probe z silnikiem od 200sx??

Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

ok z przyjemnością się przejadę jakimś innym probkiem :)
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Daniel - to samo miałem napisać.
Sprzedaj 2gen - za tą kasę kup IGT, ładne fele, zawieszenie i zrób tak żeby pięknie wyglądała. A za te 10tys zł, to zrobisz takiego potwora z 1GT, że 200km/h to będziesz w 20 parę sekund robił...
BEAUTY...POWER...SOUL...
marcinmx-6
Posty: 16
Rejestracja: 2006-05-17 13:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: marcinmx-6 »

witam po kolosalnej nieobecności
swap pomysł taki sobie z nissanem w probe i <7s to i tak silnik z 200-ki
trzeba robić (przy 400hp trzeba go zakuć)
z 300-ki nie wejdzie
pozostaje albo turbo do kl albo kl-ze
z turbo (albo kompresorem :D ) siódemka jest realna
ale to pozostaw komuś kto to robił bo samemu
możliwości popełnienia błędu sporo a koszt podobny jak w KMS
Ps jedziecie po kolesiu jak na forum mazdaspeed
TO NIE KOMPLEMENT :!:
mazda mx-6 GE v6 usa
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

marcinmx-6 pisze: TO NIE KOMPLEMENT :!:
Mimo to dziękujemy :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

marcinmx-6 jedziemy (jak to nazwales) po kolesiu dlatego ze takie pomysly sa realne ale jak sie jest baaardzo bogatym na tyle bogatym zeby nie musiec robic samochodu a moc sobie go kupic i wychodzic z zalozenia ze go zrobie dla czystego fanu z tworzenia czegos
czemu tak pisze ano temu ze po pierwsze trzeba miec dwa sprawne auta kupe miejsca kupe narezdzi i duze doswiadzczenie nie tylko w mechanice ale też w blacharce oraz elektronice (przeciez to trzeba przerobic caly spod pojadu zeby pasowaly mosty itp wiekszoc ludzi mysli ze to tylko wstawienie silnika a gdzie lektronika gdzie hamulce przeciez trzeba przerobic wspomaganie uklad kierowniczy ) Poprostu nie da sie w domowych warunkach za male pieniadze tego zrobic i tyle a jesli kogos stac na takie rzeczy to nie bedzie zadawal pytania (w innym temacie) czy probe wygra z 200sx bo bedzie sie posiadzaczem takiego 200SX ze zadne probe z nim nie wygra bo 200SX ktore bedzie mialo 600kM bedzie potworem ktory zejdzie na 400m w okolice 10s co dla autka z przednim napedem (mowimy oczywiscie o autkach ulicznych a nie dragsterach rurowych) jest praktycznie nie do osiagniecia
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
marcinmx-6
Posty: 16
Rejestracja: 2006-05-17 13:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: marcinmx-6 »

nie chciałem was urazić wystarczy tylko takiemu człowiekowi podać
inne rozwiązania
więc bez urazy
ps mi tak "pojechali" rok temu na w.w. forum :cry: i tyle z tego że
tam montują doloty z usa a ja robie drugie podejście do 0,4 bara :twisted:
(pierwsze kl umarło)
POZDRO DLA NIEDOWIARKÓW
nie zniechęcajcie ludzi
mazda mx-6 GE v6 usa
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Marcin ale widzisz nie każdego stać żeby tak eksperymentować. Dla mnie kupno silnika i jego remont to troche za dużo żeby sobie pozwolić na to żeby się nie udało. W takim przypadku lepiej ściągnąć kit ze stanów za 10k i jazda.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
marcinmx-6
Posty: 16
Rejestracja: 2006-05-17 13:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: marcinmx-6 »

czy kogoś stać czy nie to inna sprawa
nie chodzi o kasę bo jak napisał Basf_Wrocław "W takim przypadku lepiej ściągnąć kit ze stanów za 10k i jazda."
to są spore koszty mnie zamontowanie kompresora i reszty (+prosty remont) wynosi sporo mniej tyle że roboty sporo (ale o to chodzi)
no i na pierwszy raz lekcja bolesna
chodzi o to żeby stawiać sobie cele i realizować je a nie deptać pomysły (MARZENIA) innych jak ktoś wsadzi do probe czy mx-6 silnik od nissana,toyoty, albo czegoś tam jeszcze to super byle go to bawiło
tuning ma być zabawą
mazda mx-6 GE v6 usa
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ja tego wogóle nie widzę. Owszem tuning jest super sprawą, ale jak masz 100% pewność że wszystko jest ok. Ja bym się bał jeździć autem które ma silnik zupełnie do niego nie pasujący, bo wszystko jest przerabiane: mocowania, konstrukcja, połączenia itp.
Jadąc takim autem zastanawiał bym się kiedy coś się zepsuje i czy przeżyję wypadek... :?
BEAUTY...POWER...SOUL...
marcinmx-6
Posty: 16
Rejestracja: 2006-05-17 13:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: marcinmx-6 »

