
Silniczek już jest na miejscu czeka nas sporo pracy żeby go wkleić do probka.

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgradeRaczej mniejsza bo ten silnik seryjnie ma 140 koniRobert pisze: No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)...
Now before anyone says the infamous "SEARCH"...

'89 2.0 Turbo downgradeMoże moc jest taka jak piszesz ale kolektory to już inna bajka.Sqad pisze:Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze.
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Koles nie wypisuj bzdurBogdan9999 pisze:Ale kręcisz robert pelot mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. .

Tsk więc prosze mnie o nic nie posądzać. Nie mam transmisji on line ze Złoto Kłosu i nie wiem kiedy dokładnie silnik kupili i przywieźli.kawałek pw, 2006-05-22 11:03 pisze:AleRobert go kupił dziś telefonu tam nie mamchyba
(Q) The FWD intake of the 12V F2 will mount onto the FE3 head with some modification, right?
I would say with a lot of modification. The Sportage intake manifold will not fit the hood line of the MX-6/Probe so you'll have to transfer the 12V intake manifold (primarily just a huge gasket match and redrill a couple flange holes with one hold-down bar for the center stud)
