po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: DUKE »

Witam
mam pytanie czy jak odkrecimy korek od oleju i dmucha powietrzem i wyrzuca olej co to znaczy??Obroty odrazu spadaja...
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: Maciucha »

DUKE pisze:Witam
mam pytanie czy jak odkrecimy korek od oleju i dmucha powietrzem i wyrzuca olej co to znaczy??Obroty odrazu spadaja...
Pozdrawiam
Jak mocno dmucha to znaczy, że masz przedmuchy :mrgreen:
Albo na pierścieniach, albo spod uszczelki pod głowicą. To pierwsze pewniejsze.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

olejem to rzuca zebatka ;-)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Pominawszy przedmuchy jakie masz, tu znajdziesz odpwoedz apropos gasniecia badz spadku obrotow.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Czyli masz silnik do remontu nie ma bata :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: Sqad »

DUKE pisze:Witam
mam pytanie czy jak odkrecimy korek od oleju i dmucha powietrzem i wyrzuca olej co to znaczy??Obroty odrazu spadaja...
Pozdrawiam
Jak nie zgasnie to jest dziwne z reguły vki gasna
Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv »

a 2.0 też ma zgasnąć?
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

odkrecajac korek robisz dziure w dolocie - moze zgasnac a moga tylko spasc obroty ;-) wszystko zalezy od tego jak masz osprzet ustawiony (silnik krokowy i zaplon)
Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv »

a u mnie niema żadnej reakcji o0
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

2.0 nie gasna tylko falki , 2.2 tez nie gasna
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

U mnie też się nic nie dzieje jak odkręcę.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
MA-rek-6
Posty: 15
Rejestracja: 2007-07-29 08:14
Samochód: EUNOS 500
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MA-rek-6 »

Bo na lpg II gen nie bedzie gasnąć, na PB powinien gasnąć
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

na LPG I i II generacji moze tylko przyfalowac obrotami bo zmieni sie podcisnienei zasysajace gaz z miksera ;]
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

A u mnie po odkręceniu korka gaśnie :D
Obrazek
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

U mnie jednak na benzynie też gaśnie, zasysa lewe powietrze i się zadusza. Na gazie prawie bez zmian.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Prawidłowo :)
longer1234
Posty: 62
Rejestracja: 2007-04-07 08:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: longer1234 »

Witam.
ogolnie jest ok. mysle ze to wina paliwa
Ostatnio zmieniony 2008-03-25 16:10 przez longer1234, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Pewnie moduł pada
longer1234
Posty: 62
Rejestracja: 2007-04-07 08:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: longer1234 »

d... ci pada. wszyscy z tym modulem. modul nie mial nic do rzeczy, tak sie znacie, wina paliwa i czujnika temperatury
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Skoro tak się znamy to nie pytaj więcej :)
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

longer1234 pisze:dupa ci pada. wszyscy z tym modulem. modul nie mial nic do rzeczy, tak sie znacie, wina paliwa i czujnika temperatury
A ty sie wyrażaj, chłopcze, z wioski rybackiej. Napisałem chyba bo jest to najczestsza przyczyna, a przyczyn moze być milion dwiescie i co mam je wszystkie wymieniac, dla takich ja ty na pewno nie warto
Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich »

Na benie momentalnie gaśnie, na lpg spadają obroty ale jakoś kręci...
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

jak gaśnie to jest szrot ,mój nie gaśnie a olejem rzuca zębatka albo wałki i nie ma co rozkminiac
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich »

Szrot powiadasz kolego... No tak widać, że jesteś tutaj nowy. Powodzenia :lol:
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

rabull pisze:jak gaśnie to jest szrot ,mój nie gaśnie a olejem rzuca zębatka albo wałki i nie ma co rozkminiac
A ja powiedziałbym, że jest na odwrót, jak nie gaśnie to szrot. Więc miłej naprawy :wink:
Let The Galaxy Burn....
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”