II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

To nie jest sama miedź są zrobione z dwóch materiałów w tym miedź poza tym to wszystko jest odpowiednio dopasowane wykrojone i --SPRASOWANE--nie zrobisz sobie teko za pomocą norzyc do blachy i młotka. :arrow: Dałem za 2 szt. 500zł.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To cena naprawde nie wysoka za 2 sztuki. A kto mówił o nożycach i młotku ?? ;) Ach te laserowe wycinanie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

Witam wszystko co można powiedzieć na ten temat to tylko jedne wielkie gratulacje że mamy takiego człowieka w swoich szeregach. Na prawdę super że cały ten projekt ci się udaje i życze ci dalszych sukcesów.
Pozdrawiam....
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Moich nieustających przygód z turbo ciąg dalszy...Otóż na zlocie w Borkach miałem przyjemność przewieść dwie osoby na tamie,no i przy pierwszej było ok czyli samochód zapi.....ł tak jak zawsze natomiast przy drugim biegu coś się skopało i poszło wyższe ciśnienie i od tamtej pory auto nie jeździło już tak jak na początku.Myślałem że turbo albo sam nie wiem aż tu nagle czyli dziś postanowiłem wymienić poduszkę tylnią przy silniku no i w trakcie wykonywania owej czynności okazało się że jedno z miliona podciśnień w takim miejscu że nie było normalnie widać spadło i kolektor był nieszczelny co w konsekwencji zmniejszało ciśnienie doładowania i to była przyczyna spadku mocy.Co ja się nawk...em co się dzieje a tu taka bzdura.No i trzeba przewody na opaski pospinać żeby się powtórka nie zdarzyła.A co najdziwniejsze to nie było słychać żadnego syczenia a jedynym syndromem była nierówna praca silnika zimnego.Naszczęście jest ok. :)

Spoko misiek.! :)
Ostatnio zmieniony 2006-04-20 15:08 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

A ja to to ten jeden z dwóch , ten większy szczęściaż :twisted:
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Kalii czyli jak sie znow spotkamy to pokazesz mi jak to powinno jezdzic ? (tylko zrob hamulce) :>:>
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Pierwszy etap zakończony przekroczone 200km na [Gazie] :lol: czas na benzynę tylko to potrwa trochę dłużej. Będę musiał skompletować graty typu wtryski ,pompa no i sterownik Perfekt Power i jeszcze raz na hamownie.Jestem trochę niepocieszony bo sądziłem że za pierwszym podejściem przekroczę granice 230km z mojego poprzedniego GT - ka ale tam była prostrza sprawa bo wystarczyło zmodyfikować mapę już istniejącą która była stwożona do silnika turbo :arrow: a w 2ce trzeba będzie stwożyć nową bo jest ona z wolnossącego.Natomiast mimo wszystko jestem w szoku że taki wynik przy małym doładowaniu bo 0,4 bara i z odprężeniem dla porównania moja jedynka miała 230km ale ciśnienie było spore bo>1,2bara i na paliwe, też potencjał w tym silniku jest ogromny bo jeszcze można naprawde sporo wdmuchać. Sądze że i tak jestem zadowolony z momentu 350nm to już jest sporo i to by się zgadzało bo silnik ciągnie niesamowicie już z dołu czyli 2700.
:arrow: Czyli prace trwają dalej :!: :)
>>Przed <<
Obrazek
>>Po<<
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

0,4 bara i taki wynik? :shock: Oh shit! Gratuluje!!

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Heja
No,no Kalii. Wymiatasz :wink:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Fajne te kreski 8) Pojezdzilby :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Kalii pisze:przekroczone 200km
I to sporo. Mi się wydaje, że na wykresie moc dochodzi do 220 kucyków :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Gratuluje i ja. Wycisniencia z silnika prawie dodatkowe 100 koni to jest effect. Zycze powodzenia.
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Pracy włożyłeś sporo ale taki efekt z pewnością wynagradza godziny spędzone w garażu. Gratulacje 8)
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

