Układ paliwowy.

Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

mika_vixen ma racje z tym ciśnieniem bo co ci z tego że będziesz miał większą wydajność pompy, która nie da rady utrzymać większego ciśnienia paliwa.Wystarczyło by żebyś zmienił wtryski bo bez tego ani rusz do większych mocy
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

mika_vixen pisze:czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.
Powinieneś ją usłyszeć po przekręceniu kluczyka na pozycję "zapłon"(zapalone kontrolki).
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

mika_vixen pisze:Ok.To są tylko moje przypuszczenia,ale żeby nie zakładać nowego tematu czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.
to pytaj małpę o to , on wie cos na temat tego kiedy i jak ma działa pompa paliwa
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Właśnie u mnie ona nie chodzi w pozycji zapłon,z tego co doszedłem to dopiero przy kręceniu rozrusznikiem się załącza ,jak przepływka się ruszy.Przy zgaszonym silniku jak ręcznie ruszę przepływkę to słychać przekaźnik i pompa rusza.Chyba tak nie powinno być,jutro trzeba z tym powalczyć :P
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

U mnie jest tak samo bo tak musi być. W przepływce jest taki styk który ja załącza jak sie nawet trochę przepływka otworzy.

Wiesiu jeśli moja jedna pompa paliwa ma ciśnienie pracy 3-6 barów tak jak pompa warblo to co robią 2 takie same pompy ? Utrzymują takie ciśnienie przy 2 krotnie większym zapotrzebowaniu, zreszto co ci będę tłumaczył ty powinieneś to wiedzieć skoro takie poważne przeróbki w probku robisz. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ale przy jakim napięciu te 6 barów wytworzy? Jeśli dostarczysz napięcie bez spadku do pompy to wtedy się zgodzę, też jeśli poprowadzisz oddzielne napięcie na obie pompy.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

mika_vixen pisze:O symbolu GSS 341,powinna spasować.
a właściwie czym one sie różnia?? - chodzi mi o poszczególne oznaczenia pomp warblo 255 :?:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Z tego co wiem to do montażu wewnątrz i na zewnątrz. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

ok dzięki, chociaż pisałem do tego gościa na allegro ( symbol pompy paliwa co wyrzej ) i zapewniał że pasuje zamiast naszej
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Jaką dokładnie wydajność ma jedna seryjna pompa paliwowa w 1GT?
Na stronie Performanceprobe.com podają 80L/H przy ciśnieniu 2,5BAR :shock: ?

Czy ma ktoś może do pożyczenia na weekend pompę Walbro 255?
Oczywiście pokryję wszystkie koszty wysyłki. Chcę tylko sprawdzić czy na pompie Walbro dalej będą występować moje problemy, a nie chce od razu wydawać 400zł na nówkę z allegro.
Byłbym BARDZO WDZIĘCZNY!!!

POZDRAWIAM!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Na probetalk.com mówią coś o 34-36psi na biegu jałowym.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

36psi=ok2,5bar
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Dokonałem dziś dokładnych testów układu paliwowego. Wyprowadziłem wskaźnik z regulatora na zewnątrz i przez okno do środka kabiny. No i ruszyłem na testy. Pałowałem auto bardzo mocno (ale tylko na jednym biegu) do odcięcia na 2 biegu i cokolwiek bym z autem nie robił to wskazówka nigdy nie zeszła poniżej 3 bar. Podczas ostrego przyspieszania wskazówka rośnie do 3,5 - 4bar i na takim poziomie cały czas się utrzymuje. Patent z 2pompami paliwowymi sprawdza się bardzo dobrze i zapewnia silnikowi paliwa pod dostatkiem. Na wskaźniku nie było żadnych spadków ciśnienia.

Pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No ta wypowiedź powinna rozwiać wątpliwości co do mojego patentu. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Za male ciśnienie paliwa żeby coś stwierdzić. Jeśli stabilnie utrzyma 6 barowe ciśnienie to będę w szoku.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Bez żadnego problemu mogę to sprawdzić. Pamiętam że raz przykręciłem na 5bar, to mi auto zgasło przy zmianie biegów.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Sqad pisze:Za male ciśnienie paliwa żeby coś stwierdzić. Jeśli stabilnie utrzyma 6 barowe ciśnienie to będę w szoku.
Śmie twierdzić że utrzyma i 7 ;) Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”