zawieszenie gwintowane

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

zawieszenie gwintowane

Post autor: Kristofer »

Wiecie może gdzie i za ie mozna kupić zawieche gwint do Probka
:D zbliża sie zima a mój Probe stoi bardzo nisko, a bawic sie ze zmianą spręzyn zima/lato to jakoś mi nie pasi.
:?
Sprężynki mam H&R - 40 mm tylko potrzebuję teleskopów gwint najtańszej firmy :wink:
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

oj kolega chyba nigdy nie widzial gwintowanego zaiwieszenia tam sprezyny sa calkiem inne caly komplet to koszt okolo 6tys PLN (tanszego nie znalazlem)l jak zamowie to pokaze jak to wyglada
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

Post autor: Kristofer »

Powiadasz Quaki że 6 tyś :roll: troche duzo :?
Jak kupisz to pokaż jak to wygląda , i jak Probe będzie wyglądało po zamontowaniu przy maksymalnym obniżeniu :D
A same amortyzatory sportowe ( nie gwintowane ) tańszej firmy to jaki koszt za sztukę/komplet byłby :?:
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Rozwinę trochę temat pytaniem do tych co mają obniżone woziki sprężynami -35mm lub -40mm.Jak nisko jest wasz samochód od ziemi i jaką macie przestrzeń miedzy kołem a nadkolem tył i przód.Pytam ponieważ chce sobie obniżyć samochód chodż i tak jest nisko i niewiem czy mam już go obniżony czy nie.Bo szkoda wywalać kasę na nowe fedry jak i tak nie będzie lepszego efektu.Samochód kupiłem już niby jako z tuningowany ale niewiem czy zawieszenie też było obniżone.prosze o jakieś info.Z góry dzieki za pomiary.Pozdro
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
thebestcars
Posty: 227
Rejestracja: 2004-11-29 20:15
Galeria: viewtopic.php?t=6093
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: thebestcars »

oj wszytko zalezy u mnie sprezyny siadly ze starosci :( wiec ciezko powiedziec bedzie jaka jest orginalna wysokosc bo kazdy z nas moze miec inna :(

a zamowilem akorki TWIN GAZ KAYBA (made in Japan) 1500/1600 koplet
mozna zamontowac sprezyny Waiteca -40 mm o charakterystyce sportowo-turystycznej 500zł za sztuke
oczywiscie mozna kupic tansze ale zazwyczaj sa tragicznie twarde :(

Ja zamówiłem wysokośc orginlna i o chakterystyce kofort bo nasze drogi sa tragiczne :) a ja dużo jedze wiec nie mam zamiaru sie wybić :)
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!! :)
Obrazek
:)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Przypadkiem znalazłem - gwintowana zawiecha za 4 300zł

http://www.tomson.com.pl/exec.php?C=Sz2 ... &SZPT_PT=N

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Czesc chciałbym sobie kupic te spręzynki z tulejami czyli regulacją.I niech mi ktoś powie jak to jest z ta regulacją one podnoszą samochód czy obniżają, o ile obnizają od serii bo mnie akurat interesuje obnizenie.A z angielskiego jestem cienki wiec proszę was o pomoc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-Fo ... dZViewItem
_________________
Ford probe 2.5V6 94r.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

faktycznie jest i cena jak na Polskie warunki calkiem atrakcyjna :)
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
radekkm
Posty: 30
Rejestracja: 2006-12-12 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Bochnia Obecnie Londyn

Post autor: radekkm »

Witam wszystkich serdecznie :D
pablos11 lepiej nie pokazuj tego shitu bo zaraz zostaniesz dojechany przez forumowiczow
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Czesc kontynułuje wątek dalej dzis dostełem te spręzyny co pisałem post wyżej i kurde kicha totalna no chyba że je sie jakos specjalnie montuje ponieważ mają one mniejszą srednice od orginalnych sprężyn i nie wiem czy nie trzeba do tego specjalnych amorów.Sa takie jak na zdjęciu.Może ktoś kto zna dobrze angielski przeczyta ten opis i tam moze cos pisze jak to montowac i w ogóle był bym wdzięczny za jakies info bo angielski mi słabo leży we krwi..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-93- ... dZViewItem
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

W opisie aukcji jest o tym jasno napisane
REMARK: Since the coilover adjustment sleeve is smaller than the strut, grinding is required for the installation
I jest odsyłacz do instrukcji montażu:
:arrow: http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-projec ... n-how.html
Punkt 2 mówi o niezbędnym zeszlifowaniu czy podtoczeniu góry amortyzatora.

