Chip w kompie

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

mika_vixen pisze:Kupiłem kompa od GT,ale go nie ma jak wpiąć inne wtyczki.Przerabiać się nie opłaci,a próba z zamianą się nie powiodła ale to już szczegół.Na razie zostaje na kompie od GL tak jak było wcześniej.Myślę że za tydzień kupię SMT5,wtryski jusz kupione(eklips turbo 450cc) zostanie regulator paliwa i strojenie.
bo kupiłeś młoteczku kompa od 92 rocznika który jest inny.

ale jak masz ochotę na komp taki do 89 juz zaczipowany to możemy pogadać. :)
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

tylko trzeba wiedzieć że nie będzie pasował(teraz już wiem),a co do tego kompa to musze trochę poczekać ,ale może powrócę do tego tematu.Dzisiaj byłem w inter carsie popytać oSMT mają tylko 6 cena 885 zł,ale pierwsze musze przerobić zapłon .
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

A co ty chcesz przerabiać w zapłonie :?: :?:
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Problem polega na tym,że mam aparat od GL i nie ma regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu.W GL było na podciśnienie,a teraz kolektorze jest ciśnienie.Trzeba pozmieniać pewne rzeczy,ale do tego potrzebny jest schemat instalacji elektrycznej komory silnikowej(najlepiej 93 rok).Jakby ktoś,miał i zamieścił byłbym wdzięczny.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Witam.Chciałbym odświeżyć temat zamiany kompa gl na gt ,kupiłem kompa 89 r,wtyczki pasują ,założyłem i co nic nie chce odpalić,znaczy załapie raz i zaraz zgaśnie.Potem już się nie odezwie i tak iskra jest,paliwo pompa podaje,zostają tylko wtryski tak jakby nie było sterowania co to może być bo już nie mam zielonego pojęcia.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

mika_vixen pisze:Witam.Chciałbym odświeżyć temat zamiany kompa gl na gt ,kupiłem kompa 89 r,wtyczki pasują ,założyłem i co nic nie chce odpalić,znaczy załapie raz i zaraz zgaśnie.Potem już się nie odezwie i tak iskra jest,paliwo pompa podaje,zostają tylko wtryski tak jakby nie było sterowania co to może być bo już nie mam zielonego pojęcia.
Z tego co pamiętam wtryski na pewno są inaczej sterowane. Dobrze kombinujesz. W GT szło to parami a w GL po całości. Jak znajdę chwilę to wrzucę schematy. A nie masz możliwości kupić wiązki? To by rozwiązało problem.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Może masz racje z tego co patrzyłem to niema chyba wielkiego problemu z wymianą,coś mi się zdaje że trzeba będzie zakupić tę wiązkę.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ja chyba nawet takowa mam :D
Obrazek
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:57 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Quaki pisze:jak tylko bedzie troche sucho to doladoanie zostanie podniesione na 1.1 bara stalego
To tak jak u mnie :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Wszystko fajnie tylko że ja mam silnik doładowany a mam kompa od gl,kompy są z tego samego roku.Mój probek śmiga i na tym kompie ale go zalewa na wolnych obrotach,a z doładowaniem żędu jednego bara niema problemu bo jeżdziłem i nic sie nie dzieje,a jak nie wypali ta podmianka to zostaje smt który i tak sobie leży w pudełeczku
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:57 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Tak zgadza się że przy seryjnym turbo to granica,tylko że u mnie siedzi nie seria,a powyżej jednego bara jeszcze zostaje system wtrysku alkoholu który schładza temperaturę spalin ,na przykład można by go ustawić aby się załączał ok bara,ale nie chodzi o to teraz tylko żeby probek jeżdził na kompie od gt
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:58 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Probek jest gl,silnik został włożony gt kompletny brakowało tylko turbiny,do silnika został przełożony tylko aparat zapłonowy od gl.Wiem że to może być problem,ale kombinuje na wszystkie sposoby.jeżdziłem na kompie od gl ale go zalewa i to nawet porządnie i kombinuje z kompami bo ktoś mi mówił że są inne mapy chyba kalli ale to było dawno.Mogę zmienić zapłon od gt bo mam tylko to trzeba już sie na tym znać
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Tu się zgodzę to jeżeli zostawisz zapłon od Gl to ciężko będzie za pomocą elektroniki zestroić to autko ponieważ mamy niewielkie pole manewru co do zapłonu.[tylko mechanicznie]Zaczął bym od podpięcia szerokopasówki INNOVATE + laptop i sprawdzenia co się dzieje .Jak coś to zapraszam.
A z zalewaniem też jestem w stanie ci pomóc.
Wal na PW albo kom.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Właśnie kalii tak by było najlepiej tylko 263 km do ciebie to trochę drogi jest,trzeba trochę czasu wygospodarować na taki wypad.Na razie zmienię jeszcze te wiązkę od wtrysków żeby zapalił na kompie gt,a potem zobaczymy.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Oki :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”