TURBO i problemy z nim związane.

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

wciągnęły śrubkę ?
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

łopatki się skończyły... :wink: :wink: :wink:

najśmieszniejsze...że byłem daleko od domu, w trasie, bez narzędzi a tam coś mi świszczy! już wiedziałem, że bedzie kiepsko...ale co...mysiałem jechać!!! ale jak zdjąłem turbine to prawie tego nie ogarnąłem! heee...ze śmiechu!!! podróż kosztowała mnie troszkę drożej rzecz jasna! :1111_placz:
Awatar użytkownika
bart11
Posty: 21
Rejestracja: 2005-02-28 14:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bart11 »

Niestety mechanik przełożył naprawę na poniedziałek .Dzisiaj jeszcze raz zdejmę rurę gumową na dolocie i sprawdzę kluczem nasadowym czy obraca się wirnik turbiny .Dzięki „Ostry” za linka do regeneracji wydaje mi się najlepszy zwłaszcza że mają filię w Chwaszczynie to blisko. Zastanawiam się czy- jeżeli stwierdzę że wirnik się nie obraca nie można by było zaślepić dopływu oleju do czasu naprawy chyba nic to więcej nie zaszkodzi a pozwoli przekonać się czy to tylko turbina .Co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

Dzięki „Ostry” za linka do regeneracji wydaje mi się najlepszy zwłaszcza że mają filię w Chwaszczynie to blisko.
tym sie kierowałem... Iława od Ciebie też nie jest daleko, ale MOTOREMO ma "straszne" ceny...

POZDRAWIAM!
Awatar użytkownika
bart11
Posty: 21
Rejestracja: 2005-02-28 14:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bart11 »

Wróciłem właśnie od probka okazuje się że pomyliłem wlot z wylotem turbiny sory Żeby dojść do wirnika tzn. zdjąć rurę na dolocie musiałbym zdjąć całą rurę od filtra powietrza lub całe turbo a to dużo roboty zostawię to mechanikowi .Próbowałem ruszyć silnikiem ze zdjętą rurą odlotową ale od razu gaśnie i zapala się kontrolka
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Da się zdjąć tą rure tylko czasem są bardzo mocno zglejowane, u mnie tak było, ile bym się nie mocował to nie zejdzie.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sqad pisze:Da się zdjąć tą rure tylko czasem są bardzo mocno zglejowane, u mnie tak było, ile bym się nie mocował to nie zejdzie.
Dokładnie. Można jeszcze poluzować tą plastikową rurę na mocowaniu, to trochę się podda. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
bart11
Posty: 21
Rejestracja: 2005-02-28 14:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bart11 »

Witam
Wróciłem od mechanika .Okazuje się że to turbo ma duże luzy poprzeczne i osiowe tak że już nie nadaje się do regeneracji .Mechanik zaślepił smarowanie (nie dymi) ale teraz coś w niej hałasuje, tak że probek został na warsztacie i muszę się postarać jakąś używkę albo wyjmą ze starej wirnik i trzeba będzie na razie jeździć bez doładowania(„żółw”) Czy może ktoś wie gdzie kupić taką turbinę ?
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Wal do giełdy może ktoś ma na sprzedaż części to może i ma turbo ;) Albo na allegro.
Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
bart11
Posty: 21
Rejestracja: 2005-02-28 14:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bart11 »

Już załatwiłem turbo od Lemona .Dzięki mam nadzieję że będzie po kłopocie jak mi je wymienią
Harry82STA
Posty: 12
Rejestracja: 2006-11-01 00:06
Samochód: 92 Probe 2.2 GT
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Harry82STA »

Też miałem taki problem i okazało się ze dwie szpile były zerwane oraz wytarta tuleja na wałku w turbinie. Koszta to 100 magikowi od turbinek oraz jakieś 10 za komplet szpilek. I już nie gwizda :)

PROBE 92 2.2GT Kanada.
Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: TOMEK »

Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

padniete turbo

Post autor: Adammk5 »

witam. mam pytanie a mianowicie- czy jesli mam padnieta turbine i bierze mi duzo oleju to moge te wezyki odlaczyc od oleju co dochodza do turbiny i je zaslepic i tak jezdzic do stuki nie znajde sprawnej turbiny??bo gdzies cos takiego wyczytalem tylko nie pamietam gdzie...
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Ja miałem zaślepione łopatki z turbiny i wężyki od oleju i chodziło spoko jedynie woda była normalnie :wink:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur »

najlepiej jakbys wyjal jeszcze wirni zeby spaliny mogly bez problemu sie wydostawac
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

a najlepiej to zainwestować chociaż w urzywaną turbawke koszt od 350 - 450zl :evil: tyle teraz ta przyjemność kosztuje
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

a te lopatki tez trzeba zaslepic?? czy mozna jezdzic tylko z zaslepionymi wezami od oleju?? to jest do czasu dopuki nie znajde turbinki sprawnej, mam nadzieje ze jak najkrócej...
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jak zaślepisz tylko węże od oleju to zatrze Ci wirnik i najprawdopodobniej od razu go ukręci. Lepiej wyjąć bebechy.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Adammk5
Posty: 16
Rejestracja: 2007-04-07 21:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Bodzewo

Post autor: Adammk5 »

aha, aha... No to trzeba bedzie pomyslec :) pobe juz stoi na podjezdzie :] ale miodzio :D. TROCHE dymi jak sie posci gaz po zalaczeniu sie turbiny ale to sie wymieni :D
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ja dopóki nie kupie turbo to mam stare wyjęte całkiem a wszystkie rurki i wężyki są po zaślepiane. I wszystko działa jak należy no. oczywiście oprócz turbo.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

turbina przerywa

Post autor: Jabcol »

witam ostatnio zaczelo mi sie dziac cos dziwnego z turbo. wciskam mu gaz z 2tys. zaczyna pompowac ale pomiedzy 3-4tys zaczyna przerywac jakby nie mogla zalapac i dopiero od 4tys jest wcisniecie i ciagnie jak trzeba!pomozcie
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Napisz coś więcej, bym mógł z czystym sumieniem zamknąć temat. :twisted:
Chyba, że chcesz od razu poszukać czegoś w stylu "szarpie", "przerywa", "nierówne obroty", "problem z turbiną"...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to samo co u mnie tylko w innym paśmie orotów o powiem od razu że jesli turbo ładnie pompuje to nie może byc to powód przerywania , wyobrażasz sobie hamowanie z 100000 obt. :roll: :roll:

Jesli masz gaz i na nim dzieje sie to samo co na PB to paliwo odpada , sprawdz zapłon (tzn przewody, aparat ) potem zostaje komp i zapomniał bym oczywiscie uszczelnienie dolotu.

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

aha dzieki david a nie ma jakiejs sondy lub czujnika przy turbo???ktora mogla by sie zepsuc
nie mam lpg tylko benzyna
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

ja tak miałem jak było mało w baku to wtedy podczas przyśpieszania paliwo przesunięte jest bardziej do tyłu i pompka nie łapie i przerywa silnik.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”