200 KM z Japoni??????

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Witam
mając obecnie podobny problem, podłączam się pod temat.
Pisaliście wyżej, że jest możliwość oszukania kompa tak aby nie widział błędu płynacego z braku EGR w silniku KLZE, ale jak to zrobić??
Kompa mam od KL na OBD2 ( komp z oznaczeniem KLE4).
Druga rzecz to przepływka, mam obecnie tą do Kl i JW50, ale czy komp obecny bedzie działał poprawnie z tą drugą przepływką??
Czy rozwiązanie w postaci SMT5 coś wniesie, sądzę , ze nie rozwiąże np. problemu z EGR..

Hm.. właśnie widzę , ze poruszyłem temat z przed prawie 3 lat.. :shock: :-k 8)
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

ten komp co masz nie bedzie działał z je50, i tak samo jak bedziesz miał kompa kl31/kl36(klze) nie bedzie działał ze zwykłą przepływką>wiem bo sam testowałem, jedynie je50 bedzie działał z kl31/36
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

no to kiepsko... ale z tego co czytałem o chipach na ebay, one ponoc oprócz problemów np. vrisów i EGR eliminują potrzebe posiadania przepływki JW50. A u Ciebie rozumiem nie ma obecnie przepływki Jw50 tylko do kl'a?? i masz ten eprom zainstalowany do kompa Kl07??
Jakie wrażenia??
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

tak zgadza sie mam ten chip z ebay, co zmienia kl07 na kl31, i do tego przepływke je50, odczucia ogromne po zamontowaniu je50 i chipa, ale jak to zawsze ze mną jest ze lubie testować :D wiec tak jak pisałem wczesniej testowałem przy róznych kombinacjach, czyli np. przepływka kl i chip, lub kl07 i je50, w pierwszym to dusił sie na wolnych obrotach/dławił sie i nie wchodził na obroty, w drugim przypadku troche mułowaty,


problemów z vrisami i egrem nie maiałem, dlatego ze egr nie wystepuje w silnikach klze, ale ja u siebie założyłem egra i go zaślepiłem (dlatego ze wczesniej jezdziłem na kl07 i on by odczytywał błedy) a teraz raz ze mam zaslepiony a dwa ze komp po chipie nie widzi egru wiec jest on nie potrzebny,
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

I chyba ja zrobię podobnie na początek, zamontuje EGR aby oszukać ECu a później bede myslał dalej. Przez chwilę zastanawiałem sie na zakupem KL31 ale to znów odwrotny problem, inny aparat zapłonowy, inne wtyczki pod ECU, inna instalacja, kupa przeróbek, troche mnie to odstrasza..
Tyle tylko, ze dobrze byłoby doprowadzić całość do nominalnej pracy :twisted: :twisted:

grzebiąc po necie na świecie natknąłem się na taki link :
http://project1.servehttp.com:8080/
może się to komus przyda, są tam pliki do zmiany kompa np. Kl07 na taki co by pracował z KLZE.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

witam, co do aparatu to przy kl31 nie trzeba zmieniać, z tym ze dość drogi jest jest ecu, na forum mazda speed kolega o nicku xxx chciał za kl31 okrągły tysiączek wiec nie małe pieniądze
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”