TARCZE HAMULCOWE

Awatar użytkownika
sebastianznak
Posty: 83
Rejestracja: 2005-04-01 17:23
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

TARCZE HAMULCOWE

Post autor: sebastianznak » 2005-05-01 13:33

Witam wszystkich klubowiczów. W moim GT chcę wymienić seryjne tarcze hamulcowe na tarcze sportowe.Proszę o porade tych którzy w swoich samochodach zainwestowali w ten elemement układu hamulcowego.Interesują mnie tarcze nawiercane bądż rowkowane niewiem które zastosować do GT.No i oczywiśćie jaką firmę wybrać ,żeby nie wpuśćić kasy w błoto.Dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier » 2005-05-03 08:18

czesc ziomal :)

ja wsadzielem za rada mojego znajomego mechanika niemieckie Ate zlobione (oczywiscie z nowymi klockami), sprawuja sie bardzo dobrze i w sumie nie kosztowaly mnie duzo - w koncu mechanicy maja znizki w hurtowniach :) . Wczesniej zastanawialem sie nad brembo (standard), ale podobno Ate sa lepsze, przyznaje ze Lucasa nie sprawdzalem. Zamienniki JC sobie odposc.
pozdro
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima

Awatar użytkownika
sebastianznak
Posty: 83
Rejestracja: 2005-04-01 17:23
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Tarcze hamulcowe

Post autor: sebastianznak » 2005-05-03 11:12

Witam.Wiem że ATE są dobre kupiłem narazie klocki na tył.Czy te tarcze które kupiłeś są nawiercane czy zwykłe bo raczej bym wolał nawiercane jest wiele opini że są lepsze od standardowych.Pozdrawiam.

Gość

Post autor: Gość » 2005-05-03 22:16

Są niezłe, ale nie wiem czy do jazdy na co dzień one będą się sprawdzać, a na pewno szybciej będą ci klocki lecieć.

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier » 2005-05-09 19:22

Tarcze sa zlobione (nie maja przewiercen), co ulatwia odprowadzanie pylu, z tego co mowil "specjalista" jest to taki stop, ktory nie obniza sprawnosci hamulcow po rozgrzaniu.

Sqad wydaje mi sie ze klocki nie zjada sie wiele szybciej niz normalnie (choc u mnie i tak szybciej bo automat) a ich sprawnosc jest oczuwalna.
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2005-05-09 19:37

Ja swoje tarcze kupiłem w JC wraz z zakupem samochodu. Co prawda mam GL i może nie potrzeba mi superowych hamulców. Z drugiej strony zastanawiam się czy te wszystkie wypasione tarcze i klocki będą się sprawdzać w warunkach naszych polskich dróg. No chyba że ktoś ostro jeździ.

W każdym bądź razie kupiłem w JC i odziwo jestem zadowolony. Zrobiłem już na nich 55 tys. mil czyli jakieś 88 tys. km i sam w to nie moge uwierzyć. Powoli będę się przymierzał do ich zmiany ale jeszcze są całkiem całkiem. Przetrwały nawet podróż po bezdrożach Chorwacji :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

blady
Posty: 37
Rejestracja: 2005-04-30 22:13
Car: brak
Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia

Tarcze hamulcowe 2

Post autor: blady » 2005-05-12 19:08

Krotko i zwiezle.Tarcze hamulcowe do ford probe gt 92 to Mazda Gd od 89-91? Tak czy Nie? Dzieki czekam na odpowiedz.Paka

Awatar użytkownika
Rob
Posty: 10
Rejestracja: 2005-05-05 21:40
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Rob » 2005-05-12 22:26

Tak dwa razy zmieniałem tarcze i zawsze kupuje do mazdy gd.Pozdr :wink:

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2005-05-12 22:27

Tak.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Gość

Re: Tarcze hamulcowe 2

Post autor: Gość » 2005-05-13 16:29

blady pisze:Krotko i zwiezle.Tarcze hamulcowe do ford probe gt 92 to Mazda Gd od 89-91? Tak czy Nie? Dzieki czekam na odpowiedz.Paka
Jeśli chodzi o przód, to mała rada ode mnie, jak kupujesz Brembo to kup twarde klocki. Nie Siferty albo ferodo bo polecą w 7-10tyś. Tarcze brembo są bardzo ostre jak żyletki.
I też wyczulam na tarcze niby firma znana a się gną jak cholera.

