Tak jak w temacie, dlaczego są tak duże różnice w mocy, miedzy np. Probe 2.5 V6 a Alfą 156 2.5, my mamy 163 konie a w alfie jest ich prawie 200 bardzo mnie to ciekawi, może by i z naszego probowskiego silniczka tyle wyciągnąć bez turbiny, tamte silniczki w alfach przeciez nie mają nic nadzwyczajnego ani stożków ani specjalnych wydechów (wszystko seria) hmm...
czekam na wasze wypowiedzi i sugestie
pzdr. Kamil
2.5 V6 a 2.5 V6 hmm...
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
2.5 V6 a 2.5 V6 hmm...
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Kamil ja rozumiem ze to pytanie retoryczne poprostu silnik tak zostal skonstruowany i ma tyle koni ile ma tak samo moglbys zapytac czemu civ type-r ma 200kM z 2litrowej jednostki ano temu ze ma v-tec itd otoz my jak wiesz mamy swojego KL-ZE ktory legitymuje sie prawie 200kM w serji poprostu byl robiony na inny rynek i jest inaczej zaprojektowany ot cala tajemnica
A czy w naszym autku da sie zrobic 200kM jasne ze sie kwestia tylko za ile (jesli to ma byc tuning silnika n/a to do blisko 200kM mozna dojsc maja kilka tysiecy zlotych kazde konie powyzej 200 to juz dosc duze wydatki
Pozdrawiam
A czy w naszym autku da sie zrobic 200kM jasne ze sie kwestia tylko za ile (jesli to ma byc tuning silnika n/a to do blisko 200kM mozna dojsc maja kilka tysiecy zlotych kazde konie powyzej 200 to juz dosc duze wydatki
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Ja bym to wyjaśnił mocą średnią, mocą chwilową, tym, że alfa to alfa (cuoresportivo , nawet mało-pojemnościowe jednostki szaleją ) , moze jeden producent podaje moc na kołach a inny na silniku, różne mogą być stopnie sprężania czyli przystosowanie do paliwa o określonej liczbie oktanów, opory własne silnika itd.
poprostu różne konstrukcje
poprostu różne konstrukcje
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
No tak rozumiem, wszystko zalezało od klientów i rynku, a tak w nawiasie do czego seryjnie montowane były KL-ZE ?? Szkoda że probe nie było z tymi silnikami seryjnie, a może były tylko mało wiem
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
a możesz powiedzieć co zrobiłRX pisze:Witam,
A pewnie, że z KL'a da się wycisnąć - mi Kalii wycisnął i śmiga jak dziki
Pzdr.
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Tu jest cały projekt:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7656
Mody mam wypisane w podpisie.
Pzdr.
Tu jest cały projekt:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7656
Mody mam wypisane w podpisie.
Pzdr.