Układ paliwowy.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Układ paliwowy.
Witam dzisiaj skończyłem przerabiać część mojego układu paliwowego a dokładnie pompę A zrobiłem to tak:
Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Mało tego 2 pompy to nie jedna a dlaczego pomyśl każda ma oddzielny filter i zasysa przez niego mniejszą ilość paliwa i druga ale razem to juz daje nam 320 L/H a warblo ma taki sam jeden filterek co idzie większe obciążenie na nią a daje tylko 255 L/H i do tego jeden filterek łatwiej zasyfić przy dużym ciągu niż 2 przy małym do tego kosztuje ponad 500 zł a ja mam lepsze rozwiązanie i do tego za 200 zł a w to wchodzą 2 nowe pompy + przeróbka. Juz nie moge sie doczekać jak to będzie pracowało
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Spadek o 2V zmniejsza wydajność o 100%.
Zmierzone 10V na pompie powoduje, że przestaje pompować.
Zmierzone 10V na pompie powoduje, że przestaje pompować.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
Szukałem w internecie czegoś na temat pomp paliwa i gdzieś to przeczytałem,chodzi o to że na kostkach i przewodach spada napięcie i to powoduje słabszą wydajność.To chyba jak z głośnikami jak lepsze przewody to lepiej grają,chyba.Nie znam się na kabelkach tak wyczytałem to wam wrzuciłem pozdrawiam.
Radek
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Klub Tuning Polska - pompa paliwowaBogdan pisze: A co do przewodów to gdzie to wyczytałeś ??
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Ogolnie pomysl bardzo dobry pewnie u mnie bedzie podobnie z tym ze beda to dwie pompy walbro na wypadek awarji
Co do regulatora to cisnienie w ukladzie sie nie zmiania tylko zmienia sie wydajnosc pompy wiec dodatkowy regulator jest nie potzrebny wszytsko mozna wysterowac z komputera
Pozdrawiam
Co do regulatora to cisnienie w ukladzie sie nie zmiania tylko zmienia sie wydajnosc pompy wiec dodatkowy regulator jest nie potzrebny wszytsko mozna wysterowac z komputera
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Bogdan gdzie znalazłeś ile nasza pompa ma wydajności,bo różnie podają.Z tego co szukałem to nigdzie nie ma wartości 160 l,na perfomanceprobe.net podają 80 l,a co chodzi o te dwie pompy to one zdadzą egzamin tylko 50%,bo bardziej chodzi o ciśnienie pompy niż o przepływ.Nasz układ pracuje na ciśnieniu roboczym 2.5 bara,pompa najprawdopodobniej ma 3-4 bary,przy dwóch takich samych pompach ciśnienie zostaje takie samo,każdy to podnosi ciśnienie na listwie zakłada wallbro bo ma wysokie ciśnienie robocze ok 6-7 bar a nie przepływ,chociaż są inne pompy które mają większy przepływ ale 4 bary ciśnienia.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Poszukaj troche to znajdziesz tak czy siak pompa warblo pracuje w takim samym zakresie cisnieniowym czyli 3-6 barów jak i jedna z moich dwóch a warblo różni sie od jednej z moich tym ze ma przepływ o 95 l/h większy. Biorąc pod uwagę cisnienie jakie mamy na listwie wtrysków na postoju 2.5 bara nie zwiększysz jak ty piszesz 6-7 barów, dlaczego ?? Bo by twoje wtryski nie działały, i wątpię aby jakieś działały w benzyniaku. Przy moim doładowaniu jakie chcę w końcowym efekcie ładować to będzie 1,1 bara moze więcej tego teraz nie wiem jak wszystko będzie grało za sobą. To cisnienie na listwie przy doładowaniu 1.1 bara będę miał około 4,1 bara co z pewnością moje 2 pompy dadzą rade napompować. I śmię powiedzieć że będę miał większy zapas wydajnościowy moich pomp niż bym miał założona 1 pompe warblo.mika_vixen pisze:Bogdan gdzie znalazłeś ile nasza pompa ma wydajności,bo różnie podają.Z tego co szukałem to nigdzie nie ma wartości 160 l,na perfomanceprobe.net podają 80 l,a co chodzi o te dwie pompy to one zdadzą egzamin tylko 50%,bo bardziej chodzi o ciśnienie pompy niż o przepływ.Nasz układ pracuje na ciśnieniu roboczym 2.5 bara,pompa najprawdopodobniej ma 3-4 bary,przy dwóch takich samych pompach ciśnienie zostaje takie samo,każdy to podnosi ciśnienie na listwie zakłada wallbro bo ma wysokie ciśnienie robocze ok 6-7 bar a nie przepływ,chociaż są inne pompy które mają większy przepływ ale 4 bary ciśnienia.
Sprawa jest taka że jeśli ma ktoś dużo kasy i nie chce sie za przeproszeniem "pier...." z tym, upychać i szukać rozwiazań to kupuje warblo montuje i jest o 300 zł chudszy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Chyba nie będziesz miał już zapasu bo jak piszesz o 4 barach na listwie to nasza pompa już nie jest wstanie napompować więcej bo niema zapasu w ciśnieniu roboczym,a co do wtrysków to nie pisałem że ma być takie ciśnienie na wolny obrotach ,na wolnych powinno być oscylowane na poziomie fabrycznego,albo mniej jak zakładasz większe wtryski bez zmieniania map paliwa.Zobaczysz jak pomierzysz wszystko podczas jazdy bo może być tak że przy 1.1 bara może się okazać że będzie za ubogo,a pompa nie da rady więcej paliwa utrzymać na listwie.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów