zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie będę prawił kazań, że na forum to dopiero w trwodze, bo to Wasz wybór. Dopiero później okazuje się, czy kończy się na jednym/kilku postach, czy jednak takiej nowej osobie podoba się tutejszy klimat, wsiąka w niego i zaczyna się aktywnie udzielać.
Zapraszam tutaj: :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika ! i tu: :arrow: Instrukcja obsługi probe II dla laika
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Dodam iż wciśnięcie magicznego guzika pomogło, ale niestety po fakcie więc laweciarz zarobił 300zł
Awatar użytkownika
Rozgrzeszony
Posty: 85
Rejestracja: 2005-12-16 22:56
Galeria: viewtopic.php?t=7335
Lokalizacja: Ruda Śląska Dania

Post autor: Rozgrzeszony »

Potrzebuję pomocy.
Blacharz po zrobieniu probka nie może go odpalić. Świeci się Fuel Cut OFF.
Posiadam wersje 2.0 z roku 93 (USA) - czy w tej wersji przycisk wyłanczania też znajduje się w bagażniku?

Gdzie może być czujnik odpowiedzialny za te odcięcie paliwa?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Czarna rakieta - jak mówi moja Mama ;o)
Ford Probe 2.0 93 Base- w trakcie przebudowy.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Tak (odpowiedź do "czy") - jeśli opis MiHa jest zby lakoniczny, to proszę:
Ivaho pisze:Czujnik wstrzasowy wyłącza pompe paliwową. Znajduje sie on w bagazniku pod podloga bagaznika. Podnies ja i poszukaj po lewej stronie. Zobaczysz czarne pudeleczko z czerwonym guziczkiem. Wcisnij go i wszystko wroci do normy.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 8
Rejestracja: 2007-10-20 18:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Jersey (uk)

Post autor: pawcio »

Robert pisze:Tak (odpowiedź do "czy") - jeśli opis MiHa jest zby lakoniczny, to proszę:
Ivaho pisze:Czujnik wstrzasowy wyłącza pompe paliwową. Znajduje sie on w bagazniku pod podloga bagaznika. Podnies ja i poszukaj po lewej stronie. Zobaczysz czarne pudeleczko z czerwonym guziczkiem. Wcisnij go i wszystko wroci do normy.
witam!
:roll: a to ciekawe,zaraz ide to obadac czy tez mam :D
Dobrze wiedziec na przyszlosc,wrazie czego... :1111_worthy:
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

Rozgrzeszony pisze:Potrzebuję pomocy.
Blacharz po zrobieniu probka nie może go odpalić. Świeci się Fuel Cut OFF.
Ładnie z młotka klepał,że wyłącznik wybiło - tak po kowalsku :wink: :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
LuxMario
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-06 18:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Zielonki

Stracił moc, zgasł i nie odpala mimo usilnych prób...

Post autor: LuxMario »

Witam

Grzebałem tutaj po forum żeby znaleźć rozwiązanie mojego problemu i nie udało mi się. Sprawa wyglądała jak w temacie. Podczas spokojnej jazdy samochód stracił moc. Dodanie gazu nie dawało żadnego efektu, a po chwili zgasł. Potem kręcił ale nie chciał odpalić aż do rozładowania słabego akumulatora. Pożyczenie prądu też nic nie dało. Przez chwile kręcił a potem jakby prąd "zanikał"

Od dwóch tygodni samochód jest w warsztacie i nie wiem co mam robić. Tydzień przed awarią wymieniłem przewody zapłonowe na nowe Boscha i świece NGK. Aparat zapłonowy był regenerowany 60 tys. km temu. Sprawdziłem go w warsztacie tak jak cewkę i czujnik położenia wału. Wszystko wygląda ok. Pozbyłem się antynapadu po poprzednim użytkowniku. Pomogło o tyle, że znów zaczęła działać pompa paliwa. Komputer dostaje sygnał więc tu też wygląda wszystko ok. Jednym słowem wszytko co sprawdzam oddzielnie działa ale razem nie chce!!! Nie mam ciągle iskry. Dodam że w czasie awarii przepaliła się jedna żarówka i nie działały kierunkowskazy (ani lampy, ani sygnał).

