Zapisy na stożek z dolotem do 2.0 z USA

Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

Robert pisze:
Bogus pisze:Ciesze sie ze ktos sie cieszy, drogi dolocik jest juz spakowany do PL :)
Rozumiem, że Ty się cieszysz ze sprzedaży drogiego dolotu, ale nie rozumiem w takim razie radości Crupka... :roll:
a ja nie rozumnie czemu ty nie rozumiesz radosci Crupka :lol:
Pomruk silnika jest zeczywiscie zajefisty, inny niz z wydechu, mniej basowy
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Jestem po imprezie imoge napiszeć coś nie tak :) bo właseni wrocielme

RObert ma okres i sie czepia :)
Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

:lol:
No to po dawce swiezego powietrza powinno sie zwiekszyc dawke paliwa, czyli wsadzic regulator cisnienia paliwa (niekogo nie namawiam :twisted: )
http://www.allegro.pl/item169052545_reg ... ejdz_.html umnie u wiele taniej
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

bogus , jaki koszt takiego regulatora z przesylka ???
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Boguś, tyle, że ten regulator z Allegro jest lepszy niż te z eBay, stąd taka cena.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Kędziorek pisze:Boguś, tyle, że ten regulator z Allegro jest lepszy niż te z eBay, stąd taka cena.
Tak?

A możesz mi powiedzieć czym się one różnią?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Sam regulator to nie ma za bardzo sensu. Przy montażu turbo np. - warto. Czym się różnią te regulatory - nie wiem i pewnie się nie dowiem. Stożek Jacky i K&N wygląda podobnie... :)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

Zadaniem regulatora jest doprowadzic czyli zahamowac i wypuscic pod odpowiednim cisnieniem regulowanym na manometrze paliwo do wtryskow nie dziala on w zaden sposob elektrycznie, kiedys naprawialem reduktory cisnienia wiem jak sa zbudowane, zadnej filozofi tam niema, zwyczajna mebrana i tyle. Co prawda byly to redukory gazowe ale zasada ta sama. Do takiego regulatora przydala by sie dobra pompa paliwa zwyczajna moze nie wytrzymac cisnienia.
Ten z allegro na pewno jest lepszy bo drozszy nie.
Stozek K&N jest taki sam ale ma specjalne wlokno lepsze podobno.


Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Z tego co wyczytałem turbo na małym doładowaniu powinno pociągnąć bez zmiany pompy - na samym regulatorze. Przy większym booscie - oczywiście zmiana pompy i pewnie inne wtryski...
Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

I teraz najlepsze pytanie:

Czy samochód z pompą Walbro 255l/h i regulatorem ciśnienia paliwa, które ustawimy na taką samą wartość jak była fabryczni będzie więcej palić przy spokojnej jeździe, emeryckiej bez szaleństwa???

Bo jak się da większe ciśnienie i daje po garach, to wiadomo że będzie żłopać sporo więcej.

Chodzi o zasadę:
-do jazdy na co dzień pal tyle samo
-na wyścigi bierz cysternę
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Sorry za OT ale na allegro ktoś też sprzedawał doloty ale już ich nie widzę czy to był ktoś z klubu??
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

panowie a co to jest ten mały "cypek" po prawej stronie dolotu (patrząc od przodu) i co za cienki wężyk się tam podłącza bo ja właśnie zakładam dolocik od bogusia i nie mam żadnego małego wężyka czy ma to jakieś znaczenie czy nie?? dzięki za odpowiedź
2.0 16v 1993r
USA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”