60 koni to nie jest 100 :):):):) ale i tak gratuluje tymbardziej , że było to tylko na 0.4 bara.
Kalii to teraz do 300KM i będzie ok :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

O jakiej ty mocy mowisz? Z tego co widze ty masz 2.5 V6 czy moze miales. Wienc twoje auto na tej hamowni mialo by 130 koni. Wienc wez pod uwage konie na wal a konie na kola. Wienc on ma nie 58 koni tylko 90 przeslo. Do mocy 219 dodaj 10-15% ubytku, wienc masz prawie 300 koni. A dal lepszego zrozumienia zobacz sobie wykresy w topiku KLZE tam masz wykresy mocy z hamowni http://www.geocities.com/motorcity/5335/ze9397.htm
A dokladniej tutaj masz dokladnie co bys uzyskal na hamowni czerwona linia
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

No faktycznie chyba z garażu to ty nie wychodzisz
Ale gratulacje świetna robota :wink: :wink: :wink:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Gturbo o czym Ty piszesz do nas ??? przeciez jest wykres przed (niecale 160) i po !
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

MISIEK pisze:Gturbo o czym Ty piszesz do nas ??? przeciez jest wykres przed (niecale 160) i po !
Wytlumacz o czym ty piszesz bo musze sie domyslac. Gdzie 160 koni. Czy ty wiesz o czym mowisz. Bo ja mowie o mocy na wal nie na kola. wiesz co to jest? Wienc jesli nie rozumiesz o co mi chodzi to przedzwon na kazda hamownie i ci wytlumacza.
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Albo przeczytaj naglowki kazdego pomiaru z hamowni ktore wyzej zalonczylem to moze zrozumiesz. A propo. Widze ze wszedzie sie wypowiadasz gdzie ja napisze. Sluchaj odpusc sobie twoja intryge, bo temat hamowni jak i turba mam bardzo dobrze opanowane. Jestes adminem na .net wienc daruj sobie to. Zrezygnowalem z tamtego forum i nie chce abys skakal mi tutaj do gardla jak to natarczliwie robisz.
PS Jako admin wykasuj moje konto jak i moje posty na .net. Okay to by bylo na tyle.
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Blagam... niech mu ktos wyjasni bo chyba chlopak ma problemy ze soba :(
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Jak taki dobry jestes w podwarzaniu a nie w tlumaczeniu to skacz ten temat. Jak nie umiesz dobrze czytac linkow i wykresow ktore zalonczylem to sie naucz angielskiego.
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.


Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Voodoo pisze:Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.


Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
Dzieki ze sie wypowiedziales. Wienc w poslce jak i moze w calej europie macje funkcje w oprogamowaniu aby okreslic moc na wal. O to mi chodzi. W USA okreslaja moc na kola, tak jak ja to okreslilem podajac linki. Wienc moja nie swiadomosc nie powinna byc krytykowana przez osobe ktora napisze sobie 160 koni i nie wie o czym pisze. Bo piszanc takie numery mozna sie tylko domyslic. Kazdy fabryczny ford probe 2.5 V6 ma moc podana na silnik nie na kola. I to jest uzasadnione na drugim linku ktory podalem.
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Przyrost jak na 0.4 bara bardzo fajny i myślę że to dobry wynik ( moment super ). Szkoda że nie masz wyniku ze starą uszczelką tam z tego co pamiętam ładowałeś podobnie ciekawe jak by to tam wyszło ??
Co do przyrostu mocy to ja specem od hamowni nie jestem ale skoro dwa pomiary na tej samej były wykonane to raczej nic tu nie trzeba przeliczać i to jest prawidłowy wynik :)
Ja czekam na następny wykres bo wiem że kalii ma apetyt na moc i kwestią czasu jest 0,6 , 08 i 1bar :twisted:
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Kalii ile planujesz jeszcze dmuchnąć silniczkowi i ile finalnie chcesz uzyskać koni? Bo już teraz 60 KM to dużo ale dobrze że odprężyłeś silnik. Będziesz wymieniał elementy silnika na kute?(ale to chyba droga zabawa :( ). Tak czy siak gratuluję dużego przyrostu mocy(i momentu)!
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”