Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Pajda16v »

Witam!!! Problem z moim probuskiem zaczął się juz z 2-3 miesiące temu lecz coraz bardziej mnie to denerwuje :[ Jakieś pól roku temu zmieniałem uszczelkę pod głowicą, po wymianie było wszystko ok pracował ładnie 5 biegiem moglem bez gazu toczyć się 50km/h teraz na wolnych kuleje pracuje dobrze, moc ma ale jednak nawet na 4 biegu 60km/h jadąc czuje ze kuleje, szarpie jak ma równo jechać gdy dodam troszkę gazu już przestaje. Dodam ze mam problem z olejem, za dużo sobie nawet pozwala z tym olejem... Na wolnych trochę go telepie podejrzewam kompresje 4 cylindra, ale wcześniej tez mu to dolegało i było dobrze :(
Na wyższych obrotach idzie normalnie... Stalo się to z dnia na dzień...
Moje rzeczy które planuje zrobić to:
-Kable WN (mam w garażu z wcześniejszego maja najechane ok 1200km)
-Drugi przepływomierz.
-Przeczyszczę cala przepustnice(może coś gdzieś się zapchało)
-Papierek ścierny i przeczyścić palec i kopułkę
-podmienię świecę z wcześniejszego w którym do końca było dobrze...

Jeżeli to nie pomoże to co jeszcze mogę zrobić ??
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Kocureq »

wilgoć pod kopułką? może podmień cały aparat / cewkę jak tamto nie pomoże?
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Pajda16v »

Wilgoć to mis ie z jednym teraz skojarzyła... Na rogu kolo aparatu z pod pokrywy mi troszkę leci olej... Aparat ma barat w Niemczech ;/
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Kocureq »

No ale do aparatu chyba się nie wlewa? :)
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Pajda16v »

Raczej nie idę zobaczyć pod blok teraz w szczecinie stoję u siostry jakby ktoś widział probe z zmasakrowanym przodem to moje heheh :D

W dom zobaczę tutaj nie mam nic ;/
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Kocureq »

podmień kable i świece, wywal "nagar" ze styków kopułki i palca i sprawdź, potem będziemy się głowić dalej.
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: skalpel »

Wyczyść dobrze przepustnice i silniczek krokowy i sprawdź w jakim jest stanie palec i kopułka.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Pajda16v »

Przewody i przeczyszczona kopułka i nie ten samochód :)
Probe to nie samochód, to styl życia...
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: resko »

No widzisz i latasz dalej
Awatar użytkownika
Mroczek
Posty: 56
Rejestracja: 2012-01-04 09:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Mroczek »

Może sonda od spalin.
...szybko nie zawsze znaczy niebezpiecznie...
Awatar użytkownika
Czarls
Posty: 125
Rejestracja: 2011-12-14 21:50
Samochód: Probe 2.2 GT 89.Genesis Coupe 2.8 Rspec MY12
Galeria: viewtopic.php?t=19767
Lokalizacja: Wodzisław Świętokrzyskie :) gg 118873
Kontakt:

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Czarls »

Sonda Lambda bo chyba o nią ci chodzi nie daje takich efektów przy jej uszkodzeniu w większości wypadków świeci się lampka CE auto chodzi w trybie awaryjnym przy uszkodzeniu owej sondy spalanie wzrasta dość znacznie o ładnych parę litrów.
Sonda jest odpowiedzialna za badanie składu mieszanki spalin dzięki czemu komputer auta wie czy jest zbyt bogato czy zbyt ubogo, komputer może dokładniej wymierzyć dawkę paliwa ot tyle.
Wolnossąca to może być kobieta>>>> no turbo no fan :D

http://www.facebook.com/pages/Wodzis%C5 ... 6459936117
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: resko »

Mroczek pisze:Może sonda od spalin.
A ty coś się obudził,nie doczytałeś,że już zrobił autko :roll:
Awatar użytkownika
Mroczek
Posty: 56
Rejestracja: 2012-01-04 09:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Mroczek »

Ok =; .Kiedyś z podobnymi usterkami spotkałem się w swoim aucie i przyczyną była sonda. :?
...szybko nie zawsze znaczy niebezpiecznie...
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Szarpanie na wolnych obrotach 2.0 97''

Post autor: Patryk- »

Czarls pisze:Sonda Lambda bo chyba o nią ci chodzi nie daje takich efektów przy jej uszkodzeniu w większości wypadków świeci się lampka CE auto chodzi w trybie awaryjnym przy uszkodzeniu owej sondy spalanie wzrasta dość znacznie o ładnych parę litrów.
Sonda jest odpowiedzialna za badanie składu mieszanki spalin dzięki czemu komputer auta wie czy jest zbyt bogato czy zbyt ubogo, komputer może dokładniej wymierzyć dawkę paliwa ot tyle.

ja dodam że jeździłem bardzo długi czas z urwanym kablem od sondy i nie było różnic w spalaniu :) też w 2.2 sonda to chyba mit :mrgreen:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”