II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii

Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

kalli...nic dodac nic ujac...wymienkam...tez chce takie cos :roll: :wink:
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Parametry świetne...

A tak troszkę off - Kalii, a jak tam moje... no wiesz :gwizd:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Silnik KL Twin Turbo 800 koni
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

ładne ładnie coraz weselej. :wink:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Posikałem się ze szczęścia... 800 koni w 1300kg samochodzie... ale sie rozmażyłem. :twisted:
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

laptop pisze:Posikałem się ze szczęścia... 800 koni w 1300kg samochodzie... ale sie rozmażyłem. :twisted:
Niestety przednio napędowym :roll:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Przeguby, to jak zapałki by się połamały!
Ale zawsze można coś pokombinować z mazdą, 4x4...
Wszystko zależy od fantazji i mamony :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Bradziej jednak od mamony:)
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Jak się robi takie przeróbki to i przy napędzie się dłubie - Limited Slip Differential np.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ale LSD to blokada dyferencjału tylko, przeguby i tak się ukręcą.

Co do silnika to druga turbina w probie to chyba w nawiewie w kokpicie wypada 8)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Prawda, mi chodziło tylko o ułatwienie przeniesienia mocy.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sokół
Posty: 179
Rejestracja: 2006-03-29 14:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Po przeczytaniu wszystkiego no no KALLI , ściągam czapkę i chylę czoła . Jestem pełen uznania !!!
Wielkie gratulacje!!!
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

Obrazek

www.csv.pl
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Przyszedł ten moment że szlak trafił moją tarczę sprzęgłową która była zamontowana jako nowa w styczniu jak składałem silnik czyli pojeździła jakieś 4 miesiące :? więc postanowiłem wstawić coś co pochodzi naprawdę długo.We wtorek odwiedziłem pana Mareczka i dogadaliśmy się na "sześciospieka"metalowego z domieszką ceramiki.Dlaczego sześć? a dlatego bo w jedynce było pięć czyli bardziej pod kątem wyścigów a obecnie ma być i do wyścigów i do w miarę możliwości normalnej jazdy - pod kątem ruszania.Ale mimo wszystko jest to sprzęgło o charakterystyce sportowej i zawsze będzie nieco podszarpywać.
:arrow: Wszystko przez wyścigi na spalarni :( :D
Ostatnio zmieniony 2006-05-24 23:28 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

he he no nie mogłem się doczekać tych fotek, widze że udało ci się dziś odebrać gratuluje. Ale i tak wolnossącym się lepiej rusza :twisted: może jakieś podtrzymanie turbo :twisted: ??
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

