Probe w ogóle nie chce zapalić...

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Probe w ogóle nie chce zapalić...

Post autor: DUKE »

Witam
jeszcze nim nie jezdze a juz nie chce mi zapalic...
raczej nic takiego nie robilem tylko zaczalem go skladac...
Problem jest taki ze autko kreci ale nie chce zlapac..
jakby mialo jakies odciecie czy cos??
I jeszcze jedna ciekawostka nie swieci sie na kontrolce CHECK ENGINE...
poprostu zniknelo..jakby go wogole nie bylo :cry:
Co zrobic znajomy mi mowi ze nie mam masy na bezpiecznikach pod maska...
ale sprawdzalem i wszystkie bezpieczniki sa OK...
Jakby ktos spotkal sie z takim przypadkiem napiszcie..
Pozdrowionka
Ostatnio zmieniony 2007-06-22 10:27 przez DUKE, łącznie zmieniany 1 raz.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
skt`
Posty: 31
Rejestracja: 2007-05-03 10:12

Post autor: skt` »

I tried to kill the pain. But only brought more. I lay dying. And I'm pouring crimson regret and betrayal. I'm dying praying bleeding and screaming. Am I too lost to be saved. Am Itoo lost?
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Re: probe nie chce zapalic

Post autor: KASZCZU »

DUKE pisze:Witam
jeszcze nim nie jezdze a juz nie chce mi zapalic...
raczej nic takiego nie robilem tylko zaczalem go skladac...
Problem jest taki ze autko kreci ale nie chce zlapac..
jakby mialo jakies odciecie czy cos??
I jeszcze jedna ciekawostka nie swieci sie na kontrolce CHECK ENGINE...
poprostu zniknelo..jakby go wogole nie bylo :cry:
Co zrobic znajomy mi mowi ze nie mam masy na bezpiecznikach pod maska...
ale sprawdzalem i wszystkie bezpieczniki sa OK...
Jakby ktos spotkal sie z takim przypadkiem napiszcie..
Pozdrowionka
Mam dokładnie ten sam problem! jednego wieczorka zajechałem spokojnie do garażu wszystko pięknie ładnie następnego dnia czas jechać do pracy wsiadam i. ..... kupa nie chce odpalić. kręci, daje iskrę ale nie zapala...
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: probe nie chce zapalic

Post autor: DUKE »

KASZCZU pisze:
DUKE pisze:Witam
jeszcze nim nie jezdze a juz nie chce mi zapalic...
raczej nic takiego nie robilem tylko zaczalem go skladac...
Problem jest taki ze autko kreci ale nie chce zlapac..
jakby mialo jakies odciecie czy cos??
I jeszcze jedna ciekawostka nie swieci sie na kontrolce CHECK ENGINE...
poprostu zniknelo..jakby go wogole nie bylo :cry:
Co zrobic znajomy mi mowi ze nie mam masy na bezpiecznikach pod maska...
ale sprawdzalem i wszystkie bezpieczniki sa OK...
Jakby ktos spotkal sie z takim przypadkiem napiszcie..
Pozdrowionka
Mam dokładnie ten sam problem! jednego wieczorka zajechałem spokojnie do garażu wszystko pięknie ładnie następnego dnia czas jechać do pracy wsiadam i. ..... kupa nie chce odpalić. kręci, daje iskrę ale nie zapala...
No i zrobiles cos z tym??
Znajomi mowia ze to wina ktoregos bezpiecznika ( przekaznika) ..
Pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Jeszcze nie zrobiłem nic ;-) Nie miałem czasu się tym zająć, jak wracam z dżoba, to już jest późna godzina ciemno a w garażu brak prądu... Teraz znów jadę na weekend do Poznania wrócę w poniedziałek i znów praca i brak czasu, zamierzam odstawić go z rana do mechanika żeby się tym zajął bo nie mam pojęcia co się stało. Sprawdzę jeszcze bezpieczniki i mam nadzieje, że to jest to...