Niestety, bez angielskiego będzie Ci w życiu coraz ciężej. Z nielicznymi wyjątkami (Syrenka) w tym języku jest więcej dokumentacji, niż po polsku. Tymczasem skorzystaj z jakiegoś serwisu tłumaczącego (np. :arrow: http://www.translate.pl) wspierając się dodatkowo słownikiem technicznym.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

To są regulowane coiliwery czy jak to tam sie nazywa, bez wiekszych problemow raczje powinny pasować. Ale są twarde jak skała dużo twardsze od tradycyjnych sprężyn obniżających.
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

no to przynajmniej są jakies nadzieje na montaz tego a ja juz myslałem ze pojdzie to na złom.Dzieki za info.pozdro
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

mtuning.pl/sklep pisze:HI-LOW KIT FOR FORD 93-97 PROBE 519,00zł
[HILOW04]


Zawieszenie gwintowane jest dedykowane do konkretnego modelu auta. Zawieszenie to pozwala na możliwość swobodnej regulacji (góra/dół) – dostosowania do warunków drogowych

Zestaw zawiera (to co na zdjęciach):

4 komplety sprężyn
2 przednie
2 tylne
klucze do regulacji

Obrazek Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
diabel 81
Posty: 69
Rejestracja: 2006-03-23 16:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Boguty Pianki (częściej Piaseczno)

Post autor: diabel 81 »

:D Dziś taki kópilem uzywany troszkę za 300zl i do tego felgi 18 Dotz Daytona wraz z oponkami Nankang 225/40/18 .Prawie nówki za 3000zl.Czekam tylko wiosny zeby to wrzócic i sprawdzic jak sie prezentują. :shock:
SIE MACIE LUDZIE !!!

Był Ford Probe || 2.5 V6 24V 93r ,jest Ford F150 4.2 V6 Pickup ,a gdy sie cieplo zrobi to myk na Jntrudera VS800. I byle do lata :)
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Ciekawe jak z jakością i wygodą. Za tą cene nie spodziewam się rewelacji :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
diabel 81
Posty: 69
Rejestracja: 2006-03-23 16:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Boguty Pianki (częściej Piaseczno)

Post autor: diabel 81 »

Pożyjemy zobaczymy ,za takie pieniądze . Nikt wczesniej tego nie skomentował. :wink:
SIE MACIE LUDZIE !!!

Był Ford Probe || 2.5 V6 24V 93r ,jest Ford F150 4.2 V6 Pickup ,a gdy sie cieplo zrobi to myk na Jntrudera VS800. I byle do lata :)
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Wiesz ze bedziesz musiał przerobic amorki...kupiłem takie ze USA niestety na seryjne amory tego nie założysz..wiec sprzedałem to.
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A kto wie czy takie cos od 2 podejdzie do 1 ?? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Chyba nie.

Squad jest bardzo twardo? Jeździłeś na tym zawiasie?
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A ja bym prosił jesli ktoś mógł by dla mnie i pewnie nie tylko złapać wymiary tego był bym wdzięczny. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Dee Jay pisze:Chyba nie.

Squad jest bardzo twardo? Jeździłeś na tym zawiasie?
Nie nie jeździłem na tym czaiłem się do tego ale zrezygnowałem :)
Awatar użytkownika
radekkm
Posty: 30
Rejestracja: 2006-12-12 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Bochnia Obecnie Londyn

Post autor: radekkm »

Dee Jay pisze: Jeździłeś na tym zawiasie?
ja mam w mx-3 takie regulowane sprezynki tyle ze eibach,do tego tokico blue,jest twardo ale w zakretach sama przyjemnosc,polecalbym do tego cos do regulowania katow nachylenia,odpowiednie ustawienie zawieszki to podstawa
Nie mam probka ale łączy nas jedno: ja tez kocham swój samochód -Mazde mx-3....
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

dolne wahacze z regulowanym sworzniem, ale takich do mazdy nie ma
Awatar użytkownika
radekkm
Posty: 30
Rejestracja: 2006-12-12 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Bochnia Obecnie Londyn

Post autor: radekkm »

mi wystarcza mimośrody
Nie mam probka ale łączy nas jedno: ja tez kocham swój samochód -Mazde mx-3....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”