odchudzanie kola zamachowego

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Jak najbardziej powinieneś wyważyć koło z wałem.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

no dobra, ale gdzie?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak dobrze ci zrobia to nie brak wyważać ponownie ale jak spartolą to juz gorzej :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

Post autor: Kristofer »

Dzymek , ja oddałem do z planowania u nas w Krakowie , a dokładniej pogadaj z Syrenką :D :wink: bo przez niego załatwiałem.
I tak samo zawiozłem wał i koło do wyważenia od razu żeby było Git :D
Niestety nie zrobiłem fotek jak śmisznie wyglądało po kuracji odchudzającej :wink: , ale z planowali max ile się da.
Za koło policzyli 80 zł
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak wrócę do domu to wkleję fotki swojego odchudzonego koła.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Hmm przy wymianie sprzęgła chyba sie na to skuszę równiez.
80zł powiadasz za odchudzenie i wywazenie?
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Krzysiu, 80zł za splanowanie z wyważeniem, to nie dużo :D

Jak już będę majstrować, to na pewno pogadam z Syrenką.
Dzięki za info, bo to ważne dla mnie!
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

:arrow: To pierwsze zdjęcie to właśnie tył i to tą stroną się zajmujesz.Planujesz to zgrubienie do okoła zębów to z tego miejsca zdejmujesz materiał.Teoretycznie to im więcej materiału ściągniesz tym lepiej ale wtedy zmienia się masa koła co przekłada się na zważenie go z wałem.Są różne praktyki niektóży wogóle tego nie robią inni planują ale mało sądząc że od razu wał szlak trafi [mi się jeszcze nie zdarzyło]a zawsze staram się planować w miarę możliwości jak najwięcej.Ja bym zrobił prawie do zębów i zostawił trochę materiału kilka mm.Wtedy daje to zamieżony efekt.A silnik 2,2na pewno to wytrzyma to mocne jednostki. :wink:
AA i jeszcze jedno powiedz tokarzowi żeby zabielił ci miejsce pod tarcze będzie wiedział o co chodzi. :)
No i wyważenie to masa roboty pod tym kątem że trzeba dostarczyć wał i koło,jak robiłem silnik czyli wszystko było rozebrane to opłacało mi się to robić ale jak chcesz tylko koło wymienić to ja bym nie ważył .
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Obrazek

I teraz pytanie do kaliego czy można zebrac jeszcze ten rant co został w środku ?? Bo wydaje mi sie że ten odlew jest ciut nie foremny ale czy to by wpłyneło na wyważenie jak by to zebrał ?? :roll:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Bogdan zaznacz kolorem o którą część ci chodzi.
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Ale masz brzydkie koło i jakie zardzewiałe Feee :wink:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Brzydki to i ty byś był jak byś sie kręcił w oleju i spalonej tarczy i bóg wie co jeszcze. :lol: :lol: :lol: Kalii o ten rant mi chodzi. A mam jeszcze pytanie odnośnie tego silnika FE3 czy on miał takie same koło zamachowe ?? I aparat zapłonowy chodzi mi w tym przypadku o wejście do silnika ?? Bo w moim nie ma aparatu zapłonowego :cry:
Obrazek
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Czy koło zamachowe koniecznie trzeba wyważać z wałem? Bo nie uśmiecha mi się rozbieranie całego silnika :?
Ostatnio zmieniony 2006-11-05 13:31 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Cisik
Posty: 64
Rejestracja: 2006-05-28 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Cisik »

I czy w probe II gen zamieniajac kolo na takie z mx-3 tez trzeba je wywazyc?
Probe II 2,5 94r
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Nie nie trzeba :) Jeździ już kilka dwujek z takim kołem i jest ok .
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Teoretycznie trzeba wyważyć. W praktyce - u mnie chodzi bez problemów i chyba jest okej, ale to już sam samochód musiałby się wypowiedzieć ;-) ;-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Nie wiem czy było,ale takiego pytania na forum nie znalazłem a mianowicie.Chodzi mi oto czy koło zamachowe GT różni się wagowo od GL,z tego co się orientuje to od GT powinno być cięższe bo silnik turbinowy.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”