:) Będzie się trzeba nauczyć startować znowu. :idea:
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Cała reszta sprzęgła zostaje seryjna ?
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak reszt zostaje seryjna to juz wole zwiększyć siłę docisku niż zakładać spieki.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Bogdan9999 pisze:Jak reszt zostaje seryjna to juz wole zwiększyć siłę docisku niż zakładać spieki.
Co ci da zwiększenie siły docisku jak twoja tarcza się spali bo materiał z którego jest zrobiona pali się powyżej 300NM a poza tym w poprzednim przypadku docisk też był seryjny tylko nowy i dopasowany do tarczy i chodzi do tej pory teraz też tak będzie . :!:A tak w ogóle to Bogdan jeżeli dobiera mi to koleś który naprawia sprzęgła od 96roku to ja mu wieżę.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Powiem tak ja nie wątpię w jego umiejętności i profesjonalizm wręcz przeciwnie to widać na fotkach. Ale moim zdanie jak ma mi się palić tarcza jak przy zwiększeniu siły docisku ma za zadanie to aby sprzęgło sie nie ślizgało.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Musze powiedziec ze dobrze wyglada to sprzeglo. Czy dal ci jakas gwarancje na moc tego sprzegla. Ceramika jest bardzo dobra jesli chodzi o odprowadzenie ciepla jak i lapania. Nie widze abys mial jakies probelmy z ruszaniem bo ma sprezyny. Ja mam teraz w swoim ACT na 280 koni sprzeglo ale to jest dolna granica wytrzymalosci. Jest dosc twarde ale za to bardzo skutencze. Tak ze nie sadze abys mial jakies problemy oprocz twardego sprzegla. A tak od tematu. Co do mocy jaka teraz masz mialbys na mniejszym booscie i nie odprezonym silniku. Wiem ze chcesz pompowac wiencje ale z tego co wiem ludzie przy dobrze zgranej mieszance paliwowo/powietrznej robili max 1 bar. I to nie gwaratuje ci ze ten silnik wytrzyma. Jedyny mankament w tych silnikach jest to ze maja cienkie korby nawet ciensze niz w hondzie. Kompresia ma duzo do tego aby nie nastepowala detonacja w cylindrze i tylko tyle. Tak ze teraz pomujesz 0.4 bara i masz jak to wskazuje na wykresie hamowni wzrost prawie 1/3 mocy fabrycznej. Ja bym wolal zostawic kompresie 9.2 i popowac 0.5 bar non stop niz 1bar bo osiagi mocy beda takie same. Nie zrozum mnie zle bo i tak podziwiam to co zrobiles ale ja bym to zrobil tak jak mowie.
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Bogdan9999 pisze:Powiem tak ja nie wątpię w jego umiejętności i profesjonalizm wręcz przeciwnie to widać na fotkach. Ale moim zdanie jak ma mi się palić tarcza jak przy zwiększeniu siły docisku ma za zadanie to aby sprzęgło sie nie ślizgało.
Bogdan zalatw sobie sprzeglo ACT masz tutja linka http://www.nolimitmotorsport.com/act/ford.html#Probe
Tutaj masz sprzeglo ktore wytrzumuje do 567 torque
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Gturbo > Marek daje gwarancje do 400km powyżej chłopaki robią wielotarczówkę ale taka ciekawostka opowiadał mi historię apropo wytrzymałości ich produktów zrobili spieka do auta Steca nie wiem co to było pewnie jakieś wrc coś może koło 600km i na oesie dawali ostro w palnik az nagle przestało im działać sprzęgło po rozebraniu okazało się że tarcza była "przyspawana"do koła zamachowego > kurde jak tam musiała być temperatura i przeciążenia a tarcza była cała, tak więc wydaje mi się że jest to dobry produkt poza tym w 100%robiona ręcznie.
Bogdan>wszystko się zgadza ale materiał cierny z którego zrobiona jest seryjna tarcza owszem popracuje ale zdecydowanie któcej poza tym przy spieku masz znikomy moment uślizgu przez co lepiej i szybciej jest przenoszona moc na koła a przy standardowej okładzinie przy naprawdę ostrym starcie jest taki momęt że nawet nowa tarcza się uślizguje.Bogdan opowiem ci historyjkę jak miałem gtI i po wymianie tarczy sprzęgłowej na seryjnie nową pojechałem na wyścigi do Modlina na 1/4.Efekt był taki że po założeniu i rozgrzaniu slików pojechałem ale tylko na rozgrzewce 2 - 3 szybkie zmiany biegów przy maxymalnym obciążeniu i nie mogłem włożyć żadnego biegu.Co się okazało moment był tak duży że tarcza się rozwarstwiła czyli jak mamy dwie okładziny nagle była jedna poprostu się rozpadła między innymi od temp.

:arrow: I pytanie jaki mocniejszy docisk dasz , albo jak np.dasz podwójne słoneczko na docisku to czy po tygodniu jazdy nie będziesz chciał go zdemontować bo twoja noga tego nie wytrzyma 8) > ale po co lepszy mocniejszy docisk jak materiał tarczy będzie ten sam.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Kalii właśnie mam zamiar dać podwójne słoneczko. Może masz i rację ale narazie zakładam zwykłą tarczę na spieka przyjdzie jeszcze czas jak bede montował 4wd ale jak widze to najszybciej za rok narazie idzie w mojego probka pare tysięcy na silnik FE3 i tym najbardziej jestem teraz zajęty. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Udało mi się mimo braku wolnego czasu sklecić całkiem fajny słupek doszły dwa zegary do wskaźnika doładowania AFR I EGT.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Fanfastycznie KALII, normalnie nie mogę sie napatrzyć jak te nowe budziki wyglądają :wink:
ObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”