Rezystor dmuchawy padnięty

swirek
Posty: 11
Rejestracja: 2005-11-25 19:56

Rezystor dmuchawy padnięty

Post autor: swirek »

Witam. Mam taki problem w sumie to kilka. Mianowicie, niedawno kupilem Probe I GT z 92r. No i niestety pare rzeczy jest w nim padnietych. Zaczne od dmuchawy. Nie dziala na zadnym biegu. Czego to bedzie kwestia? Rezystor czy moze cos wiekszego? Drugi problem to regulacja zawieszenia. No niestety tez nie chodzi. Silniczki w ogole nie pracuja. No i juz ostatni problem to elektryka szyby w drzwiach kierowcy. Z tego co mowil mi sprzedajacy to podobno jest kwestia linki. Ale jesli nie linka to co moze pasc innego? Mechanizm spasuje od czegos innego czy tylko Probe? Pozdrawiam. Jesli ktorys problem sie powtorzyl to z gory sorry ale z tamtych postow nic oczywistego nie wyczytalem.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

To po coś kupował jak tyle rzeczy padniętych. Zacznijmy od dmuchawy może to być wszystko albo elektryka padnięta sprawdź bezpiecznik, wtyczki itd, albo uszkodzony przełącznik (w co wątpię) albo uszkodzony silnik dmuchawy. Jeżeli chodzi o zawieszenie to musisz sprawdzić elektrykę od przełącznika zaczynając kończąc na sterowniku. Mało napisałeś o elektryce szyby tzn. słychać silniczek w drzwiach czy nie. Jak nie słychać to musisz sprawdzić elektrykę. A jak słychać to musisz wyciągnąć cały napęd i ponownie założyć linkę zazwyczaj pęka uchwyt przytrzymujący pancerz linki w okolicach mechanizmu silniczka. Mechanizm pasuje od Mazdy 626 GD albo MX6 GD
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: Probe GT

Post autor: Sh(.)(.)ters »

swirek pisze:Zaczne od dmuchawy. Nie dziala na zadnym biegu. Czego to bedzie kwestia? Rezystor czy moze cos wiekszego?
Może być rezystor, ale musiałby być zdrowo kopnięty - najczęściej przy tym uszkodzeniu dmuchawa nie pracuje na poszczególnych biegach.
swirek pisze:Drugi problem to regulacja zawieszenia. No niestety tez nie chodzi. Silniczki w ogole nie pracuja.
Bez tych silniczków nie będzie działać... A na poważnie sprawdź przy okazji, czy masz regulowane amortyzatory, bo możliwe że ktoś już je wymienił a wtedy daremny trud...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Probe GT

Post autor: Pelot »

swirek pisze:. Z tego co mowil mi sprzedajacy to podobno jest kwestia linki. .
szkoda że nie powiedział Ci ile jest z tym zabawy,
linka od roweru Ci będzie potrzebna.
A odnośnie dmuchawy,ja obstawiam spalony silnik,rezystor jest mało prawdopodobny żeby padło na wszystkich biegach.
swirek pisze:Jesli ktorys problem sie powtorzyl to z gory sorry ale z tamtych postow nic oczywistego nie wyczytalem.
jak bys poszukał to na wszystkie Twoje pytania znalazł byś odpowiedzi
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

O linkach, pisałem ja i to bardzo dużo, lącznie z wymiarami.
Powiem tyle - przej*****
Poszukaj...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Przy dmuchawie możesz mieć jeszcze padnięty przekaźnik. U mnie tak było i nie chodziła w ogóle. Jest podwieszony przy lewej lampie w takim gumowym "kondoniku"
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Maciucha pisze:Przy dmuchawie możesz mieć jeszcze padnięty przekaźnik. U mnie tak było i nie chodziła w ogóle. Jest podwieszony przy lewej lampie w takim gumowym "kondoniku"
U Ciebie też? Tak jak u mnie było?
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Też...

