Brak odcięcia zapłonu pow. 12psi

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

davidlive pisze:tylko że ja nawet nie docisnołem gazu do końca bo jak tylko zobaczyłem co turbo wyczynia z moimi wskaznikami (prędkosci też) od razu zdiołem noge z z gazu
dokładnie tak jak mówisz...ja nawet teraz nie musze wciskać gazu do konca żeby turbo rozkręciło sie do 1,1 bara ( bo na tyle mam nastawione )
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
RPcustoms
Posty: 8
Rejestracja: 2008-04-01 19:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Rościsławice

Post autor: RPcustoms »

podłącze się pod temat i spytam jaką moc i jaki moment obrotowy można uzyskać robiąc chipa na fabrycznych elementach silnika 2.2 turbo gt 92r.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Można zajechać turbinę, sprzęgło i tłoki...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

powiem ci tak , ja uwarzam i pewnie sporo ludzi to potwierdzi ze nawet na 12 psi powinno sie robic juz jakies mody, tyłu dolot, EGT , dodatkowy wskażnik, MBC.

pow 12 to wybacz ale bez konkretnych modów to sie nie obędzie.

a moce hmmm lukask miał 203 km przy 16 , ale tu juz sporo zalezy od silnika .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

david gdzie miales oczy jak zakladales ten temat? :? 8) :lol:
przenioslem.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

davidlive pisze:......

a moce hmmm lukask miał 203 km przy 16 , ale tu juz sporo zalezy od silnika .
Znowu ktoś coś wie ale nie wie nic autko miało 203 konie przy doładowaniu 0,8 bara czyli jakieś 12 psi.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to ja przepraszam najmocniej bo kurcze byłem wrecz przekonany ze jest to na 16 psi , moze nie doczytałem.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

daniel pisze:ja jak mialem mbc za mocno skrecone to na 4-tym biegu ( jak jeszce bylo zimno ) nasza turbawka napompowala 1,3 bara :wink:
No Walsnie panopwie mam na mbc podkrecone na stk tyle ile masz seryjny soft pozwala ale czaasmi rano kiedy jeszcze zimno i mu mocniej depne odcina mi dlaczego? najczesciej na 5 biegu
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

zimne powietrze jest gęstrze ( turbawka więcej wpompuje ) i dlatego masz odcinke :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

idać tym tokiem myslenia , lepsze efekty podczas wyscigu np rano da odkręcenia MBC co nie spowoduje odcięcia a tym samym straty czasu tak ważnego przy ćwiartce.


no bo jesli w lecie ustawiamy mbc o godzinie np 15 przy temp. ok 30C to w nocy przy temp 14C bedzie odcinka

:P :P
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

hello.

jesli juz o pis mowimy to mam pytanko....

juz w krotce bede zwiekszal cisnienie na okolo 12 psi, jakie zmiany sa wtedy konieczne?
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

na takie doładowanie praktycznie żadne zmiany nie są potrzebne :wink: , bez obawy to nie jest 16 psi zeby miało samochód rozwalić
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

wiec inaczej...a co bylo gdyby to bylo 16 psi? 8)
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

16 PSI to jest już dość spore ciśnienie, jak na silnik seryjny. Jest on
co prawda w stanie przeżyć takowe, ale podstawowe modyfikacje wydają się być niezbędne.
Już nie raz było o tym pisane.

Pamiętaj, że jest taka zasada. To co silnik jest w stanie przyjąć, musi też być w stanie oddać.
Inaczej nie ma to sensu, i wręcz bardziej zaszkodzi niż poprawi osiągi.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, ja chyba wrócę na ciśnienie 0,8Bar. Fabryczne mapy paliwa są robione na 0,8.
Potrzebuję tylko znać metodę jak ominąć odcięcie (proszę na PW), bo nie chcę żeby podczas wyprzedzania mi nagle czkawki dostał. POZDRAWIAM!
BEAUTY...POWER...SOUL...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”