Auto jeździ na gazie ale z tym związanych problemów dotąd nie miałem. Czy ktoś ma pomysł co jeszcze sprawdzić? Albo może mi dać namiary na warsztat, który by potrafił zrobić z tym porządek za rozsądne pieniądze najlepiej w okolicach zachodniej Warszawy. Bo ja już jestem lekko załamany. :(
Probe II GT 2.5V6 93r.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Oj codziennie prawie ktoś pisze taki temat i twierdzi że nie ma takiego na forum. Proponuje przez wyszukiwarke poszukać na pewno sie znajdzie podobny temat i dam dokleić swój problem :D :D :D

na potwierdzenie moich słów tematy zamkniete od 1 listopada o podobnej tematyce
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=12442
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=12460

I temat z samej góry tabeli do którego można sie podkleić
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=12407 :twisted:

Pomyslisz że temat jest inny ale po co zakładać nowy temat jeżeli chodzi o awarie 2.5V6.Ty masz po prostu inne objawy
Ostatnio zmieniony 2007-11-06 19:40 przez Ero, łącznie zmieniany 2 razy.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Może jakaś panewka ci sie przykleiła :?: :twisted:
Awatar użytkownika
LuxMario
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-06 18:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Zielonki

Post autor: LuxMario »

Umarł w totalnej ciszy. Nic wcześniej nie stuknęło nawet. Po prostu hamowałem spokojnie silnikiem a jak wcisnąłem gaz to już nic się nie stało więc wątpię głęboko aby to był silnik a nie osprzęt. Byłbym super zadowolony jakby ktoś znał jakiegoś speca od elektryki Probków w Warszawie bo wizyta w ASO może się skończyć finansową masakrą...
Probe II GT 2.5V6 93r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Stali bywalcy tematów takich jak ten na pewno uśmiechną się pod nosem, bo gdy Probe nie odpala, ja prawie zawsze się odzywam z diagnozą - Jak dla mnie to Padł Ci moduł i to groszowa sprawa - standard w każdym Probie - zawsze siada. Tematów takich jak ten jak i rozwiązań jest na prawdę mnóstwo. Średnio raz dziennie nowy się pojawia.

Mam nadzieję, że Twoja przygoda z klubem nie skończy się na pobraniu wiedzy i rozwiązaniu problemu. Zapraszam do aktywnego uczestniczenia w życiu klubowym :)

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
LuxMario
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-06 18:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Zielonki

Post autor: LuxMario »

:oops: Biję się w pierś bo faktycznie kopie dalej po forum i na pewno skorzystam z wiedzy. Właśnie czytałem o module i znalazłem informację że to kosztuje 144 Euro... trochę sporawo ale zawsze taniej niż cały aparat. Chyba że wiesz że można to dostać taniej.

Na pewno chętnie wpadnę na jakiś zlot jak tylko ruszę mojego złomika w końcu. A jak nie to może pieszo przydreptam na cotygodniowy poniedziałkowy zlot w Warszawie żeby zdobyć info gdzie są fachowcy którzy potrafią te cuda naprawić :)
Probe II GT 2.5V6 93r.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Oj nie musisz kupowac całeego modułu nie wiem w jakim temacie ale jest napewno na forum.moduł robisz sobie sam albo dogadasz sie z kims kto ci zrobi zaplacisz grosze za czesci i przesylke i dobra flaszke postawisz i bedzie git.To grosze kosztuje wiec sie nie martw stary :D :D :D Niech ktos poda link do schematu jak zrobic moduł bo znalezc nie moge
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Erofrog pisze:Oj nie musisz kupowac całeego modułu nie wiem w jakim temacie ale jest napewno na forum.moduł robisz sobie sam albo dogadasz sie z kims kto ci zrobi zaplacisz grosze za czesci i przesylke i dobra flaszke postawisz i bedzie git.To grosze kosztuje wiec sie nie martw stary :D :D :D Niech ktos poda link do schematu jak zrobic moduł bo znalezc nie moge
oto i on
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Własnie o to mi chodziło :D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
LuxMario
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-06 18:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Zielonki

Post autor: LuxMario »

Super - dzięki Ada, siadam nad tym jutro i walczę i dam znać co z tego wyszło!

EDIT:

No i odłączyłem stary moduł podając próbny sygnał i dostałem iskrę! Eureka. Jutro jadę kupić rezystorki, kondensatorki, lutuje i wygląda na to że to załatwi sprawę. Mam też opcje założyć moduł od Opla Ascony. Tam też był czujnik hall więc chyba na tym pojedzie. Czy ktoś z Was podmieniał tak na bezczela moduły, bo coś słyszałem że od VW też pasują?
Probe II GT 2.5V6 93r.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Podłącz ten do zlutowania tylko przykręć go przez podkładkę do radiatora ;)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

LuxMario pisze: Czy ktoś z Was podmieniał tak na bezczela moduły, bo coś słyszałem że od VW też pasują?
Ano pasują :wink:

http://ford-probe.net/forum/topics13/al ... vt4019.htm

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Od VW doskonale pasuje. Sam miałem problem z modułem, aż zgodziłem się na "przeszczep" i założenie modułu zewnetrznego od VW-DZIAŁA:)
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
LuxMario
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-06 18:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Zielonki

Post autor: LuxMario »

Ja w końcu polutowałem wg schematu i założyłem. Działa pięknie. Ale niestety coś jeszcze mi szwankuje w układzie wysokiego napięcia, ale już wiem gdzie szukać (tak zregenerowali aparat i cewkę poprzedniemu właścicielowi w ASO, że szkoda nawet gadać jaki tam był bałagan w kablach).

Mam jeszcze pytanie może dość infantylne, ale jak na nowicjusza z Probem zasadne. Czy w 2.5 rozrząd jest kolizyjny?
Probe II GT 2.5V6 93r.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

LuxMario pisze:
Mam jeszcze pytanie może dość infantylne, ale jak na nowicjusza z Probem zasadne. Czy w 2.5 rozrząd jest kolizyjny?
Nie
narayan
Posty: 9
Rejestracja: 2007-07-13 16:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszow

Witam wszystkich

Post autor: narayan »

Mam podobne problemy z tym ze palił normalnie na benzynie na zimnym silniku gasl Jak przelaczalem na gaz chodzil ok Silnik na benzynie po przekroczeniu 2000 chodzil super ponizej rzucalo nim jezeli chodzi o gaz nie bylo problemu ani na niskich ani na wysokich obrotach
A teraz od 5 dni glowkuje co jest nie tak nie moge odpalic za NIC
-iskra jest swiece wymienialem 3 tygodnie temu DENSO
-pompa paliwo podaje swiece mokre
-bezpieczniki przelecialem nie znalazlem uszkodzonych
-imo nie mam
-akumulator dobry ladowalem i nic
-rozrusznik kreci jak cholera

Kazda pomoc mnie interesuje bo stoi w garazu a ja po nocach nie spie
Ford Probe 2,5 V6 1994r
kinsky1975y
Posty: 12
Rejestracja: 2007-12-31 19:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Bierutow

problemy z odpalaniem

Post autor: kinsky1975y »

mam inny problem z odpalaniem . od razu mowie ze jestem nowy i, mam nadzieje ze pisze w odpowiednim miejscu .kupilem probe 2 miesiace temu i po miesiacu sie zaczelo;dojezdzajac do skrzyzowania nacisnalem sprzeglo,pedal wpadl w podloge cos zachrupotalo silnik zgasl i juz nie odpalil probowalem na holu ale lipa .moja teoria to ; pekla tarcza sprzegla i zablokowala kolo zamachowe o obudowe silnika ,dlatego rozrusznik nie moze nawet zakrecic , zbyt cienka tarcza sprzegla nie dociska kola zamachowego przez co auto nie moze zapalic na holu objawy;przod auta podniesiony kola na luzie kreca sie lekko , na biegu rowniez sie kreca moze troszke ciezej , a przeciez powinien byc odczuwalny opor kompresji silnika , jkezeli macie jakies teorie na ten temat prosze o wypowiedzi pozdrawiam wszystkich forumowiczow i najlepszego w nowym roku :?
2.5 24v srebrny diabel
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

W kazdym razie nigdzie nie pojedziesz dopoki nie rozbierzesz. Nie czekaj na nic tylko do roboty i bedziesz mial wszystko jak na dloni. :D
Witam
ObrazekObrazekI love Skyline
kinsky1975y
Posty: 12
Rejestracja: 2007-12-31 19:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Bierutow

Post autor: kinsky1975y »

wlasnie dzisiaj wyciagnalem skrzynie,grubosc tarczy okolo 6mm,w zwiazku z tym kupie tarcze i polosie z przegubami :?: :?:
2.5 24v srebrny diabel
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”