Timing is Everything!

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Timing is Everything!

Post autor: wingerman »

Zalozylem ten temat tutaj bo nie wiem co to dokladnie jest i tym samym nie wiem w jakim dziale powinien sie znalezc.
No dobra, powedzcie mi co to i o co w tym chodzi.
http://rogueperformance.com/Timing.html
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Można to przerzucić chyba do I-gen. :D

Jeśli dobrze kumam, to masz tam opisaną metodę ustawiania wyprzedzenia zapłonu.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ta, to raczej będzie to (wyprzedzenie zapłonu - more power).

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

A moze ktos cos dokladniej ?
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
rosikowy
Posty: 7
Rejestracja: 2006-10-25 14:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rosikowy »

Pomimo, że mój angielski kuleje :oops: sądzę, że chodzi o delikatne podrasowanie naszych probów między 90-92 rokiem 3.0 :twisted: Chodzi o zmiany dotyczące regulacji zapłonu, spalania i zużycia paliwa, co pociąga za sobą większe dymienie. Ma to sprawić, że będzie lepiej przyspieszał. Dodatkowo umieszczone są linki do innych zmian dotyczących podrasowania. Wkrótce jak na spokojnie przysiądę do tej stronki myślę, że wyciągnę coś więcej i dokładnie opiszę o co kaman.
PROBE 91r. USA 3.0 V6

Postaraj się, aby każdy dzień twojego życia był dniem najlepszym...
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Tak, tylko o ile ja dobrze to rozumiem po przeczytaniu tego artu jest mały szkopuł.
Wingerowi prawdopodobnie chodzi dokładniej o tą złączkę ze zdjęcia, tą o której z nim kiedyś rozmawiałem. Tutaj wynika, że jest to tylko zwora pozwalająca dokonywać regulacji zapłonu.
A box o którym chyba mowa to elektroniczny sterownik który przesuwa samoczynnie zapłon w zależności od jakości i ilości oktanowej paliwa.
Wątpię aby tu była mowa o polepszaniu mocy silnika.

Ale może ktoś bardziej biegły w technicznym angielskim to skoryguje.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”