Tlumik ala "mugen"

Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

Rozgrzeszony pisze:Cena za bardzo nie gra roli - oczywiście w ramach rozsądku :wink:

Możecie polecić coś konkretnego - bo zupełnie nie mam pojęcia.

Pozdro.
Z rudy masz najbliżej MG motorsport w siemianowicach śl. świerczewskiego 10 w podworku. I przede wszystkim robią taki jak ma być do danego silnika a nie jakaś rurka buczaco swiecaca. Wszystko oczywiscie z nierdzewki. Jedz zobacz daleko nie masz. Nie zdziw sie jak bedzie stało evo VIII bo przewaznie takie tam stoją. Zdaje sie montaż w cenie i gwarancja.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

MG faktycznie ma dobre produkty :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to tak na szybko szukane w google

http://www.act-tuning.szcz.pl/

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=65886

tu uwaga bo sie mozna przestrachać http://www.malon.pl/

http://www.tekla-motorsport.1000lecie.pl/

cos jeszcze???


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

davidlive pisze:cos jeszcze???
Pewnie, że coś jeszcze :twisted:
http://tuningo.net/index.php?id=11
Sam śmigam na tłumiku tej firmy i powiem krótko - REWELACJA :!:
Fakt - drogo, aczkolwiek wykonanie super i zdecydowanie cichszy od rodzimych produktów.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

Ja obecnie mam straszne ciśnienie na firmy - przekonałem się mocno do przepłacania za firmowe produkty ;) Tu rewelacyjny HKS np:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-HKS- ... enameZWDVW

Cena odrzuca... no ale to HKS :twisted:

Voodoo Upgrade na prawde ładnie brzmi.

Kup coś o odpowiednich wymiarach, żeby to jakoś się prezentowało (niektórzy potrafią mieć mugeny grube, nampompowane a wielkości solniczki :) ) byle nie uniwersalne polskie takie jak KM czy Ulter.

A tu cały układ dla GT'ka np.:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Borla-Ex ... dZViewItem

Pozdro
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

Nie wiem czym tu sie podniecać tym HKS? zwyczajna przelotówka, miałem w reku , moim zdaniem prawdziwy sportowy tłumik z rasowym brzmieniem zwłaszcza przy V6 to robi http://www.borla.com albo http://www.Magnaflow.com dźwięk rajdowy a nie buczek przelotowy. No ale w PL o to pewnie nikt takiego nie widział, a ja słyszałem w stanach nie raz, jak auto przejedzie aż ciarki przechodzą.
No ale jak kogos nie stać to tylko wymieniać sam tłumik końcowy i brać pod uwage tylko wygląd czy głośność bo z osiągami to niema nic wspólnego.
Ostatnio zmieniony 2007-10-11 21:54 przez Bogus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Czym się podniecać? Nie będę komentował - gusta gustami.

Czy to będzie HKS przelotówka, czy Borla - co za różnica jeśli chodzi o Twój argument - moc? Wymiana samego tłumika nie będzie miała wpływu na moc, czy to będzie Borla, HKS czy domowa produkcja.

Jakbyś nie zauważył dałem linka w moim poście do Borla Cat Back - to ma wpływ na moc, w przeciwieństwie do wymiany samego tłumika.
No ale w PL o to pewnie nikt takiego nie widział, a ja słyszałem w stanach nie raz, jak auto przejedzie az ciarki przechodzą.
Uwierz na słowo - Polska nie jest 100 lat do tyłu w stosunku do reszty świata, żeby nikt nie słyszał o MagnaFlow czy Borli... Takie komentarze w stylu "a u nas w Ameryce" brzmią co najmniej śmiesznie. Komuna dawno za nami i jako kraj staramy się brnąć do przodu.
No ale jak kogos nie stac to tylko wymieniać sam tłumik koncowy i brac pod uwage tylko wyglad czy głośność bo z osiągami to niema nic wspólnego
W USA panują delikatnie inne realia niż w Polsce. Nie każdy z nas może wyjechać sobie do US kasować bóg wie jaki hajs, i ładować go w auto. Niektórych stać tylko na wymianę końcowego tłumika i chwała im w ogóle za to, że są w stanie władować pół polskiej wypłaty w samochód, który kochają!

Swoją drogą, za cenę tego tłumika HKS którym nie warto się podniecać, w Polsce możesz kupić sobie cały układ wydechowy. Nie ma więc mowy o opcji "tanio" jeśli chodzi o wymianę tłumika na HKS.

...,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Normalnie polać mu :lol: albo składka na jakiegoś winyla :twisted:
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Bogus
Posty: 60
Rejestracja: 2006-12-30 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Stany

Post autor: Bogus »

Takie komentarze w stylu "a u nas w Ameryce" brzmią co najmniej śmiesznie. Komuna dawno za nami i jako kraj staramy się brnąć do przodu.
Ej jestem w polsce już od pól roku, ale to szczegół nie.
Może 100 nie ale co naj miej 20lat, i nie mówię tego złośliwie tylko stwierdzam fakty, komunę widać na każdym kroku przekonałem się po trzech latach nie bycia w PL, ale mowa tu o tłumikach a nie o realiach w PL
A pod tym względem jesteśmy na pewno do tyłu bo nas nie stać (mnie też) Choć w PL jest dużo ludzi co wsadzają w auta dwa razy tyle co jest warte, widać to na zlotach.
Przelotówka nic nie daje, jak zauważyłeś w linku który posłałeś bora to nie przelotówka, przeszukaj ich stronę jest pokazane jak wygląda w środku.
Swoją drogą, za cenę tego tłumika HKS którym nie warto się podniecać, w Polsce możesz kupić sobie cały układ wydechowy
Pokaż mi cały układ za 540zł do probe? Chyba zwyczajny standardowy bo ze stali nierdzewnej od 1000zł wzwyż.

Problem w tanich przelotówkach polega na tym że są kiepskiej jakości,
niby to nierdzewka ale z cieniutkiej blachy, w środku rurka perforowana ze stali po dłuższym czasie rdzewieje i luźna rdza buczy, wypolerowane spawy pękają po prostu tandeta. Już lepiej dołożyć te 200zł i kupić coś firmowego.
Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT »

Witam

Mam zamiar zmienić sobie końcowy tłumik na coś ala mugenik i co wy na te a może polecicie jakiś inny do PROBE GT 1 TURBO:

http://moto.allegro.pl/item371400301_tl ... t_wrc.html

http://moto.allegro.pl/item366525643_tl ... a_wrc.html

http://moto.allegro.pl/item356726829_tl ... 0_exo.html

Czy te tłumiki będą pasować ??? (czy sednica od strony montażowej 60mm pasuje?)
Pozdrawaim:)l
Ostatnio zmieniony 2008-05-26 12:21 przez MICHAL_GT, łącznie zmieniany 3 razy.
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Pierwszy link nie działa, a z pozostałych wziąłbym tego pseudo carbonowego.
Średnica montarzowa powinna być 50mm, ale tłumikarz zamontuje to odpowiednio
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
MICHAL_GT
Posty: 68
Rejestracja: 2007-11-19 19:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań Kołobrzeg

Post autor: MICHAL_GT »

pierwszy link poprawiony :)

edit.

Dzisiaj założyłem mugenika do siebie ... ładnie mruczy teraz autko i odziwo jest nie zagłośno :D

A tat wygląda na Probie

Obrazek

Obrazek



Mi osobiście bardzo się podoba :)
FORD PROBE FIRST GENERATION 2.2 TURBO GT -------> co więcej do szczęścia potrzeba ?? ---> CYSTERNY PALIWA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”