Dolot metoda tuningu w I GT

Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

David czy na jednym z tych zdjęć jest wąż ogrodniczy ??
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Wiesz co ci powiem nie będe patrzyła nawet na to co ty piszesz , szanowałem cie jako klubowicza i człowieka który robi na prawde ciekawe i warte uznania rzeczy ale to co robisz to przechodzi pojęcie już .

to nie jest żaden wąż ogrodniczy tylko wężyk o średnicy 10mm który idzie do west gate (nie wiem jak to się pisze ).

Koszt całej zabawy to 0.00 zł

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Davidek ty się nie napinaj tak bo ja tylko chciałem ci doradzić, że ten wąż który jest na tym zdjęciu : http://picasaweb.google.pl/Davidlive198 ... 2638320946

Może być niezbyt odpowiedni do takiego zastosowania tam są dość wysokie temperatury(wiesz turbina się nagrzewa itp. itd.) I dlatego sugeruję zastosować materiał odpowiedni do wyższych temperatur niż woda w ogrodzie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

widzisz tobie to gadać a ty swoje podobno ja nie słucham .

To nie jest zwykły węzyk za 4 zł tylko specjalny wysokotemperaturowy z elektrowni i zapewniam że nawet gdyby leżał na kolektorze wydechowym by się nie zjarał .


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

David, widzę, że masz zrobionego bova z zaworu zwrotnego.
Spróbuj go zdjąć i zrób tak, jak było fabrycznie. Zobacz czy wtedy nie przybędzie mu mocy.

Ja miałem tak samo i te zawory mają kiepski plastik w środku.
On często pęka i nie trzyma powietrza. Wtedy dzieją się cyrki z obrotami.
Falują, samochód gaśnie i przy większym kopie może się przymulać.

Przerabiałem to już dwa razy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

davidlive pisze:widzisz tobie to gadać a ty swoje podobno ja nie słucham .

To nie jest zwykły węzyk za 4 zł tylko specjalny wysokotemperaturowy z elektrowni i zapewniam że nawet gdyby leżał na kolektorze wydechowym by się nie zjarał .


pozdro
To spokoo jeżeli jest odporny na temperaturę to nie mam zastrzeżeń :wink:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dobra robota na pewno będzie różnica a jak rozłorze swojego starego to podeśle ci kompa z chipem jeśli ocalał to sprawdzisz czy to to ;) Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Powiem tak , uwierzcie albo nie ale mimo mojego roblemu z mocą różnica jest na prawde ogromna , autko jest żywsze i lepiej się zbiera (turbo jakby szybciej sie napędza :roll: 8) ).




Tylko co z tego co mi po tym wszystkim po prawie 13Tyś wpakowanych w autko po 6 miechach inwestowania i dziesiątkach przekładek części od innych aut .

"Wszystko to marnośc " jak to kiedys ktos mądry napisał , a chodzi o to że dziś w Busku Zdroju koleś jadący OPLEM :x wjechał mi w bok , i po robocie , nie wiem czy w ogóle będzie opłacać sie to robić :( :cry: :cry: :cry:

Jestem załamany , całą sobote poświęciłem na robienie dolotu , i ku.... dziś chciałem sobie zwyczajnie nawrócić , a kolega nie zauważył mojego stopu i migacza i BUM.

Co ciekawe był święcie przekonany że jest to moja wina i od razu zadzwonił na pały , werdykt

6pkt -600zł
(oczywiście on )


Czyli panowie , jeśli wszystko pójdzie w ta strone w którą sie obawiam to będzie konkretne ogłoszenie w giełdzie z częściami od mojego probka :cry: :cry: :cry:

Przepraszam jeśli to powinno byc w innym temacie ale myśle że warto to jednak tak zostawić .

