Chip w kompie

Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Chip w kompie

Post autor: mika_vixen »

Witam.Czy ktoś ma wiedze na tamat chipa w kompie,chodzi mi głównie o chip który ma mapy paliwa.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

masz na myśli ECU? a co chcesz zrobić przeprogramować? mały chip tuning?
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Niejestem pewien czy da się to zrobić,ele jakby założyć chip z kompa od GT do kompa z GL,czy pozostaną mapy paliwa.Oczywiście jak gabarytowo będą takie same.[/i]
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

no nie wiem czy to będzie chodzić
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Oto eprom czyli chip który musi być wylutowany i zczytany po czym należy wlutować przystawkę pod eproma i kupić 2szt. czystej kości do wgrywania .
No i pobawić się programem ale nie jest to proste samo znalezienie mapy paliwowej to żmudna robótka a oto i ona :shock: :shock:
:arrow: Obrazek
:arrow: Obrazek
:arrow: Więcej info na PW.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Tak tak fajnie ale tu chodzi o to czy eprom z kompa z GT pasuje do kompa GL'a i czy komputer znajdzie mapy.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Dobrze więc może na początek porównamy jak wyglądają w środku > jedno zdjęcie już jest >>przecież można policzyć nóżki epromu ten ma 28.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Jeżeli to ma sens,jak mam zamiar kupić STM,OT TAKIE MOJE ROZUMOWANIE.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Jak to co zaznaczył KALLI,a myślę że wie co pisze to w kompie od GL jest identyczne tylko różni się numerem.Niewiem o ile,ele miałem dzisiaj oba rozkręcone .
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

moze to delikatnie podciagnie OT ale jakaz to przyjemnosc zrobic cos samemu zamiast wyladowac kupe kasy za odwalenie roboty przez kogos/firme/warsztat etc.a tak czlowiek ma satysfakcje ze po wielu godzinach zmudnej i nierownej walki cos zaczyna przynosic efekty!gratuluje koledze zaangazowania :1111_ok:
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Siema chłopaki a może wiecie który programator nadaje się do programowania tego eproma co mamy go w kompie ?? Bo szukałem na allegro to chodzą niektóre po 40 zł a niektóre po 300 zł ale nie wiem którym takie coś można zrobić :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Ja np nie kupowałem programatora tylko korzystałem z uprzejmości kolegów z giełdy elektronicznej w wawie którzy zapisywali eproma za 40zł to chyba nie jest strasznie drogo.
mika-vixen
czy da się to zrobić,ele jakby założyć chip z kompa od GT do kompa z GL,
Czyli jeżeli porównałeś kompy i są takie same i jeżeli eprom też jest taki sam to można spróbować ale może być tak że po modyfikacjach będzie świecił bądz migał check bo check suma może się nie zgadzać ale auto będzie chodzić bez problemu warto spróbować.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

[quote="KALII"J(...)którzy zapisywali eproma za 40zł to chyba nie jest strasznie drogo.
[/quote]

;)
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

W strefie jest plik wrzucony przez Skorpiona, opisujący krok po kroku chipowanie. Szkoda że po szwabsku :(
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: SieMA »

Drzymek pisze:W strefie jest plik wrzucony przez Skorpiona, opisujący krok po kroku chipowanie. Szkoda że po szwabsku :(
spoko spoko.. postaram się uśmiechnąć do mojego ziomka od niemca w szkole i może coś przetłumaczy... i tak siedzimy na lekcji i nic nie robimy 8) jak bede wiedział,to rzuce spolszczeniem.

pzdr 500
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

W razie czego jestem w stanie zczytać-wczytać i przeanalizować te oprogramowanie.

Już jakby trochę tego tematu dotykałem w przeszłości przy probku.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Drzymek pisze:W strefie jest plik wrzucony przez Skorpiona, opisujący krok po kroku chipowanie. Szkoda że po szwabsku :(
Nie chipowanie tylko wymiana chip-a, a to chyba różnica. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Dzisiaj tego nie dam rady przelutować ,bo dopiero wróciłem z pracy.Jutro będę miał luzik to myślę że to zrobię,i zobaczymy co z tego wyniknie.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Chip wlutowany i kupa,nie chodzi.Mieszanka paliwa tak uboga powyżej trzech miechów że auto gaśnie,też powrót do wcześniejszego chipa.Może ktoś wie gdzie kupić STM za godziwą kase.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Smt w Inter Cars :wink:
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

mika_vixen pisze:Chip wlutowany i kupa,nie chodzi.Mieszanka paliwa tak uboga powyżej trzech miechów że auto gaśnie,też powrót do wcześniejszego chipa.Może ktoś wie gdzie kupić STM za godziwą kase.
a nie chciałbyś po prostu kompa od GT zachipowanego już od razu z większą tolerką dmuchnięcia?
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ok, to żeby nie było zaskoczenia:

Ograniczenie doładowania jest na 12PSI, tak?
Tej wartości nie można już przeskoczyć, nie chipując kompa, tak?
A żeby mieć 12 PSI to nie wystarczy zwykła zwężka, przestawić na Westgate, lub MBC?

Cynki i co z tym chipem?
Masz taki do sprzedania?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Kupiłem kompa od GT,ale go nie ma jak wpiąć inne wtyczki.Przerabiać się nie opłaci,a próba z zamianą się nie powiodła ale to już szczegół.Na razie zostaje na kompie od GL tak jak było wcześniej.Myślę że za tydzień kupię SMT5,wtryski jusz kupione(eklips turbo 450cc) zostanie regulator paliwa i strojenie.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

mika_vixen pisze:.Może ktoś wie gdzie kupić STM za godziwą kase.
http://forum.turbokillers.com/tematy_3823.htm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”