bez przesady Drzymek akurat pomysł z nissanem jest karkołomny ale nie można tak wszystkiego się obawiać (naba kierownicy może puścić czy czadowa gałka lewarka zostanie w ręku przy wyprzedzaniu(tira))
notabene twoje stery i lewarek są fajne :D :D 8)
mazda mx-6 GE v6 usa
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Drzymek pisze:Ja tego wogóle nie widzę. Owszem tuning jest super sprawą, ale jak masz 100% pewność że wszystko jest ok. Ja bym się bał jeździć autem które ma silnik zupełnie do niego nie pasujący, bo wszystko jest przerabiane: mocowania, konstrukcja, połączenia itp.
Jadąc takim autem zastanawiał bym się kiedy coś się zepsuje i czy przeżyję wypadek... :?
Bał byś sie gdybyś go sam nie robił. Powiem tu akurat na swoim przykładzie ja jak cos przerobię to wiem że mogę na tym polegać bo robię cos bardziej solidnie i mocniejsze niż potrzeba. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Też nie chciałbym nikogo urazić ale było już wiele dziwnych pytań w stylu "silnik i układ napędowy z 200-tki SX w Probie" a jest to zupełnie absurdalne pytanie. Jak ktoś chciałby sprawdzać empirycznie czy ów zabieg się powiedzie to powodzenia, ja wolałbym uturbić Probka. :wink:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

marcin-mx6 nie urazasz nas mnie bynajniej na pewno nie, to co napisalem pisze z uwagi na to ze wielu ludzi ma czasmi absurdalne pomysly typu zrobic cos czego jeszcze nikt nie zrobil (a to wiaze sie z bledami pomylkami itp ktore kosztuja i to nie malo) za jakies bardzo malo pieniadze a niestety nie da sie tak albo korzystasz z czyjejs wiedzy (jesli ten kos ja udostenil) albo musisz samo do wszytskiego dochodzic a to czasmi bywa duzo drozsze niz korzystanie z wiedzy innych.
Ja osobiscie bardzo lubie dochodzic do wszytskiego sam albo z pomoca innych ludzi (o ile mam na to czas i pieniadze) i dlatego buduje swoje autko na podstawie tego co wiem lub gdzies wyczytalem ale takie eksperymenty kosztuja i naprawde czasmi jak sie czyta posty typu a jakby tak wstawic do probe silnik od rakiety ;)(joke) to co by bylo otoz nikt na to nie odpwoie bo nikt nie probowal a jak kogos stac na takie proby to ma moje blogoslawienstwo (i w miare mozliwosci pomoge) natomiast jesli temat dotyczy tego jak wstawic silnik od rakiety do probe najlepiej zeby siezamknac w 1000zl bo tyle ktos ma na tuning to wybacz ale na tego typu posty odwpowiada sie "nydy rydy"
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Quaki zapomniałeś jeszcze o jednym - jak zrobić z Probe super rakietę tak, żeby nie zwiększyło się spalanie ;)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

RX pisze:Witam,

Quaki zapomniałeś jeszcze o jednym - jak zrobić z Probe super rakietę tak, żeby nie zwiększyło się spalanie ;)

Pzdr.
o to na pewno trzeba się zapytać Drzymka,on tak ma :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Witam wszyskich widzę tutaj pokrewny temat do tego, który chciałem założyć. Mam do was takie małe pytanko. Mam dość ciasny garaż i potrzebuje jednej osoby (więcej być nie może bo się nie zmieścimy) żeby przełożyć do mojego zajechanego Probasa silnik od Corvette. Nie musi być wzdłużnie, nie zależy mi na tylnym napędzie. Chciałbym mieć poprostu taki silnik. Narazie kupiłem pokrywy i maluje je na czerwono. W galerii będę opisywał jak mi idzie.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Basf jak przyjadę to Ci pomogę go włożyć, przy okazji zrobię małą sesje zdjęciową jak to włożyliśmy silnik od chevy. Żeby nam wszyscy uwieżyli, jak nie będzie się trzymał to taśma na gada(patex power tape) przykleimy i będzie git.
Mam dość ciasny garaż
tylko nie wiem czy się zmieszcze :oops:
Obrazek
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

Pewnie sam widzialem jak wkladaliscie silnik od Corvetty do proba przez wydech :) Bo garaz za waski
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

....chyba teraz z 15 min stracilem na czytanie tego tematu. :D

interesujace co piszecie, jeden tylko w tym problem, ciagle kazdy probuje jakis wymyslow z probe.
bartek,chcesz dobra rade, kup sobie auto ktore juz fabrycznie jest do takich osiagow przygotowane,ktore juz z fabryki wyjechalo majac 300 konikow i 6 sek do setki jak np, 300-tka czy 3000 GT.

od 4 miechow jestem czlonkiem klubu Mitsubishi i bylem w piatek na zlocie kolo berlina, sama konstrukcja tego auta, jak sie prowadzi itp. to calkiem inny swiat.

zaraz ktos wyskoczy ze to forum forda probe i tylko o nim itp., jak drzymek pisal to tuning jest oke, jesli wiem ze wszystko w 100% nadal sprawne po przerobkach, a w probe to bym sie bal gaz do dechy wcisnac.

