Czy można regulować zapłon w 2.5V6 ?

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Gallery: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki » 2004-01-29 00:07

dokladnie takie same objawy mialem polecam wymienic modul zaplonu warz z halalmi u mnie pomoglo podobne objawy dawalo przebicie na cewce ( po pewnym czasie w ogule nie uruchomilem autka
pozdrawiam

Gość

Post autor: Gość » 2004-01-29 00:36

Najprawdopodobnie moduł w aparaci racja dla Raf miałem taki problem kiedyś w kadecie jak się roagżał moduł po kilku kilometrach to autko zaczeło przerywać . Po dwóch dniach padło

zbyniu
Posty: 9
Rejestracja: 2003-12-28 12:26
Car: brak
Lokalizacja: Myszków
Kontakt:

Post autor: zbyniu » 2004-01-29 20:02

Witam

Potwierdzam jak wyżej na 100% modułzapłonowy ,ja tak miałem w 626 2.5 powyżej 4000 obrotów gasł i po jakiejś minucie można było odpalić.
Problem jest taki że stare aparaty(moduł zalany żelem) przegrzewa się końcówka mocy a w efekcie uszkodzeniu ulega końcówka mocy.


Pozdrawiam ZBYSZEK

Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Gallery: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf » 2004-01-29 21:54

... I w zasadzie wystarczy wymienić tylko ten tranzystor, jednemu użytkownikowi się to udało i już prawie rok jeździ na przerobionym module:
http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic.php?t=308
http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic.php?t=245

Adres który należy przeczytać obowiązkowo:
http://home.golden.net/~trinity/Probe/dist/dist.htm

Oczywiście najpierw wypadało by nabrać pewności że to tranzystor jest przyczyną, bo szkoda by było zepsuć dobry modół jeśli to np. cewka padła :twisted:

Taki tranzystor kosztuje około 10 .. 20 PLN.

Gość

Post autor: Gość » 2004-01-29 23:06

witam
Dzieki za wszystkie odpowiedzi,ten post pisałem kumplowi i widzę, że do tej pory chyba nie miał dostepu do neta ,będe się z nim widział dopiero w poniedziałek i przekarze mu wszystkie informacje.

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”