Wskaznik EGT

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

Drzymku sory, ze spytam, ale tankujesz na roznych stacjach ? i Co lejesz ?
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Tankuje raczej na jednej stacji (Arge) i leje PB98.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

nalej paliwko z innego zrodla... woda sie grzeje mocno... :wink:
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wreszcie zdiagnozowałem przyczynę tego pie#&(*&$#@^ EGT!

Komputer po zchipowaniu musiał się uszkodzić i cały czas podaje taką samą dawkę paliwa. Podmieniłem dzisiaj komputer z na fabryczny z rocznika 92 i auto chodzi wyśmienicie! Jeździłem na 11PSI (bo od 12 jest odcięcie) do odcięcia obrotów przez 3 biegi i samochód najwyższą temperaturę miał 830-850 stopni!!!

Wcześniej podmieniłem samego chipa na starego i mogłem pompować 16 psi nie było odcięcia. Dopiero podmiana całego kompa dała pozytywny efekt.

Ja mam po prostu zwalonego kompa a nie wyświetla żadnych błędów!!!

p.s. kupie komputer z rocznika 92 do Igt
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

No i dobrze, że już wiesz co to było. Do dzieła Drzym, kupuj komp i do przodu.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Mam pytanie: czy zwalone kable (mające przebicia) mogą dawać oznaki wysokiego EGT?

Trochę się poprawiło po założeniu fabrycznego kompa ale wciąż są spore problemy... :?

A może to poprostu wskaźnik jest zwalony?

Jak nie miałem tego wskaźnika, to wszystko było ok. Pałowałem auto, dawałem mu do pieca ile wejdzie i nic się nie działo, a odkąd kupiłem wskaźnik to mam same problemy i boję się że tłoki popłyną. Nie mam już zielonego pojęcia co ewentualnie mogło się stać. Elektronika fabryczna (w tej chwili), zapłon ustawiony, nic nie grzebałem nic nie kręciłem.

Podmienię wskaźnik na oryginalny Greedy`iego od znajomego i wtedy się okaże czy to wskaźnik oszukuje.


p.s. jak się okaże że to nie wskaźnik, to w dziale giełda pojawi się ogłoszenie: "oddam Probka w niedobre ręce"
BEAUTY...POWER...SOUL...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”