Lampy projekcyjne do Probka

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

skorik pisze:Może trzeba by poszukać na stronie www.tining24.pl która to jest napisana na tamtej fotografii :)
Jak już coś to: www.tuning.24.pl 8)

A te ringi to są z BMW - do kupienia na allegro.

Jak by były jakieś fajne lampy do I, to ja też bym się pisał :!:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Drzymek pisze:
skorik pisze:Może trzeba by poszukać na stronie www.tining24.pl która to jest napisana na tamtej fotografii :)
Jak już coś to: www.tuning.24.pl 8)
To tak jak Drzymek i Dżymek. Ogromna różnica. A działa mój link. Twój niestety nie, bo na zdjęciu nie ma tej kropki co napisałeś.
:roll:
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Fakt, bez kropki: www.tuning24.pl

Skorik - Twój link też nie działa (przynajmniej u mnie)

Proszę moderatora o usunięcie zbędnych postów odnośnie linka.

www.tuning24.pl
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

No jo nie działa. Bo napisałem tining zamiast tuning.
A usunąć można.

ale z nas głąby :lol:
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

skorik pisze: ale z nas głąby :lol:
NO :lol: :lol: :lol:

pół strony o jednym linku - głąby :lol: :lol: :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Drzymek pisze:
skorik pisze: ale z nas głąby :lol:
NO :lol: :lol: :lol:

pół strony o jednym linku - głąby :lol: :lol: :lol:
Ale przynajmniej doszliście do słusznego wniosku! :twisted:
Czyli się opłaciło! :lol:
Zawsze możecie liczyć na pomoc forum w samopoznaniu! :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Drzymek pisze:Jak by były jakieś fajne lampy do I, to ja też bym się pisał :!:
Ale tu nie ma do I czy II generacji, kupujesz coś co będzie w miare pasować i montujesz to do samochodu tak aby było ładnie.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Mam pytanie do posiadaczy II generacji. Czy odboje przy lampach to ograniczniki takie swego rodzaju krańcówki pozycji otwarcia lampy czy zabezpieczenie, przed za dalekim otwarciem?? Bo jeśli to jest krąncówka to źle i dobrze, dobrze bo łatwo można rozwiązać mniejsze otwarcie lampy źle bo mi się soczewki nie zmieszczko qrwa jedno wyklucza drugi. Musze coś wymyslić bo się do zlotu nie wyrobie. Jeśli odbój jest tylko dodatkowy to go wywalam i mi soczewka wejdzie a oczka będą otwierane na początku z przycisku na zasadzie śpiocha. Żeby zrobić połowiczne otwarcie lampy nie należy skracać cięgien bo rozwali się silnik od razu uprzedzam więc taka rada jest mi nie potrzebna, jak zrobić otwarte oczka na stałe otwierane do połowy już wiem, trzeba silniczek rozebrać a na to czasu nie mam.

Chodzi mi o info czy odboje są potrzebne czy nie. Chodze od dwóch dni dookoła jednej lampe od kilku dni i jeszcze nic nie zrobiłem.

A to jak należy silniczek przerobić żeby się otwierały oczka niżej forever:

Obrazek
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

kamil ty to chyba masz w genach że jak już cos powiesz to nawet ulka od łózyska juz nie wydaje się tak banalnie prosta :twisted:

ja sądzę, że skrócic jarzmo jakieś i będą niżej się podnosić.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Silniczki obracają się tylko w jedną stroną przymierzałem zamykałem otwierałem, otwierać bądą się ok ale opuszczać będą się za nisko, a co za tym idzie zblokuje silniczek i już nie otworzy, teestowałem 20 min temu.

a o to odbój

Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Sqad zrób swapa w 1 GT tam silniczek idzie w jedną a potem w drugą stronę i problem z głowy. Drugi sposób przerobić cięgno jak na rysunku wyjaśniać nie trzeba konstrukcja prosta i każdy się dokapuje na czym to polega(zależy jeszcze kto)
Obrazek

Trzeci sposób struć ramię przy silniczku aby jego obrót miał mniejsza średnicę. Pozdrawiam Fajne będziesz miał lampki ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

bogdan! jak skrócisz ramię przy silniczku to albo spalisz go w niedługim czasie albo się nie podniesie lampa-silniczek nie wyda mocą
Bzdura silniczek w jedynce kręci się tylko w jedną stonę tak samo jak w IIgen.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Po pierwsze swamp silniczka nie wchodzi w gre.
Po drugie rysynku nie rozumiem (tak jakoś wyszło że mało inteligentny jestem)
Po trzecie pisałem już że skrócenie ramienia nie przejdzie, czy tak ciężko doczytać?? z resztą jest to logiczne jeśli silnik obraca się cały czas w jedną strone to nie można skrócić ramienia bo mi sią lampy bedą chowały 16cm pod maske.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Sqad,ja tez nie rozumiem tego rysunku :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Pelot co ty opowiadasz przecież obrót siniczka od lamp w jedną strone a nastepnie cofnięcie się o pół obrotu w druga stronę powoduje zamknięcie i otwarcie lampy. I będę sie przy ty upierał bo wyjmowałem je przeczyszczałem i widziałem jak pracują bo miałem zdjęty zderzak i belkę.
Co do rysunku Sqad to chodzi o to że ramię możesz skrucić potem zakładasz taką tulejkę ze sprężyną jeśli ramię sie już skończy a lampa się zamknie to sprężyna sie ściaska tym samym ramie sie wydłuża i silniczek zatrzymuje sie w oryginalnej pozycji. Co do sprężyny to trzeba dobrać o odpowiedniej sile rozkurczającej aby przy podmuchu wiatru lampy nie szył w górę. Myślę że objaśniłem. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2006-06-09 00:06 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

I co sprężyna może będzie stabilna podczas jazdy?? sory ale milimetrowy luz na cięgnach powoduje latanie lampy jak w tirze.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Właśnie o tym mówię musi być dobrze dobrana sprężyna bo sknocić to można szybko.



-----------------------------
Jeśli cie interesuje moja pomoc to mogę sie rozejrzeć w pracy za sprężyną o odpowiedniej sile tyko podaj długość o ile chcesz skrócić cięgno.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Przecież na dziurach ta sprężyna będzie dostawać mini drgań i lampa też będzie drgać! Żeby tak nie byyło, to sprężyna musiała by być zaj******* mocna!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Lampa swoim ciężarem będzie opierac sie na stałym podłożu jakie zrobisz a tylko jak w górę ją byś pociągął by sie sprężyna uginała. Więc moim zdaniem niema strachu. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Sory konstruktoa to z Ciebie nie będzie. Spręzyna albo będzie tak mocona że lampa będzie sztywna ale jakim cudem potem silnik ją ściągnie sory to jest martwy punkt tej dyskusji. Mam u siebie duże sprążyny od drzwi garażowych i i tak to jest za miekkie, musiała by to być sprężyna chyba od zawiechy ale silnik tego nie rozciągnie.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

A GregX jak ma to zrobione? Grechu napisz co nieco ;) Marzą mi się takie soczewki - po zakończeniu tuningu pewnie sobie sprawie.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

RX a co ty teraz tuningusz??
aby nie zasnieca najwyzej napisz pw?? bo jestem ciekaw
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

GregX ma silniczek przerobiony tak jak wkliłem fotke na poprzedniej stronie, to jest najlepsze rozwiązanie, ale najwięcej roboty.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Moim zdaniem pomysł by wypalił jeśli nie chcesz zmieniać nic innego. A przy zmianie wysokości podnoszenia możesz zrobić prze przesuniecie końcówki cięgna w przeciwną stronę do osi obrotu lampy. W ten sposób będzie silniczek miał lżej ją podnosić i lampa będzie sie mniej unosić. Sqad nie mów że nie będę konstruktorem jeśli nie znasz mnie dobrze i tego co w swoim krótkim życiu zrobiłem, starałem sie pomóc ale tu zaraz człowieka z błotem mieszają :( . Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nie broń boże z błotem mieszać (przepraszam)
Ale siedze nad tym dwa dni wyciągnięta lampa patrze jak cięgna pracują i uwierz mi że te pomysły nie przejdą wszystko by było cacy gdy silnik obracał się raz w jedną raz w drugą. Na sprężynie nie bede robił, bo pisałem już to wyżej.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”