ!!! KTO TAKIM LUDZIOM DAŁ PRACĘ? KTO IM DAŁ UPRAWNIENIA!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Kurkurior
Posty: 27
Rejestracja: 2004-06-08 01:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: spoko

Post autor: Kurkurior »

emo pisze:; zaraz przy wylocie z filtra powietrza jest wtryskiwacz gazu idzie do turbiny poczym z turbinki do interkulera :D :D :D :D
Ja mam identycznie. Niedawno odebralem i smiga ok. Mam lekki spadek mocy na niskich obrotach, ale jak turbo sie wlacza to jest ok.

Pytalem gazownika co on na to ze w turbinie jest kilkaset stopni i tam ma gaz wejsc. Stwierdzil ze to nie przeszkadza :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dzięki Bogu dobrze że te kamikadze daleko odemnie mieszkają heheehehehe :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: Jak coś to piszcie jak się odlatywało przy takim kopnięciu fajnych macie tam gazowników !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Będzie więcej części na sprzedasz po resztkach probków !!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Stary - powiedz mi który to gazownik - podjadę tam z Szymonem i Robertem i porozmawiamy sobie z panem o gazie.... Zaczniemy od podgrzewania butli z propanem butanem palnikiem... Ciekawe czy też mu nie będzie to przeszkadzało....

JA PIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Kurkurior
Posty: 27
Rejestracja: 2004-06-08 01:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Kurkurior »

MiH pisze:Stary - powiedz mi który to gazownik - podjadę tam z Szymonem i Robertem i porozmawiamy sobie z panem o gazie.... Zaczniemy od podgrzewania butli z propanem butanem palnikiem... Ciekawe czy też mu nie będzie to przeszkadzało....

JA PIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nie robcie mu krzywdy! Sympatyczny człowiek :) Fort auto gaz na Chopina 5. Bardzo dokładnie i solidnie wszystko mi zmontowali. Dopoki nie wybuchnie nie mam powodu do narzekan :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Potem moesz już nie móc narzekać...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

ja tylko tak dla poparcia kolegów podrzuce tekscik z forum Saaba - czasem tam poczytam conieco bo to fajne autka :)...

Niestety kolega ma racje, nie rozumiem zacietrzewienia ludzi jeżdżącymi zagazowanymi turbo na zwracaną im uwagę, wiele razy widziałem wypalone dziury w tłokach, wypalone zawory i turbiny którym spadło ciśnienie doładowania z powodu za dużej szczeliny, pokrzywionych od temperatury łopatek czy popękanego zaworu upustowego, rozumiem że ich nie stać na benzynę, dziwne tylko że za to stać ich na naprawy.

i coś ode mnie - instalacja kosztuje 1700zł .... hmmm koszt gazu to połowa ceny paliwa.. hmm, wychodzi tak: - wezme pod uwagę ze jezdzisz jakies 20.000km. - inaczej jaki jest sens wkładać gaz ?... spalasz jakies 12 gazu do 10 paliwa... i mamy :

w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy? :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

a ja widziałem skrzywiony korbowód - na benzynie...
a ja widziałem urwany zawór i jakie spustoszenie dokonał on w cylindrze.... - na benzynie...
i wiele innych rzeczy na benzynie...
Wiele rzeczy ma wpływ na kondycje naszych autek. Gaz jest jedną z nich. Pytanie - czy lepiej jeździć na dobrze wyregulowanym gazie czy na chrzczonym paliwie acetonem i innymi rozpuszczalnikami?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Kurkurior
Posty: 27
Rejestracja: 2004-06-08 01:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Kurkurior »

Yaneeck pisze: w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy? :)
Napewno masz racje, ale ja zakładając gaz kierowałem sie czym innym. Otóż mam znakomity komfort psychiczny że jeżdze tanio. Cenie sobie ten komfort, bo mam duużo lepszy humor :) Kalkulacji rocznych, czy innych nie robie bo nie czuje już potrzeby :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”