...3000GT drogie? policz ile warte twoje auto, ile zaplacisz za wlozenie turbo, ile wydasz na blachostki ktore beda sie sypac, ile za nowy silnik(bo ten co masz to i tak sie posypie) itp. do tego co wyliczyles dodaj troche ze skarbonki, bedzie ze 6000 euro? jesli tak to daj znac, wpadniesz do berlina a ja ci za ta kase autka pokaze ze ci muzg w poprzeg stanie.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

jakby wszyscy tak mysleli to nie bylo by tuningu, a my tlukli bysmy sie kijami po glowach.... Na szczescie jest troche ludzi ktorzy widza przyjemnosc w tym zeby zerobic z tego co akutalnie maja rakiete, a nie odwrtonie kombinuja co kupic zeby nic nie robic... :roll:
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

Eli pisze:jakby wszyscy tak mysleli to nie bylo by tuningu, a my tlukli bysmy sie kijami po glowach.... Na szczescie jest troche ludzi ktorzy widza przyjemnosc w tym zeby zerobic z tego co akutalnie maja rakiete, a nie odwrtonie kombinuja co kupic zeby nic nie robic... :roll:

zle mnie zrozumiales, ja wlasnie o tym mowie, kupic cos co juz jest mocne i zrobic z tego prawdziwego potwora. japonczycy naprwade fenomelnie przewidzieli tunung swoich furek, dlatgo wlasnie te bolidy.

kupic taka rakiete i nic przyniej nie robic 8) - malo realne. :lol: :wink:

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

dobrze Cie zrozumialem... dla mnie sztuka jest zrobic z tego co ludzie uwazaja za nedzna baze dobry samochod... bo wiesz przy odrobinie finansow kazdy moze sie pobawic w szybkich i wscieklych.... kupic sobie supre i caly pakiet do niej.... wszystko juz jest tylko odkrecasz i przykrecasz zero zdolnosci zero inwencji.... jak w undergroundzie.... to nie jest tuning.... przynajmniej takie jest moje zdanie... nie lubie gotowcow i tego typu pakietow...

owszem zgadzam sie z Toba ze male zolte raczki tak zaprojektowaly te auta ze daja mase radosci a mozna z nich wycisnac jeeeeeeeascze duzo... ale nie mozna nikomu poweidziec: "przestan marzyc kup sobie inny samochod.." bo z takim podejsciem to daleko nie zajdziemy.. sa rzeczy nie do przeskoczenia i sa rzeczy idiotyczne np ja bardzo praganolem uturbic lx' a w automacie... stwierdzilem w koncu ze jest to tyle roboty a efekt tak maly ze lepiej za te pieniedze kupic sobie GT i w niego inwestowac. Zlamalem sie, choc nie zaluje, gra nie warta byla swieczki. Jednak tylno napedowy Probe jest warty grania za kazda cene... bo poza przednim napedem to moj ideal auta (o jedynce mowa oczywiscie) :wink:
jejku chyba pierwszy raz tyle napisalem Pozdrawiam :wink:
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

Eli pisze: bo z takim podejsciem to daleko nie zajdziemy.. :wink:
dobrze powiedziane, co do tuningu to widze ze myslimy innymi drogami.

jak to mowia, jesli chcesz aby twoj zbodowany dom przetrwal wieki, to potrzebojesz solidny fundament- dokladnie tak samo mysle co jesli o tuning chodzi.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Natomiast ja wolalbym wlozyc silnik od mustanga czy corvetty do probe i miec potwora V8 niz wkladac nissana silnik. Lepiej by bylo wlozyc silnik FE3 ktory jest o niebo lepszy od nissana i dac napend na tyl. Co do mitsubishi to nie jestem zwolennikiem tych aut oprocz Evo. Poniewaz z doswiadczenia wiem ze silniki biora strasznie olej i jakos nie jest taka dobra jak toyoty, hondy czy nissana a nawet mazdy. Natomisat zastanawia mnie dlaczego chcecie cos robic z auta co nie ma sensu i niepotrzebne wyrzucenie kasy w bloto. Zakujcie swoje auta i turbinka na to. Jest mozliwosc zalatwic wszytko do aut tylko kasa. Ja osobiscie jak bym mial 2.0 to nie rozwazal bym wsadzenie 2.5, tylko zakucie silnika i turbinka na to.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”