ps. jak patrzę na Twoją stopkę to aż mi się łezka w oku kręci na widok bliźniaczej do mojej Igen GT ehh Pilnuj nowej Probinki jak oka w głowie, żeby nie spotkał jej podobny los co Igen... No niestety Kraków jaki jest taki jest... :-(
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

Siemano :wink: Sprawdzałeś czujnik wstrząsowy w bagazniku?To dość wrażliwe ustrojstwo i odcina pompę paliwa i równiez czasem moze szwankowac.Kwestia taka czy dostaje w ogóle paliwo?Może napięcie nie dochodzi właśnie na pompę lub na wtryski etc.Inna sprawa to immo jesli jest - z tego co czytałem tez lubi robić rozmaite niespodzianki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mav
Posty: 73
Rejestracja: 2004-09-07 13:24
Samochód: Ford Mondeo ST220
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mav »

Immo w autku Duke jest calkowicie wyjete. Mowie oczywiscie o fabrycznym.
Dzisiaj sprobujemy powalczyc z tym autkiem. Sprawdzimy iskre i wspomniany czujnik wstrzasaowy. Jednak czy wybitym wstrzasowym kontrolka "check engine" powinna znikac... Chyba nie... W kazdym badz razie jak Duke wroci do Ostrowca to mial mi dac znac i powalczymy z ta elektryka.
Pozdrawiam
:twisted: Mav :twisted:

byl srebrny Probe GT II generacji (V6/24V) - wersja europejska :arrow: teraz Duke go ujezdza
teraz jest Mondeo ST220 Performance Blue kombi :twisted:
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

Mav pisze:Immo w autku Duke jest calkowicie wyjete. Mowie oczywiscie o fabrycznym.
Fabryczne IMMO jest powiazane z komputerem. Gdzie zdejmowaliscie immobilizer? Moze on jest wlasnie niezbedny bo nieprawidlowo zostal odlaczony.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Partycośtam obejście immo zamuje nie więcej niż 3 min. Trudno coś spier..
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Duke u Ciebie moduł, u Kaszcza moduł lub CKP - tak to wygląda moim zdaniem. Iskra może i być, ale może być za słaba czeka na oko się nie sprawdzi.

Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Lepiej zapytać kto się nie spotkał. To jest w 101% normalna usterka w Probe - na prawdę warto poczytać to forum stary, od czasu kiedy zniknąłeś, tutaj doszło mnóstwo użytkowników którzy wspólnie zbudowali kopalnię wiedzy. Poszperaj w wolnej chwili - na pewno znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

RX pisze:Witam,

Duke u Ciebie moduł, u Kaszcza moduł lub CKP - tak to wygląda moim zdaniem. Iskra może i być, ale może być za słaba czeka na oko się nie sprawdzi.

Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Lepiej zapytać kto się nie spotkał. To jest w 101% normalna usterka w Probe - na prawdę warto poczytać to forum stary, od czasu kiedy zniknąłeś, tutaj doszło mnóstwo użytkowników którzy wspólnie zbudowali kopalnię wiedzy. Poszperaj w wolnej chwili - na pewno znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Pzdr.
Normalana usterka ale bardzo łatwa i bardzo tania do naprawy :) Tak jakby ktoś to czytał kto chce Probka kupić :twisted:
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dokładnie Basf. Do tego zmierzałem. Użytkownicy zrobili tu taką kopalnie wiedzy, że żadna usterka nie jest straszna, a co do tych często występujących takich jak moduł - można im łatwo zapobiec i nigdy się z tym nie spotkać instalując od razu moduł zewnętrzny np. :)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Tak RX można wyeliminować każdą usterkę jak się tylko poszuka na forum, więc nie piszmy dalej w tym temacie :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Mav
Posty: 73
Rejestracja: 2004-09-07 13:24
Samochód: Ford Mondeo ST220
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mav »

Ale czy objawem padnietego modulu jest brak kontrolki check engine? Nie wydaje mi sie i to mnie zastanawia... Auto odpalalo i bylo wsio ok, a tu nagle... nie daje znaku zycia. Obejrzalem je dzis i nic nie wskuralem. Wydaje mi sie, ze jakby padl modul to kontrolka wskazywalaby jakies bledy. A bledow nie idzie sprawdzic, bo kontrolka nie dziala.
Pozdrawiam
:twisted: Mav :twisted:

byl srebrny Probe GT II generacji (V6/24V) - wersja europejska :arrow: teraz Duke go ujezdza
teraz jest Mondeo ST220 Performance Blue kombi :twisted:
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

RX pisze:(...) Dokładnie Basf. Do tego zmierzałem. Użytkownicy zrobili tu taką kopalnie wiedzy, że żadna usterka nie jest straszna (...)
tylko, ze jest taki bałagan, ze trudno cokolwiek znalezc

Baset czy cos tam z Wrocka ... jak w 3 min zdejmuje sie IMMO to moze mi opiszesz jak to zrobic na PM? :) Tez mam zaprzyjazniony warsztat mechaniczny, gdybys mi pomogl, nie musielibysmy szukac spospbu metoda prob i bledow.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Party.. ten bałagan powstaje właśnie przez takie posty. Tematów o immo jest kilka, a jako, że jesteś na obu forach to polecam poszukać na tym drugim.

Mav. Check całkowicie nie działa ? Tzn nie świeci się po przekręceniu kluczyka na zapłon ? Jeśli tak to spróbujcie wejść w tryb diagnostyczny i sprawdźcie czy po wciśnięciu gazu kręci się wiatrak. Możliwe, że to zbieg okoliczności i np. żarówka się przepaliła. No i sprawdźcie czy daje benzynę :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Mav
Posty: 73
Rejestracja: 2004-09-07 13:24
Samochód: Ford Mondeo ST220
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mav »

Tak jest basf... Kontrolka w ogole nie dziala po przekreceniu na zaplon. Z tym trybem diagnostycznym i z gazem to nie wiedzialem i nie sprawdzilem wczoraj... Bedziesz musial Duke sam to sprawdzic. Odnosnie paliwa to pompe sluchac po przekreceniu kluczyka na zaplon.

Ja mialem podobnie po wypadku. Rozebrali auto w warsztacie i jak zlozyli nie bylo kontrolki check i nie palil. Okazalo sie ze gdzies w skrzynce bezpiecznikow pod maska zgubili jakis kabelek. Na szczescie szybko sie z tym uporali i wyslalem Duke'a do tego elektryka-mechanika ktory mi to naprawil, bo robil mi niejedna elektryczna rzecz w Probie i wiem, ze ma smykalke i troche zna ten samochod.
Pozdrawiam
:twisted: Mav :twisted:

byl srebrny Probe GT II generacji (V6/24V) - wersja europejska :arrow: teraz Duke go ujezdza
teraz jest Mondeo ST220 Performance Blue kombi :twisted:
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Mi nigdy moduł nie padł ale on raczej nie będzie powodował że cheek wywali Ci błąd, bo niby jaki(iskra o zbyt słabym napięciu? :wink: ).
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Chlopaki nadal autko odmawia posluszensta.Pomozcie :(
Mam pytanie do was :
co moglo mi sie stac zeby mi kontrolka check engine sie nie zapalala i autko nie odpala??
Przede wszystkim chodzi mi o ta kontrolke??
Jakie moga byc powody??
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

DUKE pisze:Chlopaki nadal autko odmawia posluszensta.Pomozcie :(
Mam pytanie do was :
co moglo mi sie stac zeby mi kontrolka check engine sie nie zapalala i autko nie odpala??
Przede wszystkim chodzi mi o ta kontrolke??
Jakie moga byc powody??
Pozdrawiam
Siema :)A Sprawdziłeś żarówkę czy się czasem nie przepaliła tak jak pisał Basf?:roll: wiem,że to śmieszne ale czasem przyczyny bywaja prozaiczne :shock: :D Jeśli jest si to coś z ecu albo prądami masz namieszane..Paliwo dochodzi,iskra jest? Troche mało szczegółów dajesz..Pzdr.
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

Duke już pomijając to, że na prawdę odpalanie Probe było przerabiane tysiące razy to napisałbyś chociaż czy jest ta iska, czy jest paliwo... przecież bez tego to my możemy tylko strzelać?

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Probe juz odpalil :)

Post autor: DUKE »

Witam
juz poradzilem sobie :D ale nie sam :)
Wczoraj pierwszy raz wyruszyl probek na drogi :)
ale ma jeszcze sporo do roboty :?
z odpaleniem chodzilo o to ze nie dostawal napiecia czyli + na komputer ale teraz jest ok ale nie do konca bo ma bledy.
Wklejam zdjecie bezpiecznikow bo nie wiem czy sa one wszystkie i na swoich miejscach, jakbyscie byli mili napiszcie mi od czego sa te gorne przekazniki i ten zielony??
Obrazek
Jakbyscie mogli to wklejcie mi swoje i porownam czy wszystko OK albo zobaczcie sami.
Sprawdzalem bledy i mam blad numer 2 wiecej bledow nie wykrywa.
To co mi sie wydaje to jest to Crankshaft Solenoid #2 czyli blad walu korbowego co to oznacza?? mozecie mo pomoc??
Nastepnie caly czas mi swieci Check i Num lock czyli to co sie orientuje jest problem z czujkami ABS prawda??
ALe czy to normalne ze caly czas swieci sie Check Engine??
Nastepnie nalalem do pelna plynu do ukladu chlodniczego, mam duze wycieki kolo rozrzadu, jak sie myle to mnie poprawcie....wydaje mi sie ze cos z pompa wody bo tam sie znajduje prawda??
Slyszalem ze przy wymianie pompy wymienia sie odrazu rozrzad,
skad zalatwic tanie czesci do rozrzadu bo w o-cu to kuupe kasy kosztuje :cry:
Nastepnie wczoraj mi zagotowal :( mam dziwne objawy bo obroty mi wczoraj po 20km zaczely skakac 1000 / 1500 caly czas, w moim wczesniejszym probku dzialo sie tak jak mialem problem z czujnikiem od wlaczania wentylatora...moze tutaj tez tak jest??
Dziwne jest to ze na wskazniku nie bylo wysokiej temp. ale gotowal...moze termostat??
Jak myslicie??
Wczoraj znow po przejazdzce nie chodzi mi centralny :(
slysze jakby chcial ale nie mial sily :P
Spotkaliscie z takimi problemami?
Bylbym wdzieczny za pomoc..
Pozdrawiam wszystkich serdecznie..
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Probe juz odpalil :)

Post autor: Jedrek »

DUKE pisze: To co mi sie wydaje to jest to Crankshaft Solenoid #2 czyli blad walu korbowego co to oznacza?? mozecie mo pomoc??
czujnik położenia wału korbowego, podejrzewam, że większość błędów oraz problemy z odpaleniam są jego przyczyną.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Cinek ale gruza se kupiłeś....

to już nie mogłeś tej kasy wydać na jakiś mniej zeszrocony na dzień dobry pojazd?


z mechaniki to ty byłeś średnio cierpliwy jak pamiętam a tu zasadniczo bliskie spotkania z garażem.... Kaśkę to bedziesz widywał jak se w garażu fotkę z portfela wyciągniesz.

i rączki sie brudzą :D:D:D
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Cynki nie przesadzaj ww rzeczy są do zrobienia.
Duke - jeśli wywala Ci błąd CKP to ten przy wale można łatwo wykręcić i wyczyścić bo tam zbiera się syf. W starszych rocznikach był jeszcze jeden CKP w aparacie. Jędrek dobrze prawi - ECU nie wie w jakim położeniu jest aktualnie wał i będzie Ci robił cyrki prz odpalaniu.
Sprawdz termostat czy Ci się owtwiera, żaden silnik nie gotuje się bez przyczyny. Z pompą jest odwrotnie jak pisałeś. To przy wymianie rozrządu wymienia się pompę wody. Ale można w drugą stronę bo do wymiany pompy wcale nie trzeba rozpinać rozrządu. Wracając do tego gotowania - jak p. wody ma duży wyciek(np. przy wyższych obrotach) to może Ci się układ zapowietrzać stąd falowanie obrotów choć nie zawsze.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”