Robo-prob Swap FE3

Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Drzymek pisze:
MISIEK pisze:
Robert pisze:2 nowe, duże turbiny.
Tradycyjnie montuje sie uklad sekwencyjnego zalaczania/przelaczania
mala turbina pompuje od dolu a duza od srodka ;]
Nie wydaje mi się żeby duża turbina pompowała od dołu ( i to jeszcze w 4cylindrowym aucie).
Misiek chyba napisal inaczej :roll: cos jakby niby od srodka :roll:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: BiTurbo!!!

Post autor: Robert »

Zanim zaczniecie na serio zastanawiać się, czy tylko niegroźnie oszalałem, czy należy mnie już obchodzić (objeżdżać) szerokim łukiem, chciałbym dokonać autolustracji i wyjaśnić co następuje:
  • Wuax objechał Mitsu3000GT - prawda
  • że jechał tyle, ile podałem - pewnie prawda - ja z nim wtedy nie jechałem, ale mu wierzę
  • i zatarł silnik - prawda
  • żadne strumienice i magnetyzery - prawda (choć jeśli ktoś udowodni, że ten wir w wydechu ma jakikolwiek wpływ, to czemu nie)
  • czarny dach, maska i kuśka - w życiu :lol:
  • slick ze zdjęcia był prawdziwy - szczegóły w :arrow: galerii
  • Pelot jeździ z blaszaną maską - prawda
  • i oddał mi swoją - nie
  • naklejki Obrazek - prawda, ale po naprawie błotnika, bo mają zachęcać a nie odstraszać
  • samochód do codziennej eksploatacji a nie wydmuszka - prawda
  • duża turbina od Marka (GTurbo) - prawda
  • dla mnie - nieprawda (bo dla KALIIego)
  • druga turbina (clou wiadomości wywołujące największą dyskusję) - nieprawda
  • drugi BOV - prawda (no ale zamiast a nie do kompletu, bo ten ładnie syczy nie dogaduje się z moim silnikiem)
  • pozbywam się kolektora - nieprawda (choć od razu miałem ofertę kupna na PW)
  • podwójny wydech - nieprawda (fotki rurek ze spawania tego, co mam)
  • połowę mojego tłumika ma Pelot - prawda
  • rozpórki od GTurbo - prawda
  • wzmacniacz hamowania - nieprawda (przynajmniej na razie)
  • narzynane i nawiercane tarcze - prawda
  • fele 16" - prawda
Reasumując 14:6 na korzyść rzetelnego sprawozdania z postępu prac - tj. 70% czystej prawdy. Czyli moja relacja primaaprilisowa lepiej kopie, niż większość alkoholi na rynku, ale dużo mniej, mniej niż moja czosnkówka.


Niniejszym przyznaję też, że w Niedzielę Palmową nadużyłem władzy, bo KALII próbował tu od razu poddać w wątpliwość moją poczytalność, prawdziwość relacji, a z powodu 3 słoni na końcu mojego postu ubzdurał sobie, że jestem najarany a nie tylko radośnie podniecony.
:slon: :slon: :slon:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

A ja już chciałem pisać że jak czarny kolor to tylko na dachu... :lol:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”