Strona 2 z 2

: 2006-02-14 09:37
autor: DENAT
Mam obecnie ten sam problem. Myslalem ze uszczelka wymienilem i dalej dmuchalo przez odkrecony korek. Kupilem wlasnie glowice w przyszlym tygodniu bede wymienial. Mala rada.
U mnie po zalaniu do pelna i zakreconym korku nie chcial zapalic. Po otworzeniu korka, zaczalem krecic rozrusznikiem to wywalilo mi polowe plynu - tak bulgotalo) i dopiero potem zapalil jak juz prawie plynu nie mial. Proste sprawdzenie czy Ci dmucha uszczelka. Otworz korek, zapal samochod, zatkaj ten maly przewod do zbiorniczka wyrownawczego, i zatkaj ręką wlew do chlodnicy jak poczujesz ze cisnie powietrze mocno to albo uszczelka albo glowica padnieta.

: 2006-02-14 09:52
autor: ZENiTH
No to miałeś niezłe ciśnienie. Należy też pamiętać o tym aby delikatnie składać całość. Przede wszystkim moment zakładania uszczelki głowicy. NIe ostrożne założenie może uszkodzić uszczelkę a co za tym idzie znowu kolejna robota. Należy pamiętać również równomiernym dokręceniu śrub kluczem dynamometrycznym.

: 2006-02-17 21:18
autor: młody
jednak to nie uszczelka tylko układ ssania był zapchany jakimś fafroclem ale obroty są nadal 2200 na ssaniu na zimnym silniku ale już jest w pożądku, oddałem do do reklamacji po naprawie , gościo się trochę wzbużył ale naprawił i ok!
Jestem tylko ciekaw czy nie dało by się przestawiś komputer na inne obroty (będę szukał bo wiem że nie tylko mnie to interesuje !!!!) .
dzięki za podpowiedz a zwłaszcza zenithowi !!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :1111_bye:

: 2006-02-20 21:53
autor: Sqad
Wolne obroty regulujesz śrubą przy przepustnicy. A jeśli ona nie reaguje to nadal masz coś spartolone.

: 2006-04-04 00:59
autor: discjockey
hmm po przeczytaniu tego wszystkiego nadal nie wiem co zrobic a moj probe wypija caly zapas plynu dziennie a dmuchawa pracuje non stop. łojej ... po co ja sprzedawalem tego malucha :)

: 2006-04-04 08:15
autor: Maciucha
discjockey pisze:hmm po przeczytaniu tego wszystkiego nadal nie wiem co zrobic a moj probe wypija caly zapas plynu dziennie a dmuchawa pracuje non stop. łojej ... po co ja sprzedawalem tego malucha :)
Jak nie masz wycieku płynu chłodzącego na zewnątrz to będziesz musiał ściągnąć głowicę, sprawdzić czy jest prosta (jak krzywa to splanować) i założyć z powrotem na dobrej uszczelce, tu nie warto oszczędzać. Napisz czy z rury wydechowej nie wydobywa Ci się dużo pary. Jeśli tak, to daję sobie paznokcie przyciąć, że masz krzywą głowicę. No chyba, że gdzieś jest wyciek. To szukaj szybko i go usuń, inaczej w najlepszym wypadku przegrzejesz i pokrzywisz głowicę.

: 2006-04-04 09:52
autor: ZENiTH
a sprawdzałeś czy pompa ci nie leje??

: 2007-03-05 15:28
autor: davidlive
młody pisze:posłuchaj squad. mam też problem z obrotami i po rozebraniu tego całego zaworku u mnie nie wyciekł zaden płyn więc myślę że to chodzi o zapowietrzony układ../
Jakiego zaworku???

Panowie a umnie sie dzieje coś takiego że autko mi cały czas na ssaniu czyli ok 1500 obr. , czego to może być przyczyna ???
Czasem mu odwali i chodzi normalnie .


Przyczyna ten pierniczony zaworek w deklu od zaworów :evil: :evil: :evil: :evil:
Ale autko dalej chodzi na ssaniu czemu ??? Normanie jak wezme gaz nogą pociagne do góry jest te 750 potem, pojade wcisne sprzeglo na krzyżówce i dalej jest 1500,juz wymiękam .

No niestety myślałem że to net zaworek powoduje wariowanie obrotów.
Ale to pomogło połowicznie tylko , autko dalej na 1400 chodzi i nie mam pojęcia czemu tak jest :evil: :evil: :evil:

: 2007-11-06 10:42
autor: fazario
Witam
Mam dwa pytanka co do odpowietrzania za pomocą kwadratowej śruby pod listwą wtryskową:
1. Odkręcamy śrubę na ciepłym silniku czy zimnym?
2. Oczywiście na pracującym silniku?

Wczoraj wykręciłem czujnik temperatury, spodziewałem się że będzie zdrowo upierniczony ale był czyściutki.
Styki na kostce spryskałem wd40.

Po tym wszystkim tak jak i przed – mignął mi kilka razy checz….tak jakby czujnik nie łączył na stykach.

A może faktycznie mam zapowietrzony układ – już sam nie wiem…

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2011-05-29 13:47
autor: pusher1
Witam . Mam pytanie aby układ chłodzenia się odpowietrzył trzeba odkręcić korek na chłodnicy i zapalić auto czy mogę w zbiorniku wyrównawczym otworzyć ???Płyn zlewam odkręcając motylek to już wiem :wink: pozdro

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2011-05-29 16:35
autor: Patryk-
na pierwszej stronie masz odpowiedź. pozdrawiam

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2011-05-30 10:16
autor: pusher1
Tak wiem ale chodzi mi o fakt czy jak odkręcę ten korek i zapale silnik to czy nie wybije płynu na zewnątrz ? I jak wleje nowy płyn to mam nalać pełną chłodnicę i do zbiornika wyrównawczego również między max a min i zostawić odkręcony korek na chłodnicy tylko czy w zbiorniku wyrównawczym też otwarty???

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2011-06-02 10:32
autor: Prezes
Ja tam jak odpowietrzałem to zalewam na zgaszonym silniku chłodnicę i zbiornik na full, potem odpalam na zdjętym korku i dolewam jeszcze jak zassie, a później ew. uzupełniam pod korek i tyle. Grzac się nie grzeje, więc chyba dobrze jest. Od wyrównawczego nie musisz sciągac korka.

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2011-06-05 13:00
autor: pusher1
A ta śruba kwadratowa między wtryskami można ją poluzować na zapalonym i odpowietrzyć ?? I czy na ciepłym czy na zimnym zlać stary płyn ???

Re: Jak dobrze odpowietrzyć układ chłodzący ?

: 2019-03-10 01:58
autor: karakan
Płuczę akurat układ chłodzenia i chętnie bym się dowiedział, jak się obsługuje tę śrubę do odpowietrzania - ktoś wie? :wink: