KrecioPL

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Sallmo pisze:Rower Se kup , brzuszko stracisz , w korkach stać nie będziesz itd...wiem z autopsji ;)
Tak, to nie jest głupi pomysł, ale potrzebuje jakiś samochód - na rowerze nie pojadę z kobitą na zakupy do Biedronki przecież.
Poza tym, gdyby probas stał w garażu i w razie potrzeby mógłbym go użyć, to byłoby git.
A jeśli on stoi wiecznie u mechaników, to potrzebuje czegoś w zastępstwie.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: KrecioPL

Post autor: Spider33 »

Vka na niedziele i święta a 2.0 z gazem lub bez na codzien. Polecam.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: KrecioPL

Post autor: mysz »

2.0 z gazem, bez lpg jako dupowoz raczej odpada, bo to jednak mało nie pali ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: KrecioPL

Post autor: Dziki Beduin »

Kobieta na ramę, przyczepka i załadujesz biedronkowych gadżetów aż miło :D
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: Kocureq »

Śmiech śmiechem, ale masz niezłego pecha z tym probkiem. Nie myślałeś o zmianie na inny? Albo przełożeniu całej elektryki z innego sprawnego pod tym względem? :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: KrecioPL

Post autor: Lukasz »

KrecioPL pisze:A jeśli on stoi wiecznie u mechaników,
A może to nie jest problem samochodu tylko mechanika :!: :!: :!: :?: :?:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Lukasz pisze:
KrecioPL pisze:A jeśli on stoi wiecznie u mechaników,
A może to nie jest problem samochodu tylko mechanika :!: :!: :!: :?: :?:
Zachęcam do poczytania postów wyżej.
Mechanik zmieniony, serwisuje się teraz w JapanSerwis. Sprawdzili mi auto mechanicznie, jest wszystko ok - wysłali do elektryka.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: KrecioPL

Post autor: Eli »

To zmień elektryka. Ależ się czepiasz słówek - jakby elektryk nie był mechanikiem. Chirurg to nie lekarz?
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: KrecioPL

Post autor: Stig »

Kup dawce , najlepiej niemca za 2 tys i przeszczep wiazke. Wyjdzie Cie to taniej niz mechanicy i jeszcze bedziesz miale cale auta czesci na zapas ;)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: KrecioPL

Post autor: duracell »

Wiem, że stary temat i odgrzewam kotleta bo już i właściciel pewno zapomniał o aucie, ale znalazłem taki wątek w serwisówce a propos błędu 14 czujnik BARO.
Kiedyś Krecik wspominałeś o tym błędzie...
Załączniki
baro.jpg
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Tak Robert, rozmawialiśmy o tym.

Jednak co ciekawe... to nie jest komputer.

Ktoś chce się podjąć naprawy?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: KrecioPL

Post autor: avel »

Już o tym pisałem kilka stron wcześniej, z tym że serwisówka forda podaje że wartość "BARO" jest kalkulowana na podstawie wartości z innych czujników (temperatura / ilość / gęstość) TPS / MAF / TEMP, ale mogę się mylić bo może nowsze roczniki miały osobny czujnik, jeżeli taki występuje to na pewno można go zlokalizować.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: KrecioPL

Post autor: duracell »

Łeee :| .... już myślałem że się przydam na coś a nie tylko pasożytuję na zdrowej tkance forum.
avel pisze:ale mogę się mylić bo może nowsze roczniki miały osobny czujnik, jeżeli taki występuje to na pewno można go zlokalizować.
No właśnie wygląda na to, że jednak nie można go zlokalizować i fizycznie może go nie być.
Co do serwisówek, to to co mam w sprawach prostych się przydaje (ale z większością można sobie poradzić bez) natomiast problem zaczyna się gdy sprawa jest bardziej złożona a serwisówka opiera się wersji USA.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Powiem wam, że już zdesperowany jestem. Pomóżcie.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: KrecioPL

Post autor: pawlacz »

Widzę problem przewlekły, tak jak u mnie szarpanie :(
Nikt nie sugerował sprawdzić wydechu, więc może przytkany?
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: Kocureq »

Kocureq pisze:Nie myślałeś o zmianie na inny? Albo przełożeniu całej elektryki z innego sprawnego pod tym względem? :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: Romas »

Krecik szukaj wiązki i kompa z 94 i dawaj go do mnie
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: KrecioPL

Post autor: mysz »

KrecioPL pisze:Powiem wam, że już zdesperowany jestem. Pomóżcie.
Kretu... pijąc w samotności w garażu nic nie zdziałasz... Coś Ci już Sallmo mówił o tym... Szkoda, że topisz smutki w alkoholu...
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: KrecioPL

Post autor: Sallmo »

:D
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: KrecioPL

Post autor: Stig »

:mrgreen:
Załączniki
image.jpeg
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:Krecik szukaj wiązki i kompa z 94 i dawaj go do mnie
To tez jest rozwiązanie ale traktuje je jako ostateczne. Potrzebowalbym kompa, aparat zaplonowy, troche czujników, wiązkę...
Do tego silnik trzeba wyjąć. Liczac szybko to ok 2000zl
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: Kocureq »

Niby sporo, ale zobacz od jak dawna ty się bujasz z tym brakiem mocy? Z pół roku? rok?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: Romas »

co do wyciągania silnika to bym polemizował, powinno dać radę bez, choć z wyciągnięciem by było o wiele lepiej i dokładniej :wink:
no i pomyśl ile już hajsu wydałeś do tej pory i efektów żadnych :wink:
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: KrecioPL

Post autor: KrecioPL »

Prawie rok.
Koszty jak dotychczas ok.600zł.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: KrecioPL

Post autor: Prezes5G19 »

pawlacz pisze:Widzę problem przewlekły, tak jak u mnie szarpanie :(
Nikt nie sugerował sprawdzić wydechu, więc może przytkany?
Co do wydechu z moim doświadczeniem powiem tak. Odkąd mam proba to jeździłem z dość zmęczonym wydechem. Przy dodawaniu gazu samochodem szarpało , silnik wykazywał małą kulturę pracy i niechętnie wkręcał się na obroty. Pierwsze podejrzenia padły na kable WN i poduszki silnika , po wymianie świec , kabli i przeczyszczeniu aparatu zapłonowego nie było poprawy . Później zabrałem się za wydech , który nie był w najlepszej kondycji . Pierwszym wymienionym elementem była rura kolektorowa z elastycznym łącznikiem. Przy tym urwałem jedną szpilkę od kolektora i poskładałem to bez pasty na 2 pozostałych. Po tej robocie pokazała mi się dziurka w tłumiku środkowym w miejscu mocowania haka . Jeździłem z tym jakieś 3 miesiące do wymiany na nowy ( składane tylko na uszczelkach ) . Po wymianie tego tłumika wylazła znowu dziura w tłumiku końcowym , kupiłem RM12 co nie było trafną decyzją no ale do tego tematu nie będę wracał. Zaznaczam że mam kata i cały wydech był tylko na uszczelkach co powodowało przedmuchy tu i tam. Po demontażu końcowego okazało się że w środku jest multum jakiegoś syfu nie wiadomo skąd , jak by skorodowane kawałki metalu , piachu itp. Jednym słowem nie spełniał swojej funkcji . Zakupiłem zamiennik Polmostrów od V6 za jedyne 110 zł . Rozebrałem całość od kolektora , wyczyściłem , dorobiłem szpilkę kolektora i poskładałem to na paście do wydechów firmy Bosal. Po tym całym zabiegu silnik odzyskał wigor i co najważniejsze SZARPANIE ZMALAŁO o jakieś 90%. Silnik zaczął pracować kulturalnie . W moim przypadku przedmuchy , zatkany tłumik powodowały prawdopodobnie cofanie się spalin i nieprawidłowe ciśnienie w całym układzie co było przyczyną szarpania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”