Vris pytanie

gpz900
Posty: 10
Rejestracja: 2012-05-16 13:01

Re: Vris pytanie

Post autor: gpz900 »

-- oryginalny post 2012-08-07 21:00 --

rozmawiałem z gościem który twierdzi że miał kilka probe i w kazdym tak mu działało jak napisalem wyżej,każdy pisze co innnego...miałem uwalona cewke przy vrisie a komp nie wyswietlił mi błedu,po zmostkowaniu tez nic sie nie dzieje...czy mam uszkodzony sterownik silnika?

-- dodano 2012-08-08 20:35 --

OK,sprawdziłem miernikiem wskazówkowym i wychodzi ze jest OK,wskazówka mrugła raz i nie wbybiła zadnych błedów,z ciekawośći odpiołem przepływomierz-po podpieciu miernika mrugnoł raz i zaczol wybijac błąd.Podpiołem z powrotem i gitara-zero błędów.Wziołem sie za sprawdzenie TPS i tak napiecie dochodzi prawidłowe 5,01v ale rezystancja sie nie zgadza...na zamknietej przepustnicy pokazuje 0,4kohm-na full -0.8 a powinna pokazywać 3.0.Sprawdzałem przy wyłączonym zapłonie przy wpiętej kostce-na przewodach.Dane co do wartości wziołem z http://ford-probe.net/content/view/126/42/.Przy czym pisze tam zeby sprawdzić na vref czy jest napiecie:na wł.stacyjce mam 5,0v ale poniżej jest tabelka z otwarciem przepustnicy i zmiana napiecia i sa podane inne informacje-"jak to ugryść"?dzieki za podpowiedzi.
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Vris pytanie

Post autor: batigol67 »

Próbował ktoś podpiąc 2 Vrisy pod jeden kabelek zeby otwierały sie razem przy 4 tys obr?Bo jak wiadomo 1 jest non stop otwarty.
Awatar użytkownika
Pawel_-5
Posty: 373
Rejestracja: 2010-06-09 21:29
Samochód: Probe 2.5 V6 96r
Galeria: viewtopic.php?t=18025
Lokalizacja: Gdynia

Re: Vris pytanie

Post autor: Pawel_-5 »

Ostatnio znalazłem czas aby zobaczyć jak Vrisy działają w moim probe i niestety po odpaleniu otwiera się drugi Vris. Ten obok przepustnicy jest zamknięty i w czasie jazdy się otwiera bo papierek wyleciał. Czyli wnioskuję że nie wykorzystuje max możliwości probasa ...
Ma ktoś VRIS Boxa, chętnie kupię !
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ :(
2.5 GT v6 1996r. - JEST :)
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Vris pytanie

Post autor: batigol67 »

Pierwszy vris sie otwiera a nie drugi.Nie myl vrisów.
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Vris pytanie

Post autor: quarth »

a moze prosciej naprawic?
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
Pawel_-5
Posty: 373
Rejestracja: 2010-06-09 21:29
Samochód: Probe 2.5 V6 96r
Galeria: viewtopic.php?t=18025
Lokalizacja: Gdynia

Re: Vris pytanie

Post autor: Pawel_-5 »

Naprawić? W jaki sposób, przecież to wada fabryczna tych silników? Rozumiem, że to komputer jest odpowiedzialny za otwieranie i zamykanie.

batigol67 pisze:Pierwszy vris sie otwiera a nie drugi.Nie myl vrisów.
Fakt, pierwszy się otwiera zaraz po uruchomieniu a z tym drugim to nie wiadomo.
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ :(
2.5 GT v6 1996r. - JEST :)
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Vris pytanie

Post autor: batigol67 »

quarth pisze:a moze prosciej naprawic?
Jak naprawić.powiedz jak to ci skrzynke piwa kupię. :mrgreen:
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Vris pytanie

Post autor: quarth »

przejrzec podcisnienia i solenoidy. zadnego skomplikowania tam nie ma. tylko wez popros kogos zeby ci rozrysowal skad dokad wezyki maja isc.
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
Pawel_-5
Posty: 373
Rejestracja: 2010-06-09 21:29
Samochód: Probe 2.5 V6 96r
Galeria: viewtopic.php?t=18025
Lokalizacja: Gdynia

Re: Vris pytanie

Post autor: Pawel_-5 »

quarth pisze:przejrzec podcisnienia i solenoidy. zadnego skomplikowania tam nie ma. tylko wez popros kogos zeby ci rozrysowal skad dokad wezyki maja isc.

No tak, ale mi się otwierają tylko w niewłaściwym czasie. Innego rozwiązania raczej nie ma, dlatego ktoś wpadł i zbudował vris boxa.
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ :(
2.5 GT v6 1996r. - JEST :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”