jak sprawdzic stan silnika V6
jak sprawdzic stan silnika V6
Panowie.nie typowo mam maly dylemat chce kupic silnik V6 94r. do mojego Probe 93 na co nalezaloby zwrocic szczegolna uwage przy przegladzie takiego silnika (ktory oczywiscie jest ciagle do wyjecia wiec mozna go sprawdzic).za odpowiedzi z gory wam dzieki.Pozdroofki!
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Przede wszystkim to kompresję na garach. Następnie układy zasilające(paliwo, czy wykręca się do np. 7000 czy do 6000). Posłuchaj sobie popychaczy, wiadomo - czasem tak nap...lają że z daleka słychać Czasem osłuchanie stetoskopem pomaga w ocenie stanu np. popychaczi wałków rozrządu. Zerknij też czy w chłodziwie nie ma oleju, czy się nie przegrzewa. obadaj czy nie kopci i zanim zagrzejesz sprawdz stan oleju i czy aby glut się z niego nie zrobił. A potem już pierdółki typu Vris-y itp.
Ps. Przeca masz vłkę, czemu ja się produkuję
Tak serio to powodzenia!
Ps. Przeca masz vłkę, czemu ja się produkuję
Tak serio to powodzenia!
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Probe 4 life
jest tak znalazlem silnik ma 135 tys. oczywiscie wedlug licznika?! moge go miec za 1.5 kafla nie przygladalem mu sie jeszcze zbyt dokladnie tzn bez sprzetu ale niepodoba mi sie jednak gesty dym szczegolnie na wysokich obrotach wydobywajacy sie z dziurawego wydechu zaraz za 1szym tlumikiem co prawda silnik nie byl rozgrzany na maxa ale wydaje mi sie ze to za duzo jak myslicie ??? pytania dla wiekszosci sa tendencyjne ja wiem. ale pytam bo nie wiem! Wielkie pozdro dla wszystkich Probe fanów!!!
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
A czy przepływomierz był podłączony???? jakiego koloru ten dym, jesli biały to różnie, być może poprostu para wodna, jesli po rozgrzaniu dalej taki objaw to juz gorzej, jeśli ciemny dym to nie ciekawie, chyba że przepływomierz był nie podłączony to wtedy jest taki objaw.
Cena też jakaś kosmiczna, jak na 2,5 v6 1500?? Coś nie teges...
Najlepiej weź ze soba jakiegoś mechanika i będziesz miał po sprawie, bo szkoda wywalić w kosz nawet tych 1500 Pln.
Cena też jakaś kosmiczna, jak na 2,5 v6 1500?? Coś nie teges...
Najlepiej weź ze soba jakiegoś mechanika i będziesz miał po sprawie, bo szkoda wywalić w kosz nawet tych 1500 Pln.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
V6
Ada jesli chodzi o przeplywke normalnie podlaczona dym byl praktycznie bialy moze delikatniusko blekitny czy moglo to byc rownierz przyczyna nie szczelnego ukladu wydechowego? z ktorego zostalo tylko sito choc tez nie wiem dlaczego?!
nie pisz posta pod postem. Poczytaj.
nie pisz posta pod postem. Poczytaj.
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
Nie generalizujmy, błekitny dym nie oznacza koniecznie kapitalki, choć cena zachęca aby tak mysleć. błękitny dym oznacza, np. że silnik olej bierze a tu moze być szereg warunków spełnionych aby tak było. Ja powiem tak, najłatwiej to sprawdzić w ten sposób, poproś kolesia, o wymiane oleju za twóją kase, odpal silnik i zobacz co sie bedzie działo, po ostrym rozgrzaniu, jeśli nalał coś do silnika to nię nie zgodzi lub zaraz się przekonasz Powiem tak, pisałeś,że chce gośc 1,5 kafla kto wie, sprawdzić nie zaszkodzi
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Witam
podczepie sie do tematu
Jak wiecie mam problem z silnikiem tzn postanowilem kupic inny.
Silnik znajduje sie w samochodzie po delikatnym wypadku i ma roztrzaskany zbiorniczek do chlodnicy i jest nieszczelna chlodnica.
Jak zapalilem delikatnie zastukaly popychacze ale po chwili cisza..
rowno chodzi itd.nie kopci. przejechane 150tys. ale pytanko jak moge sprawdzic czy uszczelki pod glowica sa ok?? przypominam ze chlodnica jest strzelona.Klima OK
Nie chcialbym nastepnego bubla kupic i znow sie denerwowac....
Przesylam wam linka do filmiku ktory nagralem jak go ogladalem
http://www.fordprobe.pl/upload/files/mov00004.3gp
Zerknijcie czy warto.
Pozdrawiam
podczepie sie do tematu
Jak wiecie mam problem z silnikiem tzn postanowilem kupic inny.
Silnik znajduje sie w samochodzie po delikatnym wypadku i ma roztrzaskany zbiorniczek do chlodnicy i jest nieszczelna chlodnica.
Jak zapalilem delikatnie zastukaly popychacze ale po chwili cisza..
rowno chodzi itd.nie kopci. przejechane 150tys. ale pytanko jak moge sprawdzic czy uszczelki pod glowica sa ok?? przypominam ze chlodnica jest strzelona.Klima OK
Nie chcialbym nastepnego bubla kupic i znow sie denerwowac....
Przesylam wam linka do filmiku ktory nagralem jak go ogladalem
http://www.fordprobe.pl/upload/files/mov00004.3gp
Zerknijcie czy warto.
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nawet jak wyciagasz z jeżdżącego samochodu silnik, w przypadku vki nie jesteś w stanie sprawdzić. Panewki w tym silniku potrafią sie przekręcić z dnia na dzień bez ostrzeżenia.
Co do uszczelek hmmm ciężka sprawa , ale jak nie ma chmury białej to raczej ok, choć układ poprzez termostat raczej nie jest otwarty.
Co do uszczelek hmmm ciężka sprawa , ale jak nie ma chmury białej to raczej ok, choć układ poprzez termostat raczej nie jest otwarty.
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Po nakarmieniu mechanizmu wyszukiwania słowem kompresja, ten odnajduje w FAQu wątek pod zaskakującym tytułem "Kompresja w silniku 2,5v6" - trzeba tylko chcieć spróbować...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade