Duze spalanie 2.0 16v
Witam wszystkich ponownie
wczoraj usunalem katalizator i wstawilem strumienice a w miejsce tylnego wydechu sportowy teraz to jest nie ten samochod lepiej sie wkreca na obroty i przyspiesza i ma niesamowity dzwiek co do spalania to jeszcze nie wiem dzieki Arturo za tel twoje przewidywania sie sprawdzily moze sie kiedys odwdziecze w jakis sposob
moze ktos mi jeszcze doradzi jak mu dodac troche mocy a niechce zmieniac ani auta ani silnika czytalem duzo na forum ale na temet 2,0 16v jest bardzo malo a napewno jest to mozliwe
wczoraj usunalem katalizator i wstawilem strumienice a w miejsce tylnego wydechu sportowy teraz to jest nie ten samochod lepiej sie wkreca na obroty i przyspiesza i ma niesamowity dzwiek co do spalania to jeszcze nie wiem dzieki Arturo za tel twoje przewidywania sie sprawdzily moze sie kiedys odwdziecze w jakis sposob
moze ktos mi jeszcze doradzi jak mu dodac troche mocy a niechce zmieniac ani auta ani silnika czytalem duzo na forum ale na temet 2,0 16v jest bardzo malo a napewno jest to mozliwe
FORD PROBE 2,0 16V 1996r
Witam od 3miesięcy mam taki sam problem spadek mocy durze zużycie paliwa zle pali jak jest ciepły. Skończyły mi się pomysły .2,0 16v 94r
Proszę o radę
Pozdrawiam
Proszę o radę
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2006-08-20 18:00 przez szrek, łącznie zmieniany 2 razy.
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Nie wiem co jest z tym katalizotorem w/g Was. Ja jestem zdania że co fabryka to fabryka i tego sie nie tyka!
moje 2.0 16v
- w miescie(80tys mieszkanców) zabojcza jazda max. 9l
- w miescie normalna okolo 8l
- a na trasie 7l i
po wyjezdzeeniu pelnego baku dwa razy wyszlo mi 7.5 litra srednie spalanie
60l - 800 km
Xl - 100 km
X= 7.5 litra
Zadnych strumienic itp itd. POZDRO / I SIE WIĘCEJ JUZ NIE CHWALĘ BO JESZCZE MI SIĘ COŚ SYPNIE
moje 2.0 16v
- w miescie(80tys mieszkanców) zabojcza jazda max. 9l
- w miescie normalna okolo 8l
- a na trasie 7l i
po wyjezdzeeniu pelnego baku dwa razy wyszlo mi 7.5 litra srednie spalanie
60l - 800 km
Xl - 100 km
X= 7.5 litra
Zadnych strumienic itp itd. POZDRO / I SIE WIĘCEJ JUZ NIE CHWALĘ BO JESZCZE MI SIĘ COŚ SYPNIE
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
a mi na trasie pali 8 a w mieście 12 - 13 (musze chyba zmienić te ołowiane buty ) ale szo tam tak ma być i KÓŃEC
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- jedrek2006
- Posty: 153
- Rejestracja: 2006-03-26 18:36
- Galeria: viewtopic.php?t=7993
- Lokalizacja: Brzeźnica
ja wyciagnolem bebechy z kata i wsadzilem go spowrotem i przy obrotach 5 tysiecy ma fajne brzmienie
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Voodoo - nie wiem jak wyczytałeś z tego wykresu, że biegi zmienia się przy 5600
Co do Ciebie Crupek - to ja nie jeżdże jak emeryt Mi na trasie pali 8 - raz spalił 6,5 ale jechałem 90km/h, natomiast na mieście pali 11, czasem podejdzie pod 12, ale to jak z Pimpem na rękawie palimy gumy Probek jest samochodem do jazdy a nie do toczenia się.
Co do Ciebie Crupek - to ja nie jeżdże jak emeryt Mi na trasie pali 8 - raz spalił 6,5 ale jechałem 90km/h, natomiast na mieście pali 11, czasem podejdzie pod 12, ale to jak z Pimpem na rękawie palimy gumy Probek jest samochodem do jazdy a nie do toczenia się.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
Całkowicie się zgadzam że Probe nie jest do toczenia i swoje musi spalić. U podstaw konstrukcji samochodu sportowego nie leży małe spalanie. Moje V6 pali w mieście 13-15 a w trasie 9-10 przy ostrej jeździe. Pozdrowionka.
Chrysler 300m 3.5 V6 2002
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 2003
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor 1999
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 2003
Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor 1999
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Małe sprostowanie z mojej strony co do wypowiedzi na temat wykresu Voodoo - rzeczywiście moc max jest przy 5600 obr. Ale to liczy sie tylko na finishu, lub przy wyprzedzaniu na 3 biegu. Biegi zmienia się przy najwyższej mocy i momencie. Przykładowo 2,2 gt da rade Probkowi 2,5 mimo że 2,2 gt ma 145 hp, a 2,5 ma 164hp. 2,2 gt ma maksymalny moment 258Nm przy 3500 obr., a 2,5 217Nm przy 4000 obr
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Odswiezam troche topic
Ostatnio sie podjalem wyzwania pod tytulem: przejechac caly zbiornik jak emeryt i zobaczyc ile mi spali
wynik: 510km przy 50 litrach -_-
czyli 10/100 a codziennie jezdze mniej wiecej 25 minut na trasie, 10 min ~60km/h i 30 min w korku pare kilometrow
wiec chyba wynik nie wyszedl taki zly?
a jezdzilem naprawde jak slimak, nie przekraczajac 3tys na zadnym biegu, czasami zmieniajac nawet przy 2500, jedynie na 5tce zdarzalo mi sie 3500 obrotow ;]
Teraz sie zastanawiam czy warto jakbym butowal caly czas to mialbym sporo wieksza frajde z spalilbym z 11.5l/100
Ostatnio sie podjalem wyzwania pod tytulem: przejechac caly zbiornik jak emeryt i zobaczyc ile mi spali
wynik: 510km przy 50 litrach -_-
czyli 10/100 a codziennie jezdze mniej wiecej 25 minut na trasie, 10 min ~60km/h i 30 min w korku pare kilometrow
wiec chyba wynik nie wyszedl taki zly?
a jezdzilem naprawde jak slimak, nie przekraczajac 3tys na zadnym biegu, czasami zmieniajac nawet przy 2500, jedynie na 5tce zdarzalo mi sie 3500 obrotow ;]
Teraz sie zastanawiam czy warto jakbym butowal caly czas to mialbym sporo wieksza frajde z spalilbym z 11.5l/100
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
no tak, ale 30 min stoje w korku jadac rano do pracy 10l/100 jak na 2.0 w warszawie to nie jest zly wynik imo
i tak pewnie skonczy sie na tym ze zainwestuje w jakiegos malego turbodiesela do codziennych dojazdow a probiak bedzie od swieta bo gazowac go jednak mi szkoda
i tak pewnie skonczy sie na tym ze zainwestuje w jakiegos malego turbodiesela do codziennych dojazdow a probiak bedzie od swieta bo gazowac go jednak mi szkoda
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Joł mi palił w lato 12,5 gazu na felgach 17 i z klimą, zrobiłem remont silnika jeździłem na benzynce ale obroty mi okropnie skakały cały czas z 1,5 na 2tys i wtedy palił mi w cyklu mieszanym 9,5litra benzyny, zrobiłem obroty, ustawiłem gaz, założyłem 16 cali i gazu spalił mi poniżej 10litrów gazu na 100km. Komp wywala dużo błędów m.in. przepływomierz, sonda, jakieś czujniki ale wszystko chodzi jak należy. Chociaż nie jestem zadowolony w 100% z tego jak auto przyspiesza, ale to tylko 115koni, sprawdze sonde ewentualnie wymienie i zobaczymy czy coś będzie lepiej się zbierał. Jedyne co mnie wkurza jeszcze to spadające obroty podczas obciążenia, np gdy załącza się klima.
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Haha i to jest właśnie super myślenie które mnie rozwala. Kupić sobie probe i przez większość czasu jeździć jakimś małym badziewiem do miasta bo probek za dużo pali. O ile śmieje się z tego jak niektórzy na forum fbody tak robią ale chwalą się że jednak mają F body którym wyjadą raz w miesiącu to tu mówimy o probe i to nie i to jeszcze w wersji 2.0dyb pisze:no tak, ale 30 min stoje w korku jadac rano do pracy 10l/100 jak na 2.0 w warszawie to nie jest zly wynik imo
i tak pewnie skonczy sie na tym ze zainwestuje w jakiegos malego turbodiesela do codziennych dojazdow a probiak bedzie od swieta bo gazowac go jednak mi szkoda
Sorry ale jeśli dla ciebie te 10l/100km to jest dużo to może sprzedaj wogóle probe i jeździj małym dieslem wszędzie.
Zresztą ciekawe jak ktoś cię zapyta czemu mając probe jeździsz jakimś golfem w dieslu czy odpowiesz po probe w cyklu mieszanym pali aż 10l
Ja gwarantuje że turlałbym się ze śmiechu po usłyszeniu tego tekstu
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
nie no swiruje przeciez starego grata nie kupie (bo juz sie przyzwyczailem do komfortu proba), wiec na jakiegos fajnego dieselka z 15k bym musial wydac, a zeby 15k mi sie zwrocilo tooo (tutaj licze pare minut )
7l/100 liczac 4zl za 1l = 28zl
10l/100 liczac 4,50 zl za 1l = 45 zl
----------------------------------------
17zl na 100km oszczednosci = ~~ 88000km do zwrotu 15k
hmm nawet nie tak duzo wyszlo myslalem ze sporo wiecej bedzie, ale i tak przy mojej jezdzie bylby to zwrot po 3.5 roku wiec szkoda zachodu +3,5roku placenia dodatkowego OC i tak dalejjjj
to nie jest tak ze mi szkoda na wache, ale jak sobie tak policze ze 50zł wydaje na marne 100km to jest takie jakies dziwne
najlepsza oszczednoscia chyba bedzie sciagniecie z dojczlandu v6tki z mniejszym przebiegiem i jej zagazowanie - lepsze osiagi przy jednoczesnej oszczednosci! to jest to
7l/100 liczac 4zl za 1l = 28zl
10l/100 liczac 4,50 zl za 1l = 45 zl
----------------------------------------
17zl na 100km oszczednosci = ~~ 88000km do zwrotu 15k
hmm nawet nie tak duzo wyszlo myslalem ze sporo wiecej bedzie, ale i tak przy mojej jezdzie bylby to zwrot po 3.5 roku wiec szkoda zachodu +3,5roku placenia dodatkowego OC i tak dalejjjj
to nie jest tak ze mi szkoda na wache, ale jak sobie tak policze ze 50zł wydaje na marne 100km to jest takie jakies dziwne
najlepsza oszczednoscia chyba bedzie sciagniecie z dojczlandu v6tki z mniejszym przebiegiem i jej zagazowanie - lepsze osiagi przy jednoczesnej oszczednosci! to jest to
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: