probe z silnikiem od 200sx??
probe z silnikiem od 200sx??
Cześć mam pytanko a mianowicie czy dało by rade wstawić silnik do probe 2 gen z nissana 200sx lub 300zx ponieważ bardzo podoba mi sie praca tych silników no i moc tylko nie zapominając o tylnym napedzie!natomiast stylistyka probe tez mi sie podoba i to powiedziałbym że niesamowicie więć krótko mówiąc chciałbym mieć silnik od nissana w/w modeli(który tam pasuje) a całą reszte od probka!!może znacie jakies firmy jak tak to podajcie adres stronki chetnie nawiąże kontakt!!licze na was pozdro
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
no dobra powiem tak probe zajefajnie wygląda ale denerwuja mnie jego osiagi chciałbym mieć ok 6 sek do 100km czy to jest realne jak bym do 2.5v6 wstawił turbo i trosze pogrzebał przy nim może silnik podkręcić do 400 koni wiem ze to sie wiaże z kosztami i to nie małymi ok.15tys??Ale chyba mogło by sie udać musze jeszcze troszke poczytac na ten temat i chyba wezme kredytu i cos wykombinuje!!
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Jezu jakie parówy tutaj siedzą....
poczytajcie sobie chłopaki ten topik, wszyscy jak jeden jedziecie po kolesiu niczym na szmacie.
a ja powiem tak
swap silnika jest jak najbardziej możliwy, jednak koszty tego są zbyt wysokie i lepiej byłoby ci uturbić aktualnie siedzący silnik.
Jeśli masz wersję 2.0 to sprzedaj ją i kup sobie wersję z silnikiem 2.5 V6. Sama zmiana modelu na mocniejszy da ci już sporo satysfakcji. Koszt jest tutaj minimalny bo jedynie zmiana proba na innego proba.
jeśli koniecznie potrzeba ci wrażeń to pogadaj wtedy z Kalii'm.
Kalii w tym klubie dokonuje w swoim warsztacie (KMS) przeróbek probków 2.5 V6 na wersje 2.5 V6 Turbo.
będziesz miał swoje wrażenia, będziesz bliżej niż kiedykolwiek tych swoich 6 sekund i zaręczam ci, że u Kaliego nie będzie cię to kosztowało żadne 15 tysięcy... :D:D
przedni napęd ma swoje ograniczenia i powinieneś o tym pamiętać ale ja bym nie skreślał silników proba, to też dobra baza do przeróbek.
Z innej beki.
Poszukaj możliwiści przejechania się probkiem pierwszej generacji 2.2GT, zaręczam ci, że te auto wie jak się spodobać kierowcy... i bardzo tanio jest przerobić go aby był wyraźnie lepszy od 2.5 V6
poczytajcie sobie chłopaki ten topik, wszyscy jak jeden jedziecie po kolesiu niczym na szmacie.
a ja powiem tak
swap silnika jest jak najbardziej możliwy, jednak koszty tego są zbyt wysokie i lepiej byłoby ci uturbić aktualnie siedzący silnik.
Jeśli masz wersję 2.0 to sprzedaj ją i kup sobie wersję z silnikiem 2.5 V6. Sama zmiana modelu na mocniejszy da ci już sporo satysfakcji. Koszt jest tutaj minimalny bo jedynie zmiana proba na innego proba.
jeśli koniecznie potrzeba ci wrażeń to pogadaj wtedy z Kalii'm.
Kalii w tym klubie dokonuje w swoim warsztacie (KMS) przeróbek probków 2.5 V6 na wersje 2.5 V6 Turbo.
będziesz miał swoje wrażenia, będziesz bliżej niż kiedykolwiek tych swoich 6 sekund i zaręczam ci, że u Kaliego nie będzie cię to kosztowało żadne 15 tysięcy... :D:D
przedni napęd ma swoje ograniczenia i powinieneś o tym pamiętać ale ja bym nie skreślał silników proba, to też dobra baza do przeróbek.
Z innej beki.
Poszukaj możliwiści przejechania się probkiem pierwszej generacji 2.2GT, zaręczam ci, że te auto wie jak się spodobać kierowcy... i bardzo tanio jest przerobić go aby był wyraźnie lepszy od 2.5 V6
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
witam
nie wiem czy to bylo kierowane do mnie czy kolegi wyżej co marzy o nissanie 200sx ale dziekuje. jestem zadowolony z mojego autka ale po prostu z ciekawosci pytam bo rożne opinie krążą na ten temat....nikt chyba do tej pory się tego nei podjął więc trudno określić cenę. zresztą zależy czy ktoś decydowałby się kupic jakiegoś rozbitka czy sam silnik.ciężko określić.
pozdrawiam
nie wiem czy to bylo kierowane do mnie czy kolegi wyżej co marzy o nissanie 200sx ale dziekuje. jestem zadowolony z mojego autka ale po prostu z ciekawosci pytam bo rożne opinie krążą na ten temat....nikt chyba do tej pory się tego nei podjął więc trudno określić cenę. zresztą zależy czy ktoś decydowałby się kupic jakiegoś rozbitka czy sam silnik.ciężko określić.
pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Tak właśnie się zastanawiałem po co chcesz wsadzić silnik od 200sx jak możesz założyć turbo do v6 jeżeli dysponujesz taką konkretną gotówką.A tak w ogóle to po co Ci turbo w v6?Jezdzisz na jakieś wyścigi?Uważam że osiągi 2ki GT są dobrym kompromisem pomiędzy mocą a ekonomią, mi średnie spalanie wychodzi około 9,5 litra a jak trzeba to prawie zamyka budzik(oczywiście wtedy spala trochę więcej).
Let The Galaxy Burn....
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Bartekk - swap silnika musiałbyś sam zrobić nie jest to ... trudne ale trochę pracy jest Jakbyś wpadł na tydzień do Wrocka to może by się zlot u Ronina zrobiło. Problem tylko w tym, że trzeba by wymienić całą zawiechę i w tym momencie staje się to nieopłacalne. Też chciałem zrobić swapa i mimo, że mamy tu i ludzi i miejsce to lepiej kupić V6 i nic nie kombinować.
Bartek... To jest ten moment, w którym pownienneś przestać marzyć. Jeśli chcesz zejśc poniżej 7 sekund to tak jak chłopaki mówią wsadź sobie turbo. Twoje 400 koni i 240km/h na liczniku urwałoby ci tylko koło albo pół auta. A nawet jakbyś miał za te 15k zrobić te swoje śmiechu warte 400 koni to nie starczyłoby Ci na klatkę bezpieczeństwa i porządne hamulce. Pozatym poczytaj trochę forum bo jak chcesz mieć taką moc tylko po to żeby się chwalić, że masz 400 koni to poczytaj troszkę o momencie obrotowym...
Bartek... To jest ten moment, w którym pownienneś przestać marzyć. Jeśli chcesz zejśc poniżej 7 sekund to tak jak chłopaki mówią wsadź sobie turbo. Twoje 400 koni i 240km/h na liczniku urwałoby ci tylko koło albo pół auta. A nawet jakbyś miał za te 15k zrobić te swoje śmiechu warte 400 koni to nie starczyłoby Ci na klatkę bezpieczeństwa i porządne hamulce. Pozatym poczytaj trochę forum bo jak chcesz mieć taką moc tylko po to żeby się chwalić, że masz 400 koni to poczytaj troszkę o momencie obrotowym...
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia