2.2l instalacja turbo..
2.2l instalacja turbo..
witam mam mazda 626 2.2l 12v identyczna jak w fordzie probe..niedawno kupilem wszystkie graty (nio prawie wszystkie) do turbo(IHI ,IC,kolektor,przewody powietrza itd) niby wszystko pasuje..ale wiem ze w silnikach z turbinka tloki maja wglebienia..itd
i tu moje pytanie-montowal juz ktos turbo w takim silniku?co trzeba jeszcze zmienic?czy ECU bedzie pasowal od probe? czy pompa paliwowa da rade?
i tu moje pytanie-montowal juz ktos turbo w takim silniku?co trzeba jeszcze zmienic?czy ECU bedzie pasowal od probe? czy pompa paliwowa da rade?
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Kolego widze że jesteś nowy , wiec tylko podpowiem żebyś użył opcji SzukajSzukaj .
Jeśli nie chcesz żeby ci sie od razu zebrało to lepiej odśwież jakis starszy temat niż zakładać nowy .
Sam dostałem parę razy opieprz.
O tym co pytasz było chyba 20 % tego forum wiec życzę miłej lektury .
Jeśli nie chcesz żeby ci sie od razu zebrało to lepiej odśwież jakis starszy temat niż zakładać nowy .
Sam dostałem parę razy opieprz.
O tym co pytasz było chyba 20 % tego forum wiec życzę miłej lektury .
Ostatnio zmieniony 2007-03-16 13:02 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
silnik 2,2 turbo ma chyba wzmacniane korbowody i inne podzespoly - poza tym o ile sie orientuje to ma wieksze wtryski i, nna przeplywke i ECU chyba tez ale nie jestem pewien , poza tym jest tez odprężony - też nawet jak wsadzisz ta turbinke to dlugo ci nie pochodzi bo na pewno nie wytrzymaja podzespoly a nawet to nie wytrzyma skrzynia biegów i sprzęgło - też jedynym celem takiego czegos jest udowodnienie ze potrafisz ... bo kombinowania bedzie naprawdę wiele a efekt moze byc marny - też ja bym porostu kupil jakis silniczek 2,2 turbo wraz ze skrzynia i go wrzucil - ale to juz twoj wybór .. jakby co zycze powodzenia i aj znac o efektach twojej pracy - pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-03-18 23:06 przez kicur, łącznie zmieniany 1 raz.
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Czym sie różni twój silnik od TURBO ??
A wiec tak.
- Tłoki
- wałek rozrządu (ale nie jestem pewien)
- aparat zapłonowy
- ecu
- wtryski
- regulator ciśnienia paliwa
- kolektor ssąc z podciśnieniem o wydechowym nie wspomne
i masę różnych pierdółek.
Tak jak pisał kolega lepiej kup probka i zrób swap taniej ci wyjdzie. Pozdro
A wiec tak.
- Tłoki
- wałek rozrządu (ale nie jestem pewien)
- aparat zapłonowy
- ecu
- wtryski
- regulator ciśnienia paliwa
- kolektor ssąc z podciśnieniem o wydechowym nie wspomne
i masę różnych pierdółek.
Tak jak pisał kolega lepiej kup probka i zrób swap taniej ci wyjdzie. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
walek?a niby czym i po co?przeciez kontrola zaworow jest identyczna tzn ze krzywki sa takie same!tloki to wiem-maj wytloczenia na srodku dla zwiekszenia komory spalania!aparat zaplonowy-chyba nie!?z tego co sie orientuje to wtryski powinny dac rade...ecu wymiana..kolektory ssac i wydechowy mam i przekladak nie stanowi problemu..
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wydajność wtrysków:morrison pisze:z tego co sie orientuje to wtryski powinny dac rade...
