Spalanie stukowe - regulator ciśnienia paliwa

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Kali a ja tak sobie myślałem i wymyśliłem jedno dotyczące spalania stukowego a może jaśniej sprawa dotyczy bardziej ciśnienia paliwa od pompy wpadłem na pomysł by zamontować zegar w kokpicie mierzący ciśnienie paliwa w przewodach a po to by nie dopuścić aby ciśnienie było zbyt niskie a jeśli by tak sie zdarzyło to noga z gazu. Co wy o tym myślicie ?? Zdało by sie to do czegoś ????
A tak prawde mówiąc jak oglądam zdjęcia które wkleiłeś z rozbiórki to aż mnie ciarki przechodzą i przypomina mi się mój rozebrany probek w lato :cry: tak długo się nad nim meczyłem ale za to teraz przód jest jak nowy :D:D:D:D:D Wszędzie pokryła nowa warstwa farby po dokładnym oczyszczeniu starej no i zużyte części poszły na złom. ;)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2006-01-03 00:16 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

po co rzeźbić jak można wystrugać regulator ciśnienia paliwa. Potem wio na hamownie wystroić i już nie ma prawa się nic zmienić.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Dokładnie to co napisał sqad - dobry regulator ciśnienia paliwa ma w sobie zegar który raz ustawiasz i już ale zegar pokaże ci ciśnienie w listwie a nam potrzebne są dane dotyczące spalin.Do tego służy AFR który na podstawie temperatury spalin pokazuje czy mieszanka jest uboga czy bogata.Im wyższa temperatura spalin tym gorzej dla tłoków.!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No oczywiście że można ale można by było mieć tak wskaźnik na pewno by nie zaszkodziło.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

no kapuje ale AFR to już droga zabawka.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=117_162_263
Bogdan zegar ciśnienia paliwa też do tanich nie należy.ale to wkońcu Auto Meter
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To prawda. :cry:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
T2T
Posty: 11
Rejestracja: 2006-01-29 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: T2T »

Panowie troche luziku, nie jest tak zle! :D polecam artukuł o spalaniu stukowym na www.tuning.aplus.pl w zakladce artykuły i oczywiscie samo urzadzenie AFR za uwaga 160 PLN + koszcik przesylki. pozdro. :D
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Przeniosłem z wątku o pompie paliwa
davidlive pisze:http://moto.allegro.pl/item184427995_re ... ejdz_.html wtrące sie troszke , czy opyla sie kupic coś takiego ??
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dzęki :D i czy nadało by sie to do 1 gen. i co by mogło dać ???
Ostatnio zmieniony 2007-04-16 12:26 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

I juz mamy kolejnego posta debi.. ups , davida
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

T2T koeldzy sie niedosc dokladnie wyrazili to MUSI BYC WIDE BAND a za 160zl to sobie mozesz kupic wskaznik ktory ci pokaze na diodach napiecie sondy (najczesciej do tego narrow band ktora ci i tak nic nie powie) co ci jest potzrebne jak piesc do nosa bo napiecie sondy jest miarodajne tylko wtedy jak jak sonda jest odowpiednio nagrzana a nie nagrzeje sie odpwoiednio bez podgrzewania ktorego taki wskaznik nie zapewnia jedynym mozliwym rozwiazaniem jest
1.kupienie kontrolera szerokopasmowej sondy (o ile patrze to kosztuje on tam 825zl)
2.zrobienie takiego cuda (ja jestem w trakcie tworzenia ale musze jeszcze troche popracowac nad tym a robie o wolnym czasie ktorego za duzo nie mam)
Duzo mozna wywnioskowac z EGT a AFR waskopasmowy tez sie moze przydac ale tylko jako wskaznik ostrzegajacy ze cos zlego sie dzieje gdy mamy na maxa otwarta przepustnice a wczesniej ustawilismy dobrze AFR na wide bandzie inaczej pomiary Narrow band mozna sobie wsadzic we wiadome miejsce
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”