piszczy koło od wentylacji(klimatyzacji) 2,5 v6

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Samochód: brak
Lokalizacja: Lodz

piszczy koło od wentylacji(klimatyzacji) 2,5 v6

Post autor: Don_Luk »

piszczy mi koło pasowe od wentylacji (klimattyzacji) jak ją załaczam włączac słychac taki pisk. Mechanik mi mówi ze to wina tego koła. Teraz pytanie jak i co z tym zrobnic by nie piszczało ???
Pozdrawiam Don_luk
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

nie zalaczac :lol:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Gdybyś łaskawie zadał sobie minimum trudu i wpisał w opcji szukaj np. słowo "piszczy" (ograniczając wyszukiwanie do wątków technicznych przez zaznaczenie dodatkowo kategorii Ford Probe) to - wśród 28 wątków znalazłbyś przynajmniej 2 zahaczające o Twój problem. :x

Jedna z odpowiedzi: pora rozdziewiczyć! :twisted: :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Może to wina luznego paska?
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Moim skromnym zdaniem auto jest za szczelne i powietrze nie ma ujścia. Przez to w środku robi sie takie ciśnienie, że zatrzymuje nawiew. Nawiew zatrzymuje pasek, a koło pasowe się kręci. Moim zdaniem to jest źródło pisku :lol:
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Oj Basf , Ty to jednak jestes , Ty to zawsze kazda zagadke rozwiázesz :lol:

mysle ze to jest to , ufam swemu przedmówcy :1111_ok:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
85roberto
Posty: 60
Rejestracja: 2006-10-30 19:33
Galeria: viewtopic.php?t=10209
Lokalizacja: Gosport(uk)-Pruszcz Gd(pl)

Post autor: 85roberto »

Basf_Wrocław pisze:Moim skromnym zdaniem auto jest za szczelne i powietrze nie ma ujścia. Przez to w środku robi sie takie ciśnienie, że zatrzymuje nawiew. Nawiew zatrzymuje pasek, a koło pasowe się kręci. Moim zdaniem to jest źródło pisku :lol:
czyli trzeba uchylic szyby w aucie i po klopocie :D
IIgen. 2.5 V6 96/97 czarny
Celica st162 2.0 16V
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Tylko po co włączać nawiew jak się szyby uchyli ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Żeby ręka była chłodzona z obu stron - dłoń z nawiewu, łokieć wiaterkiem Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Re: piszczy koło od wentylacji(klimatyzacji) 2,5 v6

Post autor: Voodoo »

Don_Luk pisze:piszczy mi koło pasowe od wentylacji (klimattyzacji) jak ją załaczam włączac słychac taki pisk. Mechanik mi mówi ze to wina tego koła. Teraz pytanie jak i co z tym zrobnic by nie piszczało ???
Jeśli piszczy tylko kiedy załączasz klimatyzację to obstawiam wewnętrzne łożysko sprężarki. Gdyby to było na sprzęgle klimy, to piszczałoby non stop, a nie tylko w czasie jej pracy.
Najrozsądniejsze jest udać się do warsztatu który zajmuje się naprawą klimatyzacji samochodowych i niech sprawdzą czy faktycznie to jest to. Nie oddawaj tego w ręce zwykłego mechanika, bo spartoli robotę i sprężarka będzie tylko do wyrzucenia. Po naprawie i tak czeka Cię ponowne napełnienie układu czynnikiem z nowym olejem.
Jeszcze jedna możliwość pisków, to to, że układ był tylko dobijany czynnikiem, a dawno nie widział dodatku oleju i trochę się zaciera, a to już nie jest dobre.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”