Misiek chyba napisal inaczej cos jakby niby od srodkaDrzymek pisze:Nie wydaje mi się żeby duża turbina pompowała od dołu ( i to jeszcze w 4cylindrowym aucie).MISIEK pisze:Tradycyjnie montuje sie uklad sekwencyjnego zalaczania/przelaczaniaRobert pisze:2 nowe, duże turbiny.
mala turbina pompuje od dolu a duza od srodka ;]
Robo-prob Swap FE3
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: BiTurbo!!!
Zanim zaczniecie na serio zastanawiać się, czy tylko niegroźnie oszalałem, czy należy mnie już obchodzić (objeżdżać) szerokim łukiem, chciałbym dokonać autolustracji i wyjaśnić co następuje:
Niniejszym przyznaję też, że w Niedzielę Palmową nadużyłem władzy, bo KALII próbował tu od razu poddać w wątpliwość moją poczytalność, prawdziwość relacji, a z powodu 3 słoni na końcu mojego postu ubzdurał sobie, że jestem najarany a nie tylko radośnie podniecony.
- Wuax objechał Mitsu3000GT - prawda
- że jechał tyle, ile podałem - pewnie prawda - ja z nim wtedy nie jechałem, ale mu wierzę
- i zatarł silnik - prawda
- żadne strumienice i magnetyzery - prawda (choć jeśli ktoś udowodni, że ten wir w wydechu ma jakikolwiek wpływ, to czemu nie)
- czarny dach, maska i kuśka - w życiu
- slick ze zdjęcia był prawdziwy - szczegóły w galerii
- Pelot jeździ z blaszaną maską - prawda
- i oddał mi swoją - nie
- naklejki - prawda, ale po naprawie błotnika, bo mają zachęcać a nie odstraszać
- samochód do codziennej eksploatacji a nie wydmuszka - prawda
- duża turbina od Marka (GTurbo) - prawda
- dla mnie - nieprawda (bo dla KALIIego)
- druga turbina (clou wiadomości wywołujące największą dyskusję) - nieprawda
- drugi BOV - prawda (no ale zamiast a nie do kompletu, bo ten ładnie syczy nie dogaduje się z moim silnikiem)
- pozbywam się kolektora - nieprawda (choć od razu miałem ofertę kupna na PW)
- podwójny wydech - nieprawda (fotki rurek ze spawania tego, co mam)
- połowę mojego tłumika ma Pelot - prawda
- rozpórki od GTurbo - prawda
- wzmacniacz hamowania - nieprawda (przynajmniej na razie)
- narzynane i nawiercane tarcze - prawda
- fele 16" - prawda
Niniejszym przyznaję też, że w Niedzielę Palmową nadużyłem władzy, bo KALII próbował tu od razu poddać w wątpliwość moją poczytalność, prawdziwość relacji, a z powodu 3 słoni na końcu mojego postu ubzdurał sobie, że jestem najarany a nie tylko radośnie podniecony.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława