
dziwne wtyczki...
- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Co to i do czego służy?
Co to jest za część i do czego służy, gdzie powinna być zamontowana?

			
			
									
						
							
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
			
						Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- raven
 - Posty: 643
 - Rejestracja: 2004-11-12 10:22
 - Galeria: viewtopic.php?t=5775
 - Lokalizacja: Okonek
 
ja wiem ja wiem!! 
 
to jest: wtyczka
 
mozna tam cos podłączyc.
powaznie to tez mam takie cos i mi wisi.
podłączam sie do pytania.
			
			
									
						
							to jest: wtyczka
mozna tam cos podłączyc.
powaznie to tez mam takie cos i mi wisi.
podłączam sie do pytania.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
			
						RAVEN
- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Mówiąc,że Wam nie potrzebne kierowałem się wyglądem
elementu (nad alternatorem) na zdjęciu.
U mnie to wygląda troszkę inaczej niż u Was.U mnie wychodzi z tego
przewód z wtyczką a u Was nie.
Obaj macie wersję GL więc doszedłem do wniosku,że ...wiecie
A co do tego co to jest to Qrna sam nie wiem
  
			
			
									
						
							elementu (nad alternatorem) na zdjęciu.
U mnie to wygląda troszkę inaczej niż u Was.U mnie wychodzi z tego
przewód z wtyczką a u Was nie.
Obaj macie wersję GL więc doszedłem do wniosku,że ...wiecie
A co do tego co to jest to Qrna sam nie wiem
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- raven
 - Posty: 643
 - Rejestracja: 2004-11-12 10:22
 - Galeria: viewtopic.php?t=5775
 - Lokalizacja: Okonek
 
no to jest nas trzech.
zaluzmy osobny dzial:
pt. "do czego to"

			
			
									
						
							zaluzmy osobny dzial:
pt. "do czego to"
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
			
						RAVEN
- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik  
			
			
									
						
							PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
			
						- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- 
				Gość
 
Z Twojego opisu wynika że jest to EGR - chodzi Ci o to że to jest od jakiegoś kompa do EGR'a?? bo sam zawór jest z drugiej strony silnika??Tomi pisze:takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik
niee no... staralem sie tak jak najprosciej wytlumaczyc no... 
a ta wtyczka jest wlasnie od czujnika sterujacego zaworem EGR... i wlazi ona sobie w silnik, jak napisalem ciut wyzej - na lewo od filtra oleju patrzac na silnik od strony grodzi...
a tak btw spown - nie wywala ci przypadkiem bledu nr 16?
posdro
			
			
									
						
							a ta wtyczka jest wlasnie od czujnika sterujacego zaworem EGR... i wlazi ona sobie w silnik, jak napisalem ciut wyzej - na lewo od filtra oleju patrzac na silnik od strony grodzi...
a tak btw spown - nie wywala ci przypadkiem bledu nr 16?
posdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
			
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
No tak.Ale u mnie wychodzą z wiązki dwie takie wtyczki.
U Spowna widać tylko jedną.
U mnie jedna idzie w dół (patrz zdjęcie) między alternator a silnik,
a druga dochodzi do tego okrągłego elementu z rurką nad alternatorem.
U Spowna ten element jest jednak inny i tam nie ma gdzie podłączyć.
Tak mi się wydaje.
			
			
									
						
							U Spowna widać tylko jedną.
U mnie jedna idzie w dół (patrz zdjęcie) między alternator a silnik,
a druga dochodzi do tego okrągłego elementu z rurką nad alternatorem.
U Spowna ten element jest jednak inny i tam nie ma gdzie podłączyć.
Tak mi się wydaje.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						oley - masz w podpisie GT no nie? bo jest roznica miedzy egrem w GT a GL...
mowie of koz o wiazce do sterowania praca silnika, gdyz jest jeszcze jedna wiazka idaca z drugiej strony, dochodzaca az do alternatora....
			
			
													mowie of koz o wiazce do sterowania praca silnika, gdyz jest jeszcze jedna wiazka idaca z drugiej strony, dochodzaca az do alternatora....
					Ostatnio zmieniony 2005-02-11 08:36 przez Tomi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
			
						- spown
 - Posty: 633
 - Rejestracja: 2004-09-23 20:49
 - Galeria: viewtopic.php?t=5507
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
To zależy czy masz dwie takie kostki czy jedną.
Jeżeli dwie tak jak w GT to jedna chyba zostaje wolna.(w GL)
U mnie też jest kupa kostek,które są wyprowadzone a do niczego nie podłączone.Przypuszczam,że tak są skonstruowane te instalacje.
Oczywiście mogę się mylić ale tak mi się wydaje.
Pozdro.
			
			
									
						
							Jeżeli dwie tak jak w GT to jedna chyba zostaje wolna.(w GL)
U mnie też jest kupa kostek,które są wyprowadzone a do niczego nie podłączone.Przypuszczam,że tak są skonstruowane te instalacje.
Oczywiście mogę się mylić ale tak mi się wydaje.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						