probe z silnikiem od 200sx??

bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Samochód: brak

probe z silnikiem od 200sx??

Post autor: bartek521 »

Cześć mam pytanko a mianowicie czy dało by rade wstawić silnik do probe 2 gen z nissana 200sx lub 300zx ponieważ bardzo podoba mi sie praca tych silników no i moc tylko nie zapominając o tylnym napedzie!natomiast stylistyka probe tez mi sie podoba i to powiedziałbym że niesamowicie więć krótko mówiąc chciałbym mieć silnik od nissana w/w modeli(który tam pasuje) a całą reszte od probka!!może znacie jakies firmy jak tak to podajcie adres stronki chetnie nawiąże kontakt!!licze na was pozdro
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Fajne masz marzenia :shock: :P :lol:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

kolego przygotuj tak ze 100tys zl i moze ktos sie podejmie
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

ehh....sorrki ze to powiem, ale niektorzy chyba nie mają co w wolnym czasie robić i takie coś wymyślaja :?
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

a może taniej będzie wstawić do blacharza żeby przeklepał to i owo i będzie Probe na nissanie :D
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

była taka reklama jak z czegoś a-la syrenka zrobili peugota :lol: , może teraz też sie uda 8)
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

W polskich warunkach nierealne. Chyba, że prowizora samoróbka :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Koleś się naoglądał moster garage i innych amerykanskich programów typu:
Zbudować auto od podstaw na bazie podwozia i budy jakiegoś auta a silnik z ebay'a:)
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

hmm..... a co ja chcialbym miec w bryłce Probka
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Samochód: brak

Post autor: bartek521 »

no dobra powiem tak probe zajefajnie wygląda ale denerwuja mnie jego osiagi chciałbym mieć ok 6 sek do 100km czy to jest realne jak bym do 2.5v6 wstawił turbo i trosze pogrzebał przy nim może silnik podkręcić do 400 koni wiem ze to sie wiaże z kosztami i to nie małymi ok.15tys??Ale chyba mogło by sie udać musze jeszcze troszke poczytac na ten temat i chyba wezme kredytu i cos wykombinuje!!
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

400 koni za 15 tys :shock:
jak dobrze że za marzenia nie karają.......przy takiej mocy konieczne jest zakucie silnika a to już prawie połowa z tych 15 kawałków...
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Macie jeszcze siłę na komentarz tego......15 tys=400 KM ?? :lol: :P :lol: :P :lol: :( :) :D
Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

panowie a tak schodząc troszkę na ziemię ile by mogła kosztować przekładka silnika 2.5 do 2.0. tak z ciekawości pytam..... :wink:
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

było już na forum o tym...
zabieg nie opłacalny
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

tak tak wiem czytałem ale jakos nie doszukałem się ile by to mogło wsumie kosztować.....
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Taniej by Ci wyszło kupić probe V6 i miał byś dwa:)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Jezu jakie parówy tutaj siedzą....


poczytajcie sobie chłopaki ten topik, wszyscy jak jeden jedziecie po kolesiu niczym na szmacie.


a ja powiem tak :)

swap silnika jest jak najbardziej możliwy, jednak koszty tego są zbyt wysokie i lepiej byłoby ci uturbić aktualnie siedzący silnik.
Jeśli masz wersję 2.0 to sprzedaj ją i kup sobie wersję z silnikiem 2.5 V6. Sama zmiana modelu na mocniejszy da ci już sporo satysfakcji. Koszt jest tutaj minimalny bo jedynie zmiana proba na innego proba.

jeśli koniecznie potrzeba ci wrażeń to pogadaj wtedy z Kalii'm.
Kalii w tym klubie dokonuje w swoim warsztacie (KMS) przeróbek probków 2.5 V6 na wersje 2.5 V6 Turbo.
będziesz miał swoje wrażenia, będziesz bliżej niż kiedykolwiek tych swoich 6 sekund i zaręczam ci, że u Kaliego nie będzie cię to kosztowało żadne 15 tysięcy... :D:D:D

przedni napęd ma swoje ograniczenia i powinieneś o tym pamiętać ale ja bym nie skreślał silników proba, to też dobra baza do przeróbek.



Z innej beki.
Poszukaj możliwiści przejechania się probkiem pierwszej generacji 2.2GT, zaręczam ci, że te auto wie jak się spodobać kierowcy... i bardzo tanio jest przerobić go aby był wyraźnie lepszy od 2.5 V6 :)
Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

witam
nie wiem czy to bylo kierowane do mnie czy kolegi wyżej co marzy o nissanie 200sx ale dziekuje. jestem zadowolony z mojego autka ale po prostu z ciekawosci pytam bo rożne opinie krążą na ten temat....nikt chyba do tej pory się tego nei podjął więc trudno określić cenę. zresztą zależy czy ktoś decydowałby się kupic jakiegoś rozbitka czy sam silnik.ciężko określić.

pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Samochód: brak

Post autor: bartek521 »

okay dzięki chyba tak zrobie jak mowisz !!
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Tak właśnie się zastanawiałem po co chcesz wsadzić silnik od 200sx jak możesz założyć turbo do v6 jeżeli dysponujesz taką konkretną gotówką.A tak w ogóle to po co Ci turbo w v6?Jezdzisz na jakieś wyścigi?Uważam że osiągi 2ki GT są dobrym kompromisem pomiędzy mocą a ekonomią, mi średnie spalanie wychodzi około 9,5 litra a jak trzeba to prawie zamyka budzik(oczywiście wtedy spala trochę więcej).
Let The Galaxy Burn....
bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Samochód: brak

Post autor: bartek521 »

żebyś wiedział że sie ścigam w dębnicy kaszubskiej ta droga wyglada jak pas startowy długa i nawet szeroka. I moim celem jest wyciągnąć probkiem 240 km/h i poprawić przyspieszenie do co najmiej 7.00sek tylko jak narazie mam 10 tyś i myśle co by tu już dokupic aby pójść w tym celu
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Bartekk - swap silnika musiałbyś sam zrobić nie jest to ... trudne ale trochę pracy jest :) Jakbyś wpadł na tydzień do Wrocka to może by się zlot u Ronina zrobiło. Problem tylko w tym, że trzeba by wymienić całą zawiechę i w tym momencie staje się to nieopłacalne. Też chciałem zrobić swapa i mimo, że mamy tu i ludzi i miejsce to lepiej kupić V6 i nic nie kombinować.

Bartek... To jest ten moment, w którym pownienneś przestać marzyć. Jeśli chcesz zejśc poniżej 7 sekund to tak jak chłopaki mówią wsadź sobie turbo. Twoje 400 koni i 240km/h na liczniku urwałoby ci tylko koło albo pół auta. A nawet jakbyś miał za te 15k zrobić te swoje śmiechu warte 400 koni to nie starczyłoby Ci na klatkę bezpieczeństwa i porządne hamulce. Pozatym poczytaj trochę forum bo jak chcesz mieć taką moc tylko po to żeby się chwalić, że masz 400 koni to poczytaj troszkę o momencie obrotowym...
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

ok chłopaki chyba macie rację.lepiej V6 kupić ale zawsze można było spytać. zresztą mam nadzieję że bedzie okazja żeby podyskutować o tym w Borkach :) :)

pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Bartekk - z Tobą bardzo chętnie podyskutuje :) Przy okazji jako osoba postronna przejedziesz się i powiesz czemu nikt nie chciał kupic ode mnie Probasa :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

poniżej 7s? a nie lepiej kupić jedynke i za te 10 tys. ją dłubnąć??? z pewnością za taką kase uda sie zejść poniżej 7s. :lol:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”