(jutro fotki )


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

ja piernicze David wspolczuje ,,, pokazuj fotki :(
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Niech cie kurde flyke o 2 w nocy mi piszesz żebym cie fotki pokazał hehehhe


spokojnie jutro zrobie na luzie beż stresu bo jeszcze mi się ręce trzęsą :wink: :(

pozdro

(i nie dziwcie sie prosze że teksty pewnego osobnika mnie dziś lekkkooo powiedzmy hmmm bulwersują :?: :arrow: Wkur[...] :evil: :x )
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

Faktycznie,mała porażka z tym wypadkiem echh.. :roll:
Trzymaj się szefie :wink: dasz radę :D Jeśli tego nie przywrócisz do życia to kupisz drugiego za parę złotych i z dwóch zrobisz super furacza
Widocznie tak musiało być..
Mam nadzieję,że jak wrzucisz fotki to nie okaże się tak źle i tu i tam sie puknie ,coś podklepie i będzie na igle 8)
Współczuje , dobrego życzę..


Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Dawid, nie wiem co przeżywasz, ale mogę sobie to wyobrazić :( :( :(
Trzmymaj się chłopie i na pewno będziesz miał jeszcze jednego pięknego Probka.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dzieki panowie za słowa wsparci naprawde cieszę sie że to słysze .


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

jak cos to ja mam jakies blachy i czesci ;) damy rade ;)pokaz jak bardzo jest rozwalony
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
qbass
Posty: 38
Rejestracja: 2007-06-24 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Post autor: qbass »

Coś te doloty niefartowne, ja założyłem- zajechałem silnik, Ty miałeś wypadek :x
Aha, bo miałem napisać... 3 korbowody urwane, 2 pogięte :( :
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, mam pytanko:

Czy zwiększy się turbo dziura/spadnie ciśnienie doładowania/opóźni się czas reakcji, gdy średnica wyjścia z turbiny i wejścia do kolanka do kolektora ssącego będzie taka sama (fabryczna), tylko powymieniam wszystkie węże i rury na średnicę 77mm???
Po prostu zastosuję 2 łączniki redukcyjna 50-77mm na wyjściu z turbiny i na wejściu do kolanka kolektora ssącego i połączę to rurami 77mm.

p.s. Nie pytajcie po co i dlaczego, bo może faktycznie głupio brzmi to pytanie, ale mam w tym głębszy plan... :twisted: :twisted: :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Raczej nic sie nie zmieni
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

jeśli zostanie ci po tym planie kasy to zapraszam na zlot.... na pewno przyda się wymiana spojrzeń pod maskami innych aut..
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A ja powiem ze tak turbo dziurka wzrośnie i to o sporo zwłaszcza przy seryjnym turbo. Po moich wyliczeniach rura 2 cale jest idealnym i odpowiednim rozwiązaniem i tak mam. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

jak tyś to policzył?? toć w układzie gdzie jest większy cały dolot jedynym zwężeniem jest wlot turbiny, równie dobrze można jeździc bez dolotu i nic nie powinno się zmienić, za turbiną to już inna sprawa
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Obliczyłem przez policzenie przepustowości średnicy danej rury. A 2" tyczyły sie dolotu od turbinki do kolektora bo od stożka do turbiny sam mam 3" Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

czyli rozmawialismy o 2 różnych częściach :P
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Przed turbiną, to średnica rur nie ma znaczenia bo działa podciśnienie i można mieć nawet średnicę 100cali.
A teraz mędrkuję, czyli mówię to czego nie jestem pewien: Za turbiną, gdzie turbo już pompuje powietrze, średnica już ma znaczenie. Zwiększając pojemność układu, zwiększa się ilość powietrza potrzebnego do jego napompowania, pod takim samym ciśnieniem. To tak jak by dać duży intercooler zamiast małego.

No to teraz z innej beczki: czy ktoś wie gdzie można dostać silikonowe kolanka 90stopni o średnicy 57mm?
I żeby nie kosztowały fortuny...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Sprawdź na toptuner.pl
Wyślij zapytanie jak nie ma na stronie, mają sporo takich bajerów w sklepie.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Drzymku poszukaj w sklepach z częściami do ciężarówek lub maszyn rolniczych,nie żartuję!w tych sklepach można dostać naprawdę mocne zbrojone gumowe kolana za niewielką kase.
Radek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”