- 140 cc/min - 3.0l V6
- 220 cc/min - 2.2l
- 330 cc/min - 2.2l turbo
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
aparat zapłonowy na pewno inny
piszesz że kolektor ssący masz a masz wszystkie pierdoły do podciśnienia
przepustnica też jest inna niż w gl
zostaje tylko zmienić instalacje elektryczną chyba że masz fachmena
i jak masz ecu z 89 to życze powodzenia bo jest inny niż w 91
piszesz że kolektor ssący masz a masz wszystkie pierdoły do podciśnienia
przepustnica też jest inna niż w gl
zostaje tylko zmienić instalacje elektryczną chyba że masz fachmena
i jak masz ecu z 89 to życze powodzenia bo jest inny niż w 91
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
mam nadzieje ze nikomu sie nie naraze jak powiem ze wole moja madzie niz probka:)hihi ale nie znaczy ze mam cos do forda:) moja madzie juz troszke przeszla i wyglada teraz tak..http://www.moman.pl/autaklientow/mazda626coupe.htm
ale to chwilowy wyglad..bo niedlugo pojdzie w glebe na 30/30 felka 17" nowy przedni zderzak,nowe lampy na tyl..xenony na przodek..zmienione progi i tylni zderzak nio i chce miec mocniejszy silnik:)dlatego chce turbinke:)nio jest jeszcze opcja na 2,5 V6 ale wolalbym turbinke i zaworek upustowy zzzz pieknym dzwiekiem pssssyyyt po wcisnieciu sprzegla:)
ale to chwilowy wyglad..bo niedlugo pojdzie w glebe na 30/30 felka 17" nowy przedni zderzak,nowe lampy na tyl..xenony na przodek..zmienione progi i tylni zderzak nio i chce miec mocniejszy silnik:)dlatego chce turbinke:)nio jest jeszcze opcja na 2,5 V6 ale wolalbym turbinke i zaworek upustowy zzzz pieknym dzwiekiem pssssyyyt po wcisnieciu sprzegla:)
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
no trzeba przyznać że bryka super , powaga , jeśli do niego chcesz wsadzać to myślę że warto . tylko mogłeś sie zastanowić i zamiast kupować cześci kupić cały silnik ze skrzynią .Gdybyś dobrze poszukał to za 1500 byś żyletkę znalazł .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hehe, na pewno się nie narazisz, przynajmniej mi.
Madzia to śliczne autko i do tego, jakby nie było, siostra probka.
Madzia to śliczne autko i do tego, jakby nie było, siostra probka.
Muszę powiedzieć, że trafny wybór.morrison pisze: opcja na 2,5 V6 ale wolalbym turbinke i zaworek upustowy zzzz pieknym dzwiekiem pssssyyyt po wcisnieciu sprzegla
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
pisalem do Maciuchy na gg ale sie nie odezwal:(:(jednak zalatwiam sobie silnik uturbiony bedzie mniej zachodu...:)ale nadal chcialbym wiedziec co musze zmienic?napewno ecu i sprzeglo...poloski powinny dac rade a jak nie to mam od 2l 16v te napewno dadza rade o ile sie wogule czyms roznia:)
Ostatnio zmieniony 2007-03-18 22:14 przez morrison, łącznie zmieniany 1 raz.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Kiedy pisałeś? Bogdan Ci to podsunął wczoraj - zauważ, że mamy weekend i niektórzy mają wolne od kompa. W dodatku przyłóż się odrobinę do pisowni...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Morrison, skąd pochodzisz?
Daleko masz do Szczecina?
Tutaj stoi (dokładnie jakieś 80 kilometrów od Szczecina) rozbita
jedynka GT.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=10027
Nie wiem ile kolo krzyknął by za cały silnik, bo na początku jak tam jeździłem, to brał małe pieniądze, ale chyba wyczuł interes nosem,
bo od Maciuchy za turbinę krzyknął aż 500 złotych. No i niestety
zrezygnowaliśmy z wyjazdu.
Daleko masz do Szczecina?
Tutaj stoi (dokładnie jakieś 80 kilometrów od Szczecina) rozbita
jedynka GT.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=10027
Nie wiem ile kolo krzyknął by za cały silnik, bo na początku jak tam jeździłem, to brał małe pieniądze, ale chyba wyczuł interes nosem,
bo od Maciuchy za turbinę krzyknął aż 500 złotych. No i niestety
zrezygnowaliśmy z wyjazdu.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
...wielkopolska a dokladnie okolice leszna!..nio wiem spierdxxxx sprawe bo jak bralem turbo od kolesia to moglem caly silnik zabrac ale wtedy myslalem ze poprostu "przykrece" dmuchawke i po temacie :)hihi ja za turbo IHI,intecooler, kolektor wydechowy,wszystkie przewody,rury od filtra do turbo i do kolektora+ sonda+mocowanie dalem 700zl:)to chyba nei jest zly interes co chlopaki??
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz