Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: S.H.A.R.K »

Pisałem już kiedyś na forum że Prismy to kopa. Każdy kto wkładał z moich znajomych to zawsze były jakieś problemy z nimi.
Ja bym oddał im to dziadostwo i poszukał jednak od Millera, bo nawet jeśli wymienią na inny komplet to będziesz miał to samo :)
Ostatnio zmieniony 2017-09-06 12:19 przez S.H.A.R.K, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: pawlacz »

Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
Probik
Posty: 19
Rejestracja: 2017-10-02 15:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: Probik »

Czy jest ktoś na południu kraju, kto zna się na 1 generacji?
Proszę o namiary na konkretne nicki lub warsztaty.
Również jeśli chodzi o podniesienie mocy w 1 gen
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: mysz »

Jest sporo takich osób, wystarczy prześledzić forum.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: Lukasz »

pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
Weź się najpierw pochwal co kupiłeś :wink:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: KrecioPL »

Probik pisze:Czy jest ktoś na południu kraju, kto zna się na 1 generacji?
Proszę o namiary na konkretne nicki lub warsztaty.
Również jeśli chodzi o podniesienie mocy w 1 gen
Zacytuję kolegę:
LukaszV8 pisze:To forum to nie biuro obsługi klienta.
Kolego Probik - ostatnio Ci tłumaczyłem (przez FB) co i jak.

Nie oczekuj, że COKOLWIEK dostaniesz tutaj na tacy, to raz.
Dwa - najpierw kup samochód, zajmij się doprowadzeniem go do "stanu używalności", naucz się jeździć tak, żeby nie zrobić nikomu krzywdy i dopiero myśl o modzeniu. Wierz mi, 147km w turbo zaskoczy Ciebie bardzo.

A! I wujek dobra rada dorzuci coś od siebie - zanim pomyślisz o zwiększaniu mocy, pomyśl o hamowaniu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: pawlacz »

Lukasz pisze:
pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
Weź się najpierw pochwal co kupiłeś :wink:
Korbowody kute PRISM.
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: Lukasz »

pawlacz pisze:
Lukasz pisze:
pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
Weź się najpierw pochwal co kupiłeś :wink:
Korbowody kute PRISM.
te pytanie miało być do probika,ale jak widać coś poszło nie tak i zacytowałem ciebie zamiast jego :D
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”