Short shifter do I GT ?
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Short shifter do I GT ?
Witam!
Ostatnio wzięła mnie chęć na short shifter z prawdziwego zdarzenia (nie extremalnie uciętą gałkę zmiany biegów).
Na probetalk: http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701087929 piszą że pasuje sts od hondy cvic rocznik 88-95.
Na ebay`u po wpisaniu "short shifter cvic 88-95" wyskoczyło parę pozycji a ja upatrzyłem sobie takie cudo: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-95-HO ... dZViewItem
I teraz pytanie do fachowców, którzy znają dobrze jedyneczki: czy taki short shifter będzie pasować do mojego autka i czy będą problemy z zamontowaniem go?
Cena nie jest wysoka, więc można by spróbować...
Dzięki i pozdrawiam!
Ostatnio wzięła mnie chęć na short shifter z prawdziwego zdarzenia (nie extremalnie uciętą gałkę zmiany biegów).
Na probetalk: http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701087929 piszą że pasuje sts od hondy cvic rocznik 88-95.
Na ebay`u po wpisaniu "short shifter cvic 88-95" wyskoczyło parę pozycji a ja upatrzyłem sobie takie cudo: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-95-HO ... dZViewItem
I teraz pytanie do fachowców, którzy znają dobrze jedyneczki: czy taki short shifter będzie pasować do mojego autka i czy będą problemy z zamontowaniem go?
Cena nie jest wysoka, więc można by spróbować...
Dzięki i pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
miałem takie cos w ręku kiedyś, nie pamiętam kto to sobie zafundował ale pamiętam że było to w probku Igen.
powiem krótko; szybciej przez to biegów się raczej nie bedzie zmieniać, ja raczej daleko siedzę od kierownicy i jak jest 5 bieg to ręką musze po niego sięgać a przy krótkim wariancie w zasadzie nie jest bliżej czy cokolwiek...
generalnie to może ewentualnie bym tylko wygiął go w tył żeby jakoś bardziej pasował....
powiem krótko; szybciej przez to biegów się raczej nie bedzie zmieniać, ja raczej daleko siedzę od kierownicy i jak jest 5 bieg to ręką musze po niego sięgać a przy krótkim wariancie w zasadzie nie jest bliżej czy cokolwiek...
generalnie to może ewentualnie bym tylko wygiął go w tył żeby jakoś bardziej pasował....
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Bogadan, o koszty przesyłki się nie martw (jak coś to wal na PW).
Powiedzcie mi czy to jest warte kupna i montażu?
No a z tego co tam piszą i na probetalk, to biegi powinno zmieniać się o 50% szybciej...
Co Wy na to?
Ludzie więcej wypowiedzi, błagam, bo niedługo muszę się zdecydować!
Może niech się Kalii wypowie?
Powiedzcie mi czy to jest warte kupna i montażu?
No a z tego co tam piszą i na probetalk, to biegi powinno zmieniać się o 50% szybciej...
Co Wy na to?
Ludzie więcej wypowiedzi, błagam, bo niedługo muszę się zdecydować!
Może niech się Kalii wypowie?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dobra, no to czemu Kalii w swoim temacie http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 0166#90166 napisał że działa?
Druga sprawka jest taka czy osiągnę lepsze rezultaty niż mam teraz?
Bo aktualnie mam gałkę obciętą na maxa, po prostu niżej się już nie da (palce przytrzaskuje). Zdjęcie mojej gałki http://img295.imageshack.us/my.php?imag ... dek8en.jpg
I czy po zamontowaniu shorta (którego link podałem w pierwszym poście) skok gałki będzie jeszcze krótszy i będzie bardziej precyzyjny?
I trzecia sprawka: jak jest z zamontowaniem tego cuda? Czy będą jakieś problemy (w końcu to jest do hondy cvic)? I na czym polego montaż?
Druga sprawka jest taka czy osiągnę lepsze rezultaty niż mam teraz?
Bo aktualnie mam gałkę obciętą na maxa, po prostu niżej się już nie da (palce przytrzaskuje). Zdjęcie mojej gałki http://img295.imageshack.us/my.php?imag ... dek8en.jpg
I czy po zamontowaniu shorta (którego link podałem w pierwszym poście) skok gałki będzie jeszcze krótszy i będzie bardziej precyzyjny?
I trzecia sprawka: jak jest z zamontowaniem tego cuda? Czy będą jakieś problemy (w końcu to jest do hondy cvic)? I na czym polego montaż?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A powiedz mi Drzymek po co skracasz na maxa lewarek zmiany biegów ?? Możesz mi powiedzieć ?? Chcesz tym samym skrócić przełożenie biegów ?? Nie tędy droga a dlaczego, dlatego że nie to robisz co trzeba a powinieneś przedłużyć ten odcinek zaznaczony na rysunku z przedłużając go nie wiele zyskasz bardzo dużo czyli krótkie przełożenie koszt niewielki a to samo co i sprzedają na tej stronie co podałeś. A jeśli uparłeś sie na wygięty go już chyba nic prostszego. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Odświeżę wam temat
Oto fotorelacja z przeróbki lewarka bez specjalnego kombinatorstwa i cięcia
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34650
co prawda dotyczy to Mazdy MX3 ale zrobiłem dokładnie tak samo u siebie i to działa więc nie warto szukać i bulić kasy za "shorta" skoro można to zrobić samemu (przynajmniej w Waszych Jedyneczkach )
Oto fotorelacja z przeróbki lewarka bez specjalnego kombinatorstwa i cięcia
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34650
co prawda dotyczy to Mazdy MX3 ale zrobiłem dokładnie tak samo u siebie i to działa więc nie warto szukać i bulić kasy za "shorta" skoro można to zrobić samemu (przynajmniej w Waszych Jedyneczkach )
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
skoro ja przesunąłem to i u was też można, tylko jest jeden szkopuł
Pod kulką jest mniejsza średnica lewarka niż na zewnątrz, a więc trzeba najpierw zeszlifować u dołu aby ją ruszyć z miejsca w dół tak z milimetr i zmierzyć suwmiarka średnicę. Następnie zeszlifować górę do odpowiedniej średnicy. Wtedy przesuniesz Ona nie jest sprasowana tylko zakołkowana (sklepana u dołu i u góry w 3 punktach)
Pod kulką jest mniejsza średnica lewarka niż na zewnątrz, a więc trzeba najpierw zeszlifować u dołu aby ją ruszyć z miejsca w dół tak z milimetr i zmierzyć suwmiarka średnicę. Następnie zeszlifować górę do odpowiedniej średnicy. Wtedy przesuniesz Ona nie jest sprasowana tylko zakołkowana (sklepana u dołu i u góry w 3 punktach)
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91