Na początku nie wiedziałem o jego istnieniu i pociągnąłem dodatkowe zasilanie bezpośrednio do silnika dmuchawy, a wystarczy na krótko zewrzeć piny w kostce przekaźnika i sprawdzić czy dmuchawa ruszy. Napięcie załączające przekaźnik pojawia się po włączeniu zapłonu.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Yareck
Posty: 67
Rejestracja: 2004-01-27 18:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk - Swords

Post autor: Yareck »

Pozwolę sobie wrócić do starego tematu.
U mnie z kolei dmuchawa działa tylko na ostatniej prędkości. Czy jest w takim razie możliwy brak styku w tym przekaźniku?
II gen`98 2,5l
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Yareck pisze:Pozwolę sobie wrócić do starego tematu.
U mnie z kolei dmuchawa działa tylko na ostatniej prędkości. Czy jest w takim razie możliwy brak styku w tym przekaźniku?
najprawdopodobniej masz spalony rezystor(y)
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

zapewne rezystor jest spalony na innych biegach
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

A ja napisze tak: mało kto wie ale dmuchawa i regulacja zawieszenia maja ten sam przekaźnik - za lewą lampa. Łatwo dostaje sie tam wilgoć i on rdzewieje. W pierwszej kolejności sprawdź ten przekaźnik.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

skorik pisze:A ja napisze tak: mało kto wie ale dmuchawa i regulacja zawieszenia maja ten sam przekaźnik - za lewą lampa. Łatwo dostaje sie tam wilgoć i on rdzewieje. W pierwszej kolejności sprawdź ten przekaźnik.
O tym wcześniej nawet pisałem, ale wtedy w ogóle nie będzie działała.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
tarsar
Posty: 32
Rejestracja: 2006-10-15 16:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: tarsar »

Tak się podepne pod temat :wink: - chodzi mi o panel sterowania.

Najprostszy jest wiadomo jaki, potem jest z klimą to - ma guzik A/C w pokrętle nawiewu, no i potem jest "pół klimatronik" z przyciskami. A co to jest za panel, co ma taki biały pasek - wygląda jak najprostszy panel i ten pasek - co to jest u licha?
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Yareck pisze:Pozwolę sobie wrócić do starego tematu.
U mnie z kolei dmuchawa działa tylko na ostatniej prędkości. Czy jest w takim razie możliwy brak styku w tym przekaźniku?
Jak będziesz miał chwilkę i nie boisz się lutownicy, to jestem w stanie Ci wytłumaczyć o co chodzi. To można naprawić samemu.
tarsar pisze:A co to jest za panel, co ma taki biały pasek - wygląda jak najprostszy panel i ten pasek - co to jest u licha?
Hmm. Pasek? To znaczy jaki pasek - naklejka, suwak? Czy co?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
tarsar
Posty: 32
Rejestracja: 2006-10-15 16:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: tarsar »

OLEY pisze: Hmm. Pasek? To znaczy jaki pasek - naklejka, suwak? Czy co?
O coś takiego - wygląda jak naklejka,ale ja tego nie mam, niektóre Probki maja ten biały pasek ,a niektóre nie:

http://img375.imageshack.us/my.php?image=157qk.jpg

Zdjęcie zapożyczyłem z galerii z autka bogdana9999 :wink:
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To było montowane (naklejane) w każdym Probku ze zwykłym panelem. Tam jest napisane jak najefektywniej odparować szybę :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Probe GT

Post autor: Lukasz »

no u mnie tez padł rezystor dmuchawy wyciagnołem go rozebrałem i sa w nim trzy rzeczy ktore moga pasc opornik tranzystor i to ostanie to nie wiem co to jest takie cienkie z dolutowanym oczkiem na srubke wie ktos moze gdzie mozna dostac takie elementy bo juz drugi tydzien nie mam ogrzewania w samochodzie :(
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Probe GT

Post autor: Robert »

co masz na mysli piszac rezystor dmuchawy jakbys zamiast uczepic sie pierwszego z brzegu kontyuowal jakis sensowniejszy watek np zepsuty wentylator problem z dmuchawa dmuchawa ogrzewanie gdybysmy obaj wstawiali jakiekolwiek znaki przestankowe to wiedzialbys ile tytulow wymienilem tobys wiedzial czego szukac podsumowujac rezystory dmuchawy wygladaja tak Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”