Strona 2 z 2
: 2004-01-29 00:07
autor: Quaki
dokladnie takie same objawy mialem polecam wymienic modul zaplonu warz z halalmi u mnie pomoglo podobne objawy dawalo przebicie na cewce ( po pewnym czasie w ogule nie uruchomilem autka
pozdrawiam
: 2004-01-29 00:36
autor: Gość
Najprawdopodobnie moduł w aparaci racja dla Raf miałem taki problem kiedyś w kadecie jak się roagżał moduł po kilku kilometrach to autko zaczeło przerywać . Po dwóch dniach padło
: 2004-01-29 20:02
autor: zbyniu
Witam
Potwierdzam jak wyżej na 100% modułzapłonowy ,ja tak miałem w 626 2.5 powyżej 4000 obrotów gasł i po jakiejś minucie można było odpalić.
Problem jest taki że stare aparaty(moduł zalany żelem) przegrzewa się końcówka mocy a w efekcie uszkodzeniu ulega końcówka mocy.
Pozdrawiam ZBYSZEK
: 2004-01-29 21:54
autor: Raf
... I w zasadzie wystarczy wymienić tylko ten tranzystor, jednemu użytkownikowi się to udało i już prawie rok jeździ na przerobionym module:
http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic.php?t=308
http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic.php?t=245
Adres który należy przeczytać obowiązkowo:
http://home.golden.net/~trinity/Probe/dist/dist.htm
Oczywiście najpierw wypadało by nabrać pewności że to tranzystor jest przyczyną, bo szkoda by było zepsuć dobry modół jeśli to np. cewka padła
Taki tranzystor kosztuje około 10 .. 20 PLN.
: 2004-01-29 23:06
autor: Gość
witam
Dzieki za wszystkie odpowiedzi,ten post pisałem kumplowi i widzę, że do tej pory chyba nie miał dostepu do neta ,będe się z nim widział dopiero w poniedziałek i przekarze mu wszystkie informacje.
pozdrawiam