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław » 2005-05-13 19:46

ja mam klocki i tarcze ATE od Greyga - powiem Wam jedno - MIODZIO
tarcze przejechały już 10 tys km i ani drgnięcia przy hamowaniu, hamują bardzo ładnie, jedyne co, to całkiem mocno mam okopcone felgi.

blady
Posty: 37
Rejestracja: 2005-04-30 22:13
Car: brak
Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia

Post autor: blady » 2005-05-14 23:21

No dzieki wielkie za dobre rady i pomoc.Pozdro dla wszystkich.NARA.
8) :shock: :D :)

Gość

Post autor: Gość » 2005-05-16 17:48

Gacek Wrocław pisze:ja mam klocki i tarcze ATE od Greyga - powiem Wam jedno - MIODZIO
tarcze przejechały już 10 tys km i ani drgnięcia przy hamowaniu, hamują bardzo ładnie, jedyne co, to całkiem mocno mam okopcone felgi.
To znaczy że klocki się ścierają porządnie. Jeśli jest dobrze dobrane, to pomimo brudzenia felg długo na tym pojeździsz. Tarcze i klocki wymiernie się ścierają to dobrze, gorzej jak by klocki leciały szybko, albo tarcze się ciachały.

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2005-05-19 11:02

Ja do swojego GL myślałem o Brembo (tylko zwykłych nie nacinanych ani nawiercanych) i do tego klocki Ferodo Premier (czerwone). Podobno że to dobra kombinacja?
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Gość

Post autor: Gość » 2005-05-19 11:04

kollek pisze:Ja do swojego GL myślałem o Brembo (tylko zwykłych nie nacinanych ani nawiercanych) i do tego klocki Ferodo Premier (czerwone). Podobno że to dobra kombinacja?
Dobra, ale klocki na długo nie straczą, albo ja mam ciężką nage na hamulcu.

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2005-05-19 11:25

No właśnie chciałem Was o to zapytać bo każda opinia ważna jest.

Ja mam w tej chwili tarcze i klocki z JC. Zrobiłem na nich 90 kkm. Nie brudziły mi nigdy felg. Co do hamowania to nie mogę wiele powiedzieć bo nie mam porównania z innymi ale szczerze powiedzawszy to tak sobie. A teraz mi biją a i klocki pasuje wymienić więc musze coś wybrać.

A jaki zestawik ewentualnie polecalibyście?

Moje oczekiwania to:
Nie musi być żłobiona ani nawiercana (bo szybciej klocki lecą)
Ma to być trwałe i dobre
Klocki żeby nie były za twarde bo będzie efekt tarcia metal o metal. A nie mam zamiaru za każdą jazdą rozgrzewać hamulcy bo rajdowo nie jeżdże :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
młody
Posty: 25
Rejestracja: 2005-08-02 08:11
Car: brak
Lokalizacja: Janowice

tarcze hamulcowe

Post autor: młody » 2005-08-29 10:29

małe pytanko...
Koledzy tarcze hamulcowe powinny być przykręcone do piasty ,czy ma je trzymać tylko przykręcone koło.
Pytam tylko bo wcześniejszy właściciel dał chyba pupy :oops: przy zakładaniu i nie przykręcił tarcz. :shock:
aha jakie klocki idą do mojego i jaki ich koszt
z góry dziękuje i przepraszam że nie odpisuje zbyt szybko ale kompa mam tylko w pracy i jak mam chwilę czasu to piszę(zwłaszcza rano po 7.00 am.)
pozdrawiam serdecznie :lol: :lol: :lol:
probe90` 2.2 GL USA automat.

Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Car: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula » 2005-08-29 11:03

Ja mam w GT tarcze przykrecone na jedna srubke. A klockow jest duuuuuuuzy wybor. Ceny nawet od 50 zl. Ja za Ferrodo zaplacilem 100zl na przod.
Czerwona jedynka GT 91'

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2005-08-29 11:12

nie pamietam jak bylo w 1 gen ale w 2 geni tarcze trzyma felga ;)

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3607
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu » 2005-08-29 14:01

u mnie w GT tarcze trzyma tylko fela :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek » 2005-08-29 14:11

A u mnie jest śrubka, przy czym to nie ma znaczenia czy ona jest bo i tak jest dosickana felą :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
młody
Posty: 25
Rejestracja: 2005-08-02 08:11
Car: brak
Lokalizacja: Janowice

Post autor: młody » 2005-08-30 07:05

piękne dzięki koledzy. :lol: :lol: :lol:
probe90` 2.2 GL USA automat.

Gość

Post autor: Gość » 2005-08-30 08:31

Ja tam mam nawet na 2 srubki, jak zahamuje to tarcze nie zostana a samochod nie pojedzie sam dalej :lol:

Awatar użytkownika
sebastianznak
Posty: 83
Rejestracja: 2005-04-01 17:23
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Tarcze

Post autor: sebastianznak » 2005-11-04 17:44

Witam ja zmieniam tarcze na nawiercane Zimmermany + jakies dobre klocki co sądzicie o tych tarczach,może ktoś z Was już je ma no i jak hamowanie-ważna rzeczoczywiśćie.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4618
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2005-11-05 11:36

podobno nawiercanie się na nadają na miasto,